Foros ›
triatlón vilaxoan (villagarcia)
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
juanchette

Novo foreiro
Novo foreiro
26/08/08
0 Carreiras
30 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Ago 2008, 8:35
Asunto: Re: triatlón vilaxoan (villagarcia)

Yo me he apuntado también. Sería una pena que no lo celebraran, porque tal y como dice Benito, es dificil encontrar a gente que se anime a sacar carreras adelante.
Espero que se celebre y nos veamos allí.
¿Y despues de esta, cuando hay más? ¿No hay ninguna antes del triatlón cross da amizade?
Saludos mil....
facta

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/08/08
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 29 Ago 2008, 7:18
Asunto: Re: triatlón vilaxoan (villagarcia)

Bo día,
estades seguros que este domingo día 31 hai un triatlón sprint en Vilaxoán, Vilagarcía? Se é así onde hai que anotarse.
saúdos
juanchette

Novo foreiro
Novo foreiro
26/08/08
0 Carreiras
30 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 29 Ago 2008, 7:26
Asunto: Re: triatlón vilaxoan (villagarcia)

Yo hice tal y como dijo kandepalleiro:

"Chamei á concellería de deportes do concello de vilagarcía 986 099 200 ext 220 ou 219.

Enviade Nome e apelidos, DNI, Poboación e Si estades ou non federados ó enderezo jmdoval[arroba]vilagarcia.es"

Llamaré a lo largo de esta mañana para saber si se va a llevar a cabo o no, pues alguien comentaba que igual no se realizaba por falta de gente...

APUNTAROOOOOOOSSSSSSS!!!!!!!
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3867 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Ven, 29 Ago 2008, 9:26
Asunto: Re: triatlón vilaxoan (villagarcia)

Buenos dias:

He llamado esta mañana a la fundación de deportes de vilagarcia y me confirman que el 31 de agosto en Vilaxoan, se celebrarán el triatlón. Reseñar que la participación hasta ahora (11:00 h) es de 30 participantes Chorando anotados. Va a ser mi primer triatlon, la verdád es que yo nadar, no nado nada, quedaré de los ultimos o mejor dicho entre los treinta primeros que ya es un orgullo. jeje. Pero para mi lo importante es participar y castigar el cuerpo haciendo lo que me gusta.

saludos afición

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
juanchette

Novo foreiro
Novo foreiro
26/08/08
0 Carreiras
30 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 29 Ago 2008, 12:28
Asunto: Re: triatlón vilaxoan (villagarcia)

VAYA VAYA....

La posición 30 va a estar muy reñida, por lo que veo... voy a tener que esforzarme más de lo normal para conseguirla, jeje....

Yo sé lo que es salir del agua y ver que no queda ninguna bicicleta, ya me ha pasado en alguna carrera... pero me da igual... alguien tiene que ser el último ¿no?. Y estoy totalmente de acuerdo en lo que dice al final Xoixe.

Lo que sí, esta vez igual llevo un neopreno. Solo lo puse una vez y me fue faltal (casi no me lo doy quitado, nadando me dió la impresión que me cansaba mucho más, etc...)... falta de costumbre, pero tendré que usarlo, y a poder de ponerlo, me acostumbraré y me irá mejor... o eso espero.

Bueno, nos vemos allí.
pequecho

Novo foreiro
Novo foreiro
11/08/08
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 29 Ago 2008, 15:32
Asunto: Re: triatlón vilaxoan (villagarcia)

Hola a todos,

Eu tamen opto a posicion 30, é o meu primer triatlon, de nadar mellor nin falar .... e ainda por riba levo bicicleta de montaña., teño todalas papeletas.
Pero doume por satisfetio acabándoo, e poder pasar unha mañana divertida.
Unha pregunta ... As 11.00 é a hora de comezo ou para estar ali e preparse. En Vilaxoan exactamente donde?
Por ultimo, na bicicleta de montaña non podo levar cornos non?

Animo a todos e nos vemos o domingo
juanchette

Novo foreiro
Novo foreiro
26/08/08
0 Carreiras
30 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 29 Ago 2008, 16:23
Asunto: Re: triatlón vilaxoan (villagarcia)

Hola supersufridores como yo,

En lo referente al horario, si te fijas en una respuesta de no se quien era, ponía a las 10 y media. Sea a la hora que sea, la hora que indican es la de comienzo, y mi recomendación es que estés como mínimo media hora antes para que te den los dorsales, y colocar todo, o sea, dorsal en la bici, en el casco, y en la camiseta, y colocar la bici, y demás cosas... Bueno, en lo referente a la camiseta, no sé que equipación vas a llevar. Yo como nado y voy en bici y corro con lo mismo, pues como evidentemente no puedo mojar el dorsal, lo que hago es colocar el dorsal de la carrera a pié en una goma cerrada como un cinturón, que antes de empezar a correr, me la meto hasta la cintura (no sé si me explico), y ya la llevo toda la carrera en la cintura con el dorsal colgado. Ahora que si al salir del agua te vas a poner una camiseta o similar, pues ya puedes colgarlo en la camiseta. Y la goma no creo que la den allí, hay que llevarla de casa (si es que usas este método).

Supongo que si algún pro ve estos comentarios le dará algo la risa, pero es que yo he pasado todo tipo de percances. Por ejemplo, antes tenía una bici tan mala, que no tenía los tapones del final del manillar, y para las carreras te los exigen, y en una tuve que ir a un bar a pedir un corcho, lo metí y corté lo que sobraba, para que me dejaran competir.

En cuanto a los cuernos, me parece que el reglamento establece que no pueden sobresalir del manillar, o algo así (me refiero pasar más alante o sobresalir más de los frenos, o algo así debe de ser). Dependerá lo grande que sean.

Luego que la bici frene bien, y el casco también es obligatorio.

Y no sé que más te puede decir un principiante como yo. Espero te valga de algo.

Creo que lo vamos a pasar bien, si hay gente de todos los niveles.

Ah, se me olvidaba. Si no me equivoco, es en el puerto de Vilaxoan (Villagarcía), y se nada en el puerto y la carrera en bici es por todo el paseo pegado a la costa.
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3867 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Dom, 31 Ago 2008, 22:15
Asunto: Re: triatlón vilaxoan (villagarcia)

Mi gran ilusión de participar en un triatlón 750m 20km? 5km se hizo efectiva esta mañana de domingo en Vilaxoan. Salí desde casa en bici pues me quedaba a 6km de distancia. Recojo el dorsal y veo muy poca participación, seriamos unos 30 participantes. Lo que contaba era pasarlo bien y a disfrutar. A pie de playa, me presento a Juanchette (encantado de conocerte) que hoy tambien era su primer triatlon pero con bici de montaña, es decir, que el pobre tuvo que esfrozarse más, pero como bien te dije, el dia que lo hagas con la bici adecuada, te comes el mundo, chaval.

Comenzamos nadando los 750 metros, Juanchette y yo disputando duramente el ultimo puesto Ríndose Ríndose Ríndose .

En la carrera de bicicleta, estuve bien, en la zona de los depósitos de Ferrazo hacia Villagarcia es donde aprovechando el viento a favor, me sentaba en la bici sin las manos en el manillar y reponía liquidos para luego afrontar el viento en contra.

La carrera a pie, yo creo que la bordé. No se que tiempos hice porque fuí
a disfutar de mi primer triatlon pero enseguida cojí ritmo y bueno. Tambien debió ser que 14 horas antes había participado en Lestrove 8,880 km a un ritmo de 3m42seg/km. y tenía encima un buen entrenamiento.

Durante todos los cruces que haciamos, a todo aquel que conocía yo les alentaba dando ánimos en todo momento.

Una mañana fresca y agradable, disfrutando del deporte aficionado y conociendo a nuevos foreros.

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
pequecho

Novo foreiro
Novo foreiro
11/08/08
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Set 2008, 9:26
Asunto: Re: triatlón vilaxoan (villagarcia)

Bos dias,

O primeiro de todo e felicitar os ganadores da proba en todolas categorías (que nivelazo), a organización e a compañeiros da competicion que me animaron en todo momento.
Sobre todo a Xoixe (por certo eu son PEQUECHO, no post mencionas a JUANCHETTE, non quero usurpar identidades je je je).
Tal como che dixen espero que nos volvamos a ver noutras probas ou en carreiras populares, para disfurtar dun bo rato como o deste domingo.

O meu primer triatlon enganchoume por completo, como ben dice Xoixe, disputamos duramente o ultimo lugar da proba de natación. Nesta, e na que necesito mas entrenamentos, pois ainda que acabei ben fun moi lento e desorienteime, perdendo moito tempo.
Na bicicleta, que deciros, non hai presupuesto para bicicleta de carretera e fun coa de montaña, iba en plato grande e piñon pequeno toda a proba, pero non daba pa mais.
Correndo tiven boas sensacions, os primeiros metros notei o cambio de bici-correr nas pernas, pero cando chegei a punta do muelle xa iba ben. Esta parte fun a unica na que medin o tempo e fixen 20´09", estou moi contento.

O dito, paseino en grande, ahora a seguir entrenando e mellorar.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 01 Set 2008, 17:47
Asunto: Re: triatlón vilaxoan (villagarcia)

Só engadir ó comentado no meu blogue que lamento os comentarios que alguns dos "profetas" fixeron sobre a organización pois eles ben sabían que acudían a unha proba popular e dubido que en tódalas probas se atopen cun circuito ciclista perfectamente pechado ó tráfico como o de esta (en Allaríz sen ir mais lonxe cambiouse a carreira ciclista pola de montaña ante a evidencia de tal imposibilidade); o da natación repito que se debeu ó troco de data.

Lamento profundamente que ningún foreiro me tivese contactado (eu corrin coa Kanmiseta do foro) para comentar a proba.

Só engadir que o compañeiro que arribou diante de min a meta e que saiu conmigo da auga comparte a miña opinión de que a cousa sería diferente si a orde das probas fose outra. Eu, pola miña banda, llo deixei caer ó organizador... que tendo un circuito tan compacto e coa posibilidade de pechalo durante toda a proba (2h en total) ben se podía probar a idea do "TRIATLON ALEATORIO" ou 'peregrino' facendo un sorteo da orde dos sectores xusto antes do inicio da proba... ia ser moi novedoso i estimulante.

Bueno, chega o outono i escomenza "a tempada" para o ano a ver si teño sorte e fago outra e mais unha ou dúas travesías.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3867 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Lun, 01 Set 2008, 21:53
Asunto: Re: triatlón vilaxoan (villagarcia)

Rezar Rezar Rezar De verdade, sinto moito erro, Avergoñado Avergoñado Avergoñado Eu para os nomes son un desastre, ainda que creo que me dixeches que te chamas Juan ¿non? pois eu xa o asociei. Avergoñado Avergoñado mil desculpas Pequecho. Xa me dirás cal será a tua proxima proba, a ver si coincidimos. A miña será Meaño 6,5 km o 14 de setembro, logo espero ir o sabado siguiente a Campañó e o domingo a O Monte Castrove.

saludos afición.

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3867 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Lun, 01 Set 2008, 22:34
Asunto: Re: triatlón vilaxoan (villagarcia)

Kandpalleiro escribió:
Lamento profundamente que ningún foreiro me tivese contactado (eu corrin coa Kanmiseta do foro) para comentar a proba.

amigo kandpalleiro, tuve el placer de conocerte en plena carrera Pedestre de Santiago y hasta me hiciste una foto en plena carrera que sabe Dios lo que salió de ahí. Ten por seguro que si hubiese visto la camiseta de éste gran foro humano de Correrengalicia.org te volvería a saludar sin problema ninguno. Puedes creerme, pero no vi la camiseta y la verdad, tu cara posiblemente me sonara de algo... pero no te situaba ni el dia de la prueba ni ahora si no hubieses dicho nada.

Se dieron varios motivos por el cual posiblemente no me haya fijado, que en el tramo de nadar estoy seguro de que no llevabas la camiseta, que fue lo mas cerca que estuve de todos los participantes, pues mi posición al acabar el circuito, fue un orgullosisimo 4º puesto (por la cola,) en la carrera en bici tampoco era para fijarse mucho pues el nick en la espalda y yo de frente en todo momento va a ser que tampoco y por ultimo en la carrera a pie no se si coincidimos en alguna parte del tramo pero tampoco tampoco.

Soy algo timido a la hora de hablar con alguien a quien no conozco ni de vista, pero este no era el caso. No lo dudes, kandpalleiro, si se que podemos volver a coincidir en otra prueba, te buscaré. un saludo amigo.

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
pequecho

Novo foreiro
Novo foreiro
11/08/08
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 02 Set 2008, 7:21
Asunto: Re: triatlón vilaxoan (villagarcia)

Hola,

Kandpalleiro, estou no mismo caso que Xoise. Entereime pouco antes da proba de natacion (disomo Xoise) que había camisetas do Foro, polo que non sei como son, nin poderia recoñecerte. Eu estarei encantado de ponerlle caras a xente do foro, para podernos saudar nas distintas probas nas que participemos.

Respecto a proxima proba a facer, teño dúbidas. Por un lado tiña pensado ir a carreira popular de Campaño, o quedar cerca da casa, pero por outro lado estou pensando en participar no triatlon da Amizada en Tomiño, o ter a parte de bicicleta en mountain bike. Todavía non o teño claro .......
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mar, 02 Set 2008, 21:00
Asunto: Re: triatlón vilaxoan (villagarcia)

A ver; a foto da pedestre do 2007 teñoa... nun CD. coido que se recoñece a camiseta co nick si che interesa envíocha ó mail.

Non pasa nada; non estaba a falar de unha "obriga de saudar" senon de non poder comentar os temas que xurdisen sobre a proba pois sei que o meu punto de vista é limitado e igual vos apreciastedes cousas que eu deixo pasar.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mér, 03 Set 2008, 21:12
Asunto: Re: triatlón vilaxoan (villagarcia)

A nova do triatlon no diario de Arousa.

Ven unha foto dos tres primeiros e unha relación dos gañadores por categorias.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos