Foros ›
Autor
Mensaxe
ramallo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/02/09
0 Carreiras
760 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Xan 2011, 0:20
Asunto: Apoyan a E.T.A.

www.elmundo.es/elmundo...73628.html

Los adjetivos, los ponéis vosotros
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Xan 2011, 0:35
Asunto: Re: APOYAN A E.T.A.

Buf... unha cousa é ler a noticia, outra coñecer a realidade do País Vasco (pero por un mesmo, fora do que digan os medios de comunicación), e outra é poñer simplemente 'Apoyan a ETA'.

Creo que se pode entender que calquer preso (e digo calquera preso) na sentenza que o condea leva implícita a pena, que está dictada por un xuíz ou por un tribunal en función de feitos probados. Pero os Gobernos, aos presos de ETA, aparte, volvenos a condear de segunda vez coa dispersión territorial coa idea de dificultar a comunicación entre eles. E esta segunda condena, 'administrativa', non a sofre só o penado, senón tamén as súas familias, que teñen que gastar moitos mais recursos para conseguir ver aos seus familiares. Creo que hai 2 varas de medir para 2 presos que maten a unha persoa a sangue fría: ¿a diferencia? Parece que si un violador mata a unha muller por unha motivación sexual é mais desculpable que si a mata por ideas políticas... non sei...

Non estou a favor dos etarras con penas de sangue, que cumplan a súa condena (si é mais ou menos corta ou larga sería tamén para discutir) e paguen con todas as da lei. Pero o tema da dispersión, aínda que puido ser efectivo no seu momento, tamén creo que non é moi legal, e hoxe por hoxe non parece que teña moito sentido de ser.
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Mar, 04 Xan 2011, 2:40
Asunto: Re: APOYAN A E.T.A.

ramallo escribió:
http://www.elmundo.es/elmundo/2011/01/03/paisvasco/1294073628.html

Los adjetivos, los ponéis vosotros

Confuso Gilipollas considerase adjetivo ou sustantivo?? Pensando
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Mar, 04 Xan 2011, 10:21
Asunto: Re: Apoyan a E.T.A.

Non creo que firmar baixo un lema tal que "Los presos vascos a Euskal Herria con todos sus derechos, demos un paso adelante" sexa un acto de apoio a unha banda terrorista. Apoiar a ETA ou a outra banda de semellantes sería delito. E moi moi asqueroso.
P.D. Á hora de buscar adxectivos, non atopo un que signifique ter uns collóns moi grandes. Eu tamén iría a esa manifestación.
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Xan 2011, 10:56
Asunto: Re: Apoyan a E.T.A.

Muerto , a perejil los mandaba yo , junto con todos sus familiares,sus madres, padres,primos ......... ,así estaban juntitos y se daban cariños, Satisfecho
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mar, 04 Xan 2011, 12:20
Asunto: Re: Apoyan a E.T.A.

Por delictos de unos no tienen por qué pagarlo sus familiares. Un terrorista de cualquier organizacion terrorista debe pagar de acuerdo a la ley por sus actos,pero en ningún caso tomar represalias con sus familiares si estos son inocentes. Ya bastante sufrimiento tendrán muchos familiares de terroristas por actos delictivos de éstos, que desearían verlos fuera de esa lacra.

Friends forever
french_mondariz

Montañés
Montañés
25/01/07
0 Carreiras
1387 Mensaxes
Villasobroso - Mondariz
Respostar citando Envío Mar, 04 Xan 2011, 13:12
Asunto: Re: Apoyan a E.T.A.

Buenos días

Todo lo concerniente a la banda de asesinos etarra, familias de apoyo a presos, sistema político, sistema de asociaciones, etc... todo ese barullo de etarras, proetarras, que no condenan la violencia, que brindan en sus erikotabernas por la muerte de inocentes, los que firman panfletos defendiendo ideas o consignas que van contra decisiones judiciales, etc...

Enfin... antes me daban asco, ahora me dan pena. No pena de tristeza, sino pena de ver que la sangre no les ha cambiado la conciencia cívica de la no violencia.

Saludos
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Mar, 04 Xan 2011, 15:07
Asunto: Re: Apoyan a E.T.A.

Hai xente que está metida na cárcel por delitos menores, as veces por descoñecemento das leis ou obrando sin mala fé; moitos con penas desorbitadas para delitos ridículos.. pero claro, desa xente, normalmente sin recursos, non se acorda ninguen.
Si teño a alguen así na miña familia tamen manifestaria, pero para que o enviasen o máis lexos posible

ETA mantense non solo polos seus membros activos, senon polo apoyo que ten na sociedade. Mentras siga con ese respaldo social seguira existindo.

Varios policias ou gurdias civis (non recordo ben)foron condenados por presuntas torturas os responsables do atentado de Barajas: ...quen falaba de distinta vara de medir??? Muro que mania de defender o indefendible
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Xan 2011, 16:10
Asunto: Re: Apoyan a E.T.A.

corvo escribió:
Hai xente que está metida na cárcel por delitos menores, as veces por descoñecemento das leis ou obrando sin mala fé; moitos con penas desorbitadas para delitos ridículos.. pero claro, desa xente, normalmente sin recursos, non se acorda ninguen.
Si teño a alguen así na miña familia tamen manifestaria, pero para que o enviasen o máis lexos posible

ETA mantense non solo polos seus membros activos, senon polo apoyo que ten na sociedade. Mentras siga con ese respaldo social seguira existindo.

Varios policias ou gurdias civis (non recordo ben)foron condenados por presuntas torturas os responsables do atentado de Barajas: ...quen falaba de distinta vara de medir??? Muro que mania de defender o indefendible
Hay que decirle al admin que nos ponga la manita de "me gusta" como en el facebook.
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mar, 04 Xan 2011, 16:17
Asunto: Re: Apoyan a E.T.A.

Hola amigos. Vengo aquí en son de paz ante todo! Moi feliz Moi feliz
Hoy lo leí en el Marca y aluciné!!!!!!!!!!!!!!!!!! Abraiado Abraiado Abraiado Disimulando Disimulando Parar Parar Parar
Me dije que eso no podía ser cierto, pero después estudié bien las caras de alguno de ellos y dije que sí que por desgracia puede ser!
Para mi apoyar a unos asesinos Muerto Muerto Muerto Muerto simplemente no tiene nombre! Nono Nono Nono Nono Nono Nono

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
ramallo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/02/09
0 Carreiras
760 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Xan 2011, 16:19
Asunto: Re: Apoyan a E.T.A.

corvo escribió:


Varios policias ou gurdias civis (non recordo ben)foron condenados por presuntas torturas os responsables do atentado de Barajas: ...quen falaba de distinta vara de medir??? Muro que mania de defender o indefendible

exactamente 4 guardias civiles, de 15
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Mar, 04 Xan 2011, 16:33
Asunto: Re: Apoyan a E.T.A.

Cheetos escribió:
Non creo que firmar baixo un lema tal que "Los presos vascos a Euskal Herria con todos sus derechos, demos un paso adelante" sexa un acto de apoio a unha banda terrorista. Apoiar a ETA ou a outra banda de semellantes sería delito. E moi moi asqueroso.
P.D. Á hora de buscar adxectivos, non atopo un que signifique ter uns collóns moi grandes. Eu tamén iría a esa manifestación.

Imaxino que por propia coherencia cas tuas palabras, se por mala fortuna algun dos mortos polos que cumplen condea fose un familiar moi apegado a ti, tamen participarias nesa manifestación, ¿non ?
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Mar, 04 Xan 2011, 17:26
Asunto: Re: Apoyan a E.T.A.

corvo escribió:
Imaxino que por propia coherencia cas tuas palabras, se por mala fortuna algun dos mortos polos que cumplen condea fose un familiar moi apegado a ti, tamen participarias nesa manifestación, ¿non ?

Como ben dis, faría iso ... se conseguise ser coherente tras unha desgraza. O problema de xulgar sendo parte é que se perde a obxectividade e poderiamos acabar tod@s na Lei do Talión.
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Xan 2011, 18:59
Asunto: Re: Apoyan a E.T.A.

corvo escribió:
1) Hai xente que está metida na cárcel por delitos menores, as veces por descoñecemento das leis ou obrando sin mala fé; moitos con penas desorbitadas para delitos ridículos.. pero claro, desa xente, normalmente sin recursos, non se acorda ninguen.
Si teño a alguen así na miña familia tamen manifestaria, pero para que o enviasen o máis lexos posible

2) ETA mantense non solo polos seus membros activos, senon polo apoyo que ten na sociedade. Mentras siga con ese respaldo social seguira existindo.

3) Varios policias ou gurdias civis (non recordo ben)foron condenados por presuntas torturas os responsables do atentado de Barajas: ...quen falaba de distinta vara de medir??? Muro que mania de defender o indefendible

1) Totalmente dacordo, eu aínda diría mais: os delitos económicos en España, que algunhas veces teñen repercusión directa sobre a vida das persoas e das suas familias, apenas están penados en relación directa á gravidad do delito. Cantos oímos aquelo de 'Se roubas, que sexa algo ben gordo, que pague a pena...'

2) ¿E por qué cres que ETA e o entorno independentista vasco ten ese apoio na sociedade civil vasca? Será porque hai unha parte da xente que quere independentzia, non será porque son todos uns asesinos, digo eu... Todo Dios sempre ve os efectos, pero poucos queren analizar as causas. E si non se quere que exista ese respaldo social e preferimos coartar e usurpar a liberdade ideolóxica da xente, xa sabemos o que hai que facer: matalos a todos (con gas, que sae mais barato), etarras, presos, familiares, primos, tíos, sobriños, avóas... ata que so queden alí as persoas 100% españolas e 0% vascas. Este feito, que seguro que algúns apoiarían sen pestanexar e moitos mirarían cara outro lado, só poría de manifesto a incapacidade de todos de arranxar un problema político de xeito pacífico. Moito me parece que algúns (véxase este enlace) quixeran que este conflicto levase o camiño da ex-Iugoslavia, onde os serbios, apoiados polo exército federal, bombardearon a eslovenos, croatas, bosnios, kosovares e ata montenegrinos, en fin, a todo quisque que quixera secesionarse. ¿Por qué hai tanto medo ao independentismo e á secesión? ¿Non poden os vascos, cataláns, canarios, mesmo os galegos independizarse do resto de España e logo ter unha relación de boa vencidade como podemos ter con franceses ou portugueses? ¿Porque o dí a Constitución, unha norma que ten visos de ser verdade inmutable e dogma de fe, cuales táboas de Moises? ¿Acaso non houbo un exemplo de división territorial en Checoslovaquia digno de ser estudiado e analizado, pacífico e sen violencia? Pero coa mentalidade que perdura en España me parece que esto nunca sería posible aquí, antes temos que voltar a matarnos uns a outros... Avergonzado Avergonzado Avergonzado

3) Primeiro, se foron condeados, xa non son presuntos torturadores, senón torturadores probados. Segundo, creo que retorces as miñas palabras: cando me refiro a dúas varas de medir me refiro ao seguinte (ao mellor non me souben expresar). Exemplo (ollo, é un frío exemplo): estás no País Vasco e matas a un concelleiro porque che estafou pasta nun negocio. Resultado: X anos de cárcere en Martutene. Mesmo exemplo: matas a un concelleiro porque che estafou pasta, pero no intre de disparar, berras a prol do País Vasco. Resultado: previa sesión de rigor de guantazos da Garda Civil, X anos de cárcere en Tenerife. E a manía (como ti dis) que teño non é de defender o indefendible, sempre trato de argumentar as miñas posicións (sempre que me deixan, claro) senón de pensar de forma distinta, cousa que non parece que sexa digna de respeto según por onde andes...

PD: De seguro que alguén me vai dicir: ¿e qué pasa coas víctimas dos etarras? Neste post estábase a falar dos etarras, e xa me extendín demasiado (moitos non chegaredes ata o final do texto Moi feliz ). Pero non teño ningún problema en falar deles en calquera momento. Creo que o que penso deles non os deshonrará en ningún momento.

Saúdos.
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Xan 2011, 19:13
Asunto: Re: Apoyan a E.T.A.

...Só unha matización: no punto 3, cando falo da Garda Civil, púxeno de forma xenérica, aínda que estou segurísimo que os torturadores son minoría, e que hai moita xente que está nese corpo por vocación de axuda e servizo aos cidadáns. As miñas desculpas a eles.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos