Foros ›
Medio Maratón Volta á Ría de Ferrol
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 03 Nov 2007, 1:28
Asunto:

lestrove escribió:
Despois de 7 anos sin correr esta Media Maratón,pois este ano creo que lle vai tocar.Haber si o tempo manténse bo,haber. Rezar
1:14:58 é a miña mellor marca,que data do ano 1997.Gañara esa edición Garcia Gendra con un tempo de 1:06:44.
E Esther Pedrosa en féminas,con 1:16:27 :=D> :=D>
Haber pois,si este ano é verdade de que me animo a correr a Volta a Ria. Pensando
Te veo en forma Lestrove, a ver si no se seca la Ría para que corras, saludos
lighgun

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/08/05
0 Carreiras
51 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Sáb, 03 Nov 2007, 9:17
Asunto:

Me gustaría participar este año en esta media maraton a modo de entrenamiento y así hacerla por primer año. No tengo ninguna referencia del recorrido y si alguien me pudiera decir mas o menos como es el perfil, os lo agradecería. Seguramente por la situación en la que discurre la carrera, habrá que tener en cuenta el aire que pueda hacer ese día.

QUE LAS LESIONES OS RESPETEN
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 03 Nov 2007, 21:30
Asunto:

Este año no podre disputar esta carrera y eso que la corria como local Demo (la organiza Naron) , otra vez sera , de todas formas hoy me quite el mono y le di una vueltecita a la ria mas bonita de Galicia , sin forzar disfrutando del entorno y el fresquito , Bailar .
Saludos.
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 03 Nov 2007, 22:54
Asunto:

Pues yo el año pasado la corrí, aunque me coloqué en la salida con la intención de hacer un test de 10000 para la Lugo MOnumental, y después no sé cómo me encontré en el PUente de las Pías acordándome de todos mis muertos por no haber usado la cabeciña para parar en el km 10 Disimulando Disimulando Lo bueno llegó en la línea de meta, con una "molleira" del copón en el cuerpo (¡¡madre mía cómo temblábamos todos con el frío!! Abraiado ), cuando supe que había sido 3ª, y que tenía que ir pensando en qué iba a gastar las $ del premio Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose

Bueno, ahora en serio: carrera muy recomendable por lo vistoso del recorrido y, para mi gusto, lo bien organizada que estuvo (¡¡¡ver la cara de los conductores parados en la salida de la autopista esperando a que pasásemos es la leche!! Ríndose Ríndose ). Si puedo, repito.

Bueno, pues eso, que si puedo empezar a entrenar y no pasa nada raro, nos vemos allí.

Un beso
Guiño
Guiño
sherif

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/05/06
0 Carreiras
277 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Dom, 04 Nov 2007, 13:00
Asunto:

Pódeme decir alguen a data exacta e que son un pouco corto, e a verdade non sei si e o primeiro domingo (2-12-2007) ou e mais adiante , gracias de anteman, e un saudo se sherif Bailar
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Nov 2007, 14:07
Asunto:

sherif escribió:
Pódeme decir alguen a data exacta e que son un pouco corto, e a verdade non sei si e o primeiro domingo (2-12-2007) ou e mais adiante , gracias de anteman, e un saudo se sherif Bailar

El primer domingo de diciembre, el dia 2.Lo organiza el concello de Naron.
Saludos.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
474 Carreiras
3696 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Nov 2007, 21:36
Asunto:

Eu espero ir este ano por 4ªvez consecutiva, para completar os 4 concellos ca organizan.
E como soe ser habitual, no percorrido hai de todo, como subidas máis destacadas, ten a de Xubia e a de Esteiro xa en Ferrol e creo que hai outra máis, pero non sei a zona.
A parte na ponte das Pías con frecuencia sopla o aire, o ano pasado entro vento e a choiva chegoulle ben.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 06 Nov 2007, 0:14
Asunto:

Pues la verdad es que guardo buen recuerdo del año pasado en esta media. No teía intención de correrla, pues hay que cuidarse que las medias pasan factura; pero la verdad es que si lestrove "redebuta" en una media no me la pierdo!!!!! Bailar

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 06 Nov 2007, 0:43
Asunto:

¿el circuito va a ser el mismo del año pasado?. Si es así, puede haber buenas marcas, pues el año pasado, las hubo.
Así me gusta Lestrove, trabajando todo el año.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mar, 06 Nov 2007, 21:05
Asunto:

Si me recupero pronto de un pequeno problema muscular, igoal tamén son da partida. Ademais, coñezo pouco Ferrol, soamente estuben unha vez, en Narón nunca, polo tanto sirve para facer turismo e como di Killoke (probe, que engano está) "dar una vueltecita por la ría mas bonita de Galicia".
mandacarallo

Maratoniano
Maratoniano
10/12/06
0 Carreiras
167 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 06 Nov 2007, 22:31
Asunto:

pois eu tamén vou ir, en canto o circuito non e igual todos os anos, dependendo de cal sexa o concello organizador varia bastante.

un saudo
albatros

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/10/07
0 Carreiras
144 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 07 Nov 2007, 0:33
Asunto:

Si no hay novedad otro que se apunta a Ferrol.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mér, 07 Nov 2007, 1:20
Asunto:

Este ano teño a sana intención de facer esta Media... para ver se volto facer marca Silbar Silbar . Pero, iso sí, sempre e cando non siga mancando os nocellos Demo Demo de aquí a aló.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 07 Nov 2007, 1:30
Asunto:

uffff...pois eu non sei...ando tocado sen poder entrenar...creo que unha media a esas alturas non sería aconsellable...veremos que sensacios teño na san martiño e decidirei se correr Ferrol ou o dia 16 a de Victoria...

www.jeffxavi.blogspot.com
Cabuxa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/11/06
0 Carreiras
388 Mensaxes
El Molinón, grada Este // Mexillón Arena, Tribuna Sur
Respostar citando Envío Mér, 07 Nov 2007, 13:31
Asunto:

...PUes yo no sé qué decir, la verdad es que sobre el papel, me apetece, aunque soy perfectamente consciente de que me va a pillar muy flojita...A ver si los virus varios dejan de cebarse en mí y no está un tiempo horrible (ya parezco Lestrove Ríndose ). Probablemente me apunte, pero sin agobios.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos