Foros ›
Autor
Mensaxe
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Xov, 22 Out 2015, 15:32
Asunto: Re: Media Maratón Pontevedra

RoCaDa escribió:
Jajaja, a lo mejor así... Guiño En este caso fue fuerza mayor, ya que mi padre tenía que llegar a Ferrol a mediodía para llevarme a Santiago para coger un avión... el pobre, después de correr una media maratón en vez de irse a descansar estuvo con el coche de un lado para otro Sorriso
¡ Dímelo a mí que soy padre y....abuelo ! : viajes y más viajes en coche y avión. Pontevedra-Santiago-Reino Unido. Pontevedra- Oporto-Reino Unido.
con mi hija ¡ pobre papá !, y ahora con mi nieta ¡ pobre papá y pobre abuelo ! y luego........¡ a correr ! Rezar Ríndose Ríndose

Friends forever
ATENASRUNNINGVDA

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/06/14
0 Carreiras
119 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 23 Out 2015, 7:45
Asunto: Re: Media Maratón Pontevedra

Superanxo escribió:
Sin ir más lejos, el año pasado en la media de Vilagarcía nos tuvieron allí un montonazo de tiempo porque faltaba no sé qué concejal para la entrega.
Esto no es cierto Superanxo, el motivo del retraso el pasado año en la media maratón de Vilagarcía fue que la federación gallega tardó en facilitar los resultados para las premiaciones y alguno incluso venía mal.
Guiño
gonzalorq

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/04/13
0 Carreiras
94 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 23 Out 2015, 8:08
Asunto: Re: Media Maratón Pontevedra

Xa dei as miñas felicitacións á organización neste fío, porque penso que o merecen, é unha carreira moi bonita e moi ben organizada.

Pero agora en frío gustaríame facer un par de críticas, non precisamente á organización, se non a tódalas persoas individualmente. Son varias cousas:

1. Trato os voluntarios. Os voluntarios son uns "pringaos" que están ahí por una camiseta ou "obrigados" por pertencer a algún club ou situación similar. As veces vexo tratos hacia eles que non me parecen adecuados, por motivos como non abrir adecuadamente as botellas de auga, ou non colocarse no lugar exacto para recollelos chips en meta. Penso que se pode ser máis amable. Sempre se fala do que gaña ou do último en chegar, que merito teñen, etc, pois a min sempre me parece que os voluntarios son os que máis admiración merecen porque pringar un domingo ou sabado pola tarde por amor á arte merece un respeto.

2. Educación deportiva dos corredores. Creo que é unha virtud que vai a menos, a xente ve normal empurrar ou cousas polo estilo por adiantar un posto nunha carreira na que van a quedar na metade da taboa.

3. Educación cívica dos corredores. Si hai contedores e papeleras para botala botella ¿por qué se tira ó chan? É que si vas a gañar o entendo pero o mesmo de antes, si eres un popular ¿qué vas a perder? ¿1 segundo da túa marca? O domingo pola tarde subín pola rúa Real e había envoltorios de geles, pódeche caer nalgún caso pero penso que igual que tiñas un peto para levalo cheo telo para levalo valeiro de volta. Esto nas carreiras de monte ten peores consecuencias, aínda que vexo á xente máis concienciada.

Non sei penso que as veces temos demasiado presente un determinado posto nunha carreira, a foto, etc. e pasamos por alto cousas que son de sentido común.

Dar ejemplo no es la principal manera de influir sobre los demás; es la única manera.
Albert Einstein
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Ven, 23 Out 2015, 14:05
Asunto: Re: Media Maratón Pontevedra

Cando sales afora, ao extranxeiro, eu por exemplo vou moito ao Reino Unido, e cando me dou conta do moito respeto, educación e civismo que teñen esas xentes en comparación con nós.
Cando regreso de eses países, voto en falta palabras tan gratuitas como GRACIAS, POR FAVOR, O SINTO, etc.

Friends forever
bixxo

Novo foreiro
Novo foreiro
23/03/15
23 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 23 Out 2015, 16:40
Asunto: Re: Media Maratón Pontevedra

corroseguro escribió:
Cando sales afora, ao extranxeiro, eu por exemplo vou moito ao Reino Unido, e cando me dou conta do moito respeto, educación e civismo que teñen esas xentes en comparación con nós.
Cando regreso de eses países, voto en falta palabras tan gratuitas como GRACIAS, POR FAVOR, O SINTO, etc.
Pois eu estou canso de que os ingleses me digan sorry con cara de can, cando o que de verdade quere decir ese sorry é quita do medio
bixxo

Novo foreiro
Novo foreiro
23/03/15
23 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 23 Out 2015, 19:37
Asunto: Re: Media Maratón Pontevedra

corroseguro escribió:
Cando sales afora, ao extranxeiro, eu por exemplo vou moito ao Reino Unido, e cando me dou conta do moito respeto, educación e civismo que teñen esas xentes en comparación con nós.
Cando regreso de eses países, voto en falta palabras tan gratuitas como GRACIAS, POR FAVOR, O SINTO, etc.
Pois eu estou canso de que os ingleses me digan sorry con cara de can, cando o que de verdade quere decir ese sorry é quita do medio
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Sáb, 24 Out 2015, 8:25
Asunto: Re: Media Maratón Pontevedra

bixxo escribió:
corroseguro escribió:
Cando sales afora, ao extranxeiro, eu por exemplo vou moito ao Reino Unido, e cando me dou conta do moito respeto, educación e civismo que teñen esas xentes en comparación con nós.
Cando regreso de eses países, voto en falta palabras tan gratuitas como GRACIAS, POR FAVOR, O SINTO, etc.
Pois eu estou canso de que os ingleses me digan sorry con cara de can, cando o que de verdade quere decir ese sorry é quita do medio
Sí, outra característica dos británicos, que son muy educados,cando dín sorry e que saben a quen se dirixen, son moi intuitivos. Pensando Guiño

Friends forever
codes

Maratoniano
Maratoniano
18/06/12
50 Carreiras
117 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 24 Out 2015, 9:18
Asunto: Re: Media Maratón Pontevedra

OS ingleses serán moi educados pero en Mallorca perden as formas totalmente!!! Jaja
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Sáb, 24 Out 2015, 10:05
Asunto: Re: Media Maratón Pontevedra

codes escribió:
OS ingleses serán moi educados pero en Mallorca perden as formas totalmente!!! Jaja
¡ Home, tanta educación tamén require o seu "desfogamento" , e claro fanno fora do seu país, pois alí a norma é a norma !, aínda entre brtitánicos, hai diferencias nos seus comportamentos, por exemplo, que eu viaxo moito a Gales,por razons familiares, os galeses son moi distintos dos ingleses , mais educados e con un comportamento mais exquisito.
¡ En todas partes de cocen fabas ! Ríndose

Friends forever
miguel2801

Novo foreiro
Novo foreiro
13/12/15
3 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Out 2017, 20:57
Asunto: Re: Media Maratón Pontevedra

RoCaDa escribió:
Hola!!! Me ha pasado una cosilla con la organización de esta carrera y me gustaría saber vuestra opinión, ya que la mayoría sois veteranos en esto de las carreras populares.

Mi padre corrió la carrera el domingo e hizo podio en su categoría, pero como es de fuera se volvió antes de la entrega de trofeos, y se enteró ya por la tarde de que había hecho podio.

El asunto es que de sorpresa pensé en contactar con la organización (lo hice ayer mismo por Facebook) y les di los datos de mi padre y les dije que les enviaba a un mensajero a recoger el trofeo, pagado por mí lógicamente, a la dirección que me indicasen y en el horario que ellos quisiesen, y me han respondido que no es posible, que si no subes al podio, o en su defecto alguien en tu representación, el día de la carrera no tienes derecho al trofeo.

Me he quedado bastante sorprendida, porque yo formo parte de la organización de una carrera solidaria en Ferrol y siempre guardamos los trofeos unos meses por si alguien quiere venir a buscarlos o enviar un mensajero, porque entendemos que hay gente de fuera que tiene que irse antes de la entrega, o que les haya podido surgir algo... incluso a los que vienen a recogerlo en persona les sacamos fotos y después las subimos al álbum de la carrera en las redes sociales. consideramos que el trofeo es suyo y que tiene derecho a él, ya que pagó su inscripción, corrió e hizo una marca merecedora de él.

En definitiva, ¿lo normal es que pierdas el derecho al trofeo aunque preguntes un día después de la carrera y nosotros somos los "raros" por guardarlos, o normalmente las organizaciones de las carreras suelen guardarlos y dan opción al que el ganador lo recoja?






Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos