Foros ›
Autor
Mensaxe
ectoplasma

Novo foreiro
Novo foreiro
3/10/11
0 Carreiras
25 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Xan 2012, 21:21
Asunto: Re: media maraton de viana

01:27:25, ese foi o tempo que fixo o dorsal 524 o ano pasado, dorsal 433 no ano 2011, mellorou a súa marca en 10 minutos, non sei e o percorrido era o mesmo do ano pasado ou non.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
477 Carreiras
3702 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Xan 2012, 21:26
Asunto: Re: media maraton de viana

ectoplasma escribió:
01:27:25, ese foi o tempo que fixo o dorsal 524 o ano pasado, dorsal 433 no ano 2011, mellorou a súa marca en 10 minutos, non sei e o percorrido era o mesmo do ano pasado ou non.

O ano pasado era un pouquiño máis dura, xa que a carreira remataba na rua adoquinada, onde daban os dorsais. Que era en costa e adoquinado.
Asi que este debe ser o motivo da notable rebaixa no crono. Nono Nono
JillY

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/12/10
1 Carreiras
295 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Xan 2012, 21:34
Asunto: Re: media maraton de viana

Puse el dorsal 524 por poner un ejemplo, yo a lo que me refiero es que la organización no ha tenido en cuenta el control de paso por el km 10, de esta manera cualquiera puede hacer un tiempazo ya que desde el km 4 hasta casi el 16 es un recorrido de ida y vuelta.
anpefi

Maratoniano
Maratoniano
5/02/11
100 Carreiras
1020 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 23 Xan 2012, 21:53
Asunto: Re: media maraton de viana

Hombre, que más de uno dio la vuelta antes del retorno está más que claro. Poco despues de cruzarme con Pedro Nimo, como a 30 segundos de él iba un paisano (en dirección Viana) que ya se le veía que ese no era su sitio, que vio que se le cruzaban los 8 primeros y decidió dar la vuelta. Por la clasificación se ve que no era el solo.... Triste. Lo único que podemos hacer es mofa y befa de estos elementos.

Andrés.
KathrineSwitzer

Novo foreiro
Novo foreiro
10/01/12
3 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Xan 2012, 22:41
Asunto: Re: media maraton de viana

Hai xente para todo, o ano que ven eu súmome a JillY y baixo dunha hora Moi feliz
Eu estou moi contenta, teño que decir que para mín foi máis dura que a de Pontevedra, pero eso non foi obstáculo para mellorar a miña marca Sorriso a pesares de ter moito medo pola dificultade do percorrido. Ademais acabei encantada coa cantidade de xente que nos vira na rúa. Alguén colleu mandarinas? uns señores moi simpáticos tiñan un caldeiro na porta da súa casa para que as colleramos os corredores Sorriso Un ambiente moi entrañable. Espero que todos disfrutaseis tanto coma eu. Saúdos e vemonos na VigBay!! (e antes en Porriño!).
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mar, 24 Xan 2012, 0:05
Asunto: Re: media maraton de viana

Curioso: en la clasificación de mmviana.com viene el registro con el tiempo total. Pero si sigues el enlace del correo de Marathon Photos y escoges la opción de foto con registro de tiempo, la marca sobreimpresa es la del tiempo neto Moi feliz


Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mar, 24 Xan 2012, 0:15
Asunto: Re: media maraton de viana

Yo el año que viene en esta media hago 55 minutos, bato el record dle mundo! Por 3 minutos Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
txuki30

Montañés
Montañés
24/11/09
43 Carreiras
458 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Xan 2012, 8:57
Asunto: Re: media maraton de viana

Govi escribió:
jesusb escribió:
JillY escribió:


Para el año que viene bajo de la hora en esta media Bailar Silbar

¿Estás seguro que puedes hacer esta media en menos de una hora? Pensando

Muro Muro Muro

jajajaja
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 24 Xan 2012, 9:46
Asunto: Re: media maraton de viana

Ola,
Ala cada un coa sua conciencia Avergoñado , non están máis que engañandose a si mismos. Realmente que pensan con facer iso Pensando , en canto volten a unha proba que este ben controlada voltaran a realidade dos seus tempos.

Non estaría demais que para o ano a organización tomase nota desta incidencia e os descalificase directamente sen tempo na clasificación Enfadado .

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
koki

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/08
0 Carreiras
281 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Xan 2012, 10:09
Asunto: Re: media maraton de viana

En donde se pueden ver los tiempos netos?
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Xan 2012, 10:21
Asunto: Re: media maraton de viana

O noso amigo Sito, que tivo que sprintar pa gañarlle o lanzador de martelo.


O careto xa o dice todo, e o corpo non dijamos, 58 kgs contra aljo mais de 100 escasos, e gañou por un pescozo.

Non sei si sera portujes, pero os atallos tennos mallados Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Rama

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/08/09
0 Carreiras
678 Mensaxes
Ponteareas
Respostar citando Envío Mar, 24 Xan 2012, 10:32
Asunto: Re: media maraton de viana

Eu xa sabía que Sito podería gañarlle ao 524. Pero xustiño, xustiño.!!!!

Noraboa para o 524 que fixo unha boa carreira!!!

Saú2 desde Ponteareas
Pillnitz

Novo foreiro
Novo foreiro
24/01/12
6 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Xan 2012, 10:42
Asunto: Re: media maraton de viana

Boas a todos,

tendes os listados cos tempos netos en:

www.runporto.com/novid...do-castelo


S2
ectoplasma

Novo foreiro
Novo foreiro
3/10/11
0 Carreiras
25 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Xan 2012, 11:00
Asunto: Re: media maraton de viana

Hai xente para todo, o ano que ven eu súmome a JillY y baixo dunha hora
Eu estou moi contenta, teño que decir que para mín foi máis dura que a de Pontevedra, pero eso non foi obstáculo para mellorar a miña marca a pesares de ter moito medo pola dificultade do percorrido. Ademais acabei encantada coa cantidade de xente que nos vira na rúa. Alguén colleu mandarinas? uns señores moi simpáticos tiñan un caldeiro na porta da súa casa para que as colleramos os corredores Un ambiente moi entrañable. Espero que todos disfrutaseis tanto coma eu. Saúdos e vemonos na VigBay!! (e antes en Porriño!).


Eu collín mandarinas, e boas que estaban.
txuki30

Montañés
Montañés
24/11/09
43 Carreiras
458 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Xan 2012, 13:33
Asunto: Re: media maraton de viana

Kurty escribió:
nacho43 escribió:
Sólo a min pareceume unha media dura (sobre todo nos km finais)?

Como, xa se falara antes da carreira, trátase dunha media dura.

Outra participación máis en Viana, e como sempre encantado da mesma, nesta ocasión a 7ª. vez que a corro. Non ando tan ben coma o pasado e ia co obxetivo de baixar de 1h.26', e non o conquerin, por 4 segundos polo meu crono. Máis que nada por que as subidas dos derradeiros Kms. atragantáronseme un pouco. E sobre todo pola saida, xa que perdín 22 segundos en pasar polo arco de saida, saindo me o 1,5 Km. inicial cun ritmo moi baixo.
Eu creo que co volumen de corredores que tiveron este ano case que 1800 chegados, e que a saida faixe moi estreita, tiñan que poñer ou caixóns ou zonas cos tempos estimados de tempo, para tentar de axilizar un pouco a saida.

P.D.: Se tedes tempo e gañas, fixadevos, que nas clasificacións, nos tempos do Km 10, figuran corredores con 00:00, e na meta algún cuns tempazos de 1h17, 1h18 etc. E se mirades as fotos da chgada na páxina Web, xa sabemos o motivo dese 00:00 no km10 Silbar Silbar
Comentar que ningún é galego.
Saudos e ata a próxima, na que non espero escribir tanto e correr mais. Ríndose Ríndose

Comentar que sí que también los hay gallegos. Y haber hay demasiadas personas que no han pasado por el punto de control.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos