Foros ›
Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)
Foros de debate / Kedadas e grupos
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Lun, 27 Abr 2009, 13:31
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

fifthelement escribió:
Esteeee...Se me ha jodido el invento...Me acaban de llamar del SERGAS ...el dia 2 tengo turno de mañana ...me dejareis algo de comer...por favor!!! Disimulando Disimulando
Adios Geres!!!! Buaaaa! Buaaaaa!! Enfadado Enfadado
Llegare tarde a la Campestre...asi que a Linkin le tocara currar...intentare arreglar las cosas al maximo hoy y mañana!

En fin, siempre igual!!! Muro Muro

Valla por dios, que mala pata, menuda puntería, de todas formas tu tranqui, que si hay que esperar se espera, faltaría mas.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
ivan

Novo foreiro
Novo foreiro
7/08/06
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Abr 2009, 15:07

Moi boas,
parece que esta semana si que vou a ter internete por estes montes polos que ando, así que a ver se aparezo algo máis por aquí.
En primeiro lugar, felicidades a todos polas vosas carreiras en Vilagarcía e Madrid.
Eu estou pensando en ir ao cross de S. Miguel de Oia este venres, e á media de Ferreirúa o domingo seguinte, non sei se algún de vos ten pensado ir a algunha destas, se é así xa nos veremos por alí.

Aínda que non vou a poder estar no Carmacampestre (teño que ir ao cumpleanos dunha amiga da miña moza, e non vos podedes nin imaxinar a ilusión que me fai), ao igual nos vemos, xa que moitos fines de semana vou dar un paseo coas miñas cadeliñas polo Galiñeiro.

Ala, un saúdo, que estou currando como un animal en clase de iformática.
fifthelement

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/03/09
0 Carreiras
694 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 27 Abr 2009, 16:18

ivan escribió:
Moi boas,

Aínda que non vou a poder estar no Carmacampestre (teño que ir ao cumpleanos dunha amiga da miña moza, e non vos podedes nin imaxinar a ilusión que me fai), ao igual nos vemos, xa que moitos fines de semana vou dar un paseo coas miñas cadeliñas polo Galiñeiro.

Ala, un saúdo, que estou currando como un animal en clase de iformática.

No te preocupes Ivan al igual que Mapleleafs os invito a que pongais fecha vosotros al próximo CARMACAMPESTRE , a ver si hacemos pleno para el próximo. Un saludo y que te sea leve!!!
MapleLeafs

Super Veterano
Super Veterano
16/11/07
0 Carreiras
2896 Mensaxes
somewhere out there
Respostar citando Envío Lun, 27 Abr 2009, 18:05

fifthelement escribió:

No te preocupes Ivan al igual que Mapleleafs os invito a que pongais fecha vosotros al próximo CARMACAMPESTRE , a ver si hacemos pleno para el próximo. Un saludo y que te sea leve!!!

Bueno.... que Ivan ponga la fecha y yo me preocupo de la sesión atletica anterior a la gastronomica..... porque si seguimos así, en la III. CARMACAMPESTRE quedamos a jugar a las cartas....... Silbar Silbar Silbar

- joder.. despues de ver el Duatlon hace dos dias tengo unas ganas de entrenar bien y fuerte .... que subidón de motivación ver a esas maquinas subiendo las cuestas !! YOOOO TAMMMBIEN QUIEROOOOOOOOOOO Enfadado Enfadado Enfadado
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Lun, 27 Abr 2009, 18:52

¡¡¡Joooo**er!!! Non se pode estar o día enteiro sen entrar neste fío que deseguida che endosan tres páxinas completas.

A ver... en primeiro lugar felicitar aos colegas mapomeiros polos seus tempos... e a Mincha un aplauso polo seu compañeirismo. Eu tamén quero a un colega que me faga de lebre nos derradeiros 5 kms. do vindeiro maratón que faga... ¡¡postos a pedir!!

En segundo lugar darlle ánimos ao ¿compañeiro? Bareixa que onte non tivo o seu día... e a enhoraboa ao resto, que máis ou menos conqueriron os seus obxectivos (bueno, Linkin igual queimou demáis a súa rodilla... e iso que non se iba cebar coa carreira... ¡xa vin!

En terceiro lugar comentar que ainda que poida parecer o contrario, un pode estar de coña porque ten un sentido do humor moi grande e disfrutar coma un anano con cada carreira e non obstante estar sufrindo (non moito, iso é certo, pero facendoo) e dosificando ata a terceira volta... que un ainda non ten fondo de armario adquirido no que vai de ano... non sei se me colledes...

En cuarto lugar preguntar ¿ónde quedamos exactamente os da primeira quenda de subida ata o o Ghaliñeiro?

E iso é todo amigos... por hoxe.
fifthelement

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/03/09
0 Carreiras
694 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 27 Abr 2009, 20:04

Cita:
Lista de inscritos para el II CARMACAMPESTRE:

Linkinpark y Fithelement
Beauvais , Ana , Laura y Tania
Bareixa , Mar y Bareixiño
Agüita , Pili y Andrea
Charly , Carmen y Clara
Jeff
Mincha
Banderas , Raquel , Pablo y Pedro
Poetin -motion (tette)
Irdam
Moncho
Fema y Loli

Esto hacen un total de 17 Adultos y 7 niños ..todo un exito la
convocatoria!

Upss! Fema y Loli causan baja en este CARMACAMPESTRE...se os hechara de menos!!! Muerto Muerto
Esperemos que no falle nadie mas...el pleno es imposible pero bueno...cuantos mas mejor!!

En cuanto a la consulta de Banderas la xuntanza de las 10-10:30 será arriba en el merendero mismo. En el merendero del margen izquierdo donde esta el monolito y la fuente. Razz Razz
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Lun, 27 Abr 2009, 20:08

Sen pensalo demasiado acabo de gastarme unha pasta inscribíndome no Maratón de Berlín Muro Muro , e xa postos a botar por fora, puxen unha marca a facer de 3h 10m. Moi feliz Moi feliz

Dende o Venres subiron o prezo (ca......óns) e ainda haberá que sumar avión e aloxamento, asi que tomareino coma unhas vacacións especiais. Muerto

Agora que nada falle o día D. Pregunta Pregunta

Linkin, te apuntas. Pregunta Pregunta Pregunta
Fifthelement: creo que tamén hai andaina. Mr. Green
fifthelement

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/03/09
0 Carreiras
694 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 27 Abr 2009, 20:14

Mincha escribió:

Linkin, te apuntas. Pregunta Pregunta Pregunta
Fifthelement: creo que tamén hai andaina. Mr. Green

Silbar Silbar Silbar Avergonzado
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 27 Abr 2009, 21:09

por cuanto te salio la broma Mincha ?

....mira que ponerme los dientes largos... Enfadado .....tendre que negociar... Silbar

por cierto,por el tema de los billetes y alojamientos,Maplelafs podria echar una buena mano.... Guiño

...ya te dire algo... Pensando
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Lun, 27 Abr 2009, 21:30

La inscripción son 95€ de nada desde el 24 de Abril (por dos p...os días).
Además si quieres la medalla 8€, la camiseta 30€, la otra camiseta de meta 20€, y otras choradas a mayores. Muro Muro

Yo con la inscripción, la medalla y la camiseta más barata voy de ca...llo. Muerto
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8107 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 27 Abr 2009, 21:51

Bueno como dice Banderas desapareces 3 días y menudo trabajo te encuentras en este post para actualizar las lecturas.

Yo estoy muy contento por la expeciencia, por la marca, por la lección de compañerismo de Mincha, por la compañía de Jeff, porque tengo pocas molestias (hace una hora no me encontraba los h....s dándome un baño en agua fría con hielo)... Bueno sobre el MAPOMA podeis leer mi crónica en es post.

Felicidades por esas carreras en Villagarcía. Yo soy de los que llegará tarde al carmacampestre porque las niñas van a natación.

Banderas pareces Jagger sacando la lengua.

Ivan espero ir a Ferreirúa pero de paseo. Ese día prohibido ponerme al lado de Mincha en la línea de salida que me caliento Payaso Payaso Payaso

Hablamos con calma el sábado.

Bueno un saludo. Estos días espero no conectarme mucho que tengo un montón de trabajo.

Un saludo chicos.
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8107 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 27 Abr 2009, 21:52

Mincha escribió:
Sen pensalo demasiado acabo de gastarme unha pasta inscribíndome no Maratón de Berlín Muro Muro , e xa postos a botar por fora, puxen unha marca a facer de 3h 10m. Moi feliz Moi feliz

Que pena que non poida ir e facerte de liebre para que baixaras de 3 horas Mr. Green Mr. Green Mr. Green
MapleLeafs

Super Veterano
Super Veterano
16/11/07
0 Carreiras
2896 Mensaxes
somewhere out there
Respostar citando Envío Lun, 27 Abr 2009, 21:53

MapleLeafs escribió:

linkinpark escribió:
y viendo la grafica que pusiste aun se ve mejor...pero con todo esto..en el km 35 solo paso a 3 segs del record de Gebre !!.....

No, el grafico trata de comparar los parciales, no el tiempo total. Es decir, el parcial de 30-35km lo hizo 3 segundos mas lento que Gebre en Berlin. Pero en cuanto al tiempo total estaba por debajo del record mundial (mas o menos) hasta el km 25, luego ya subió en cada parcial.

Aquí tienes la comparación del tiempo total (Gebre en Berlin (verde) y Wanjiru ayer (rojo) ) según los parciales de 5km. En el km 15, Wanjiru estaba 51 segundos por debajo del record mundial de Haile.... pero en los 27 km restantes perdió 1:51 minutos.

banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Lun, 27 Abr 2009, 22:00

beauvais escribió:
Bueno como dice Banderas desapareces 3 días y menudo trabajo te encuentras en este post para actualizar las lecturas.

Banderas pareces Jagger sacando la lengua.

Bueno, xa vexo que hai xente que a pesares de estar escarallada de facer unha maratón, ainda é capaz de entender as miñas afirmacións Avergoñado , xestos Demo sorrindo e caralladas varias Silbar ... e non coma outros que só saben criticar Mr. Green
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 27 Abr 2009, 22:16

acabo de mandar un e-mail para correr el viernes en San Miguel de Oia.... Silbar ....mi rodilla me va mandar a tomar por el cul.... Silbar

....total...pa cuatro dias que vivimos !....... Mr. Green

si alguien sabe el circuito....dureza y que calzado es el mejor,que haga el favr de decir algo....por cierto,no tengo zapas de clavos,ni deberia usarlas.....ala !!...encima con exigencias..... Mr. Green

zapas ligeras,de trail ligeras ?

saludos... Guiño

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos