Foros ›
IV Media Marathon Concello de Vilagarcía
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Northern

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/11/06
0 Carreiras
567 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Abr 2009, 15:52
Asunto: Re: IV Media Marathon Concello de Vilagarcía

Excelente media maratón en todos los sentidos. Lástima que la lluvia desluciera la entrega de premios pero el clima es el clima y ahí la organización no puede competir con las nubes jeje

En cuanto a tiempos, está visto: hay que entrenar por las mañanas. Nos fue (a mí y a otros) durante 4 Km un tio cantando "ay, ay, ay que me voy por las patas, ay, ay, ay que me voy por las patas....si paro puedo volver...dónde está, no aguanto más... ay, ay, ay que me voy por las patas...."

En fin, qué cosas.
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3874 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Dom, 26 Abr 2009, 17:02

Muy bien la organización :=D> :=D> de la IV mediomarathon de Villagarcía. Camiseta técnica, bebida en meta abundante, (powerade, agua, cocacola, yogurt, yogurt liquido, barritas, manzanas, naranjas) todo un auténtico supermercado al aire libre, por eso quiero felicitar a la organización porque creo que desde el primer hasta el último corredor estoy seguro que hubo para todos en la misma medida y gratis que también tiene su mérito.

La temperatura para mi fue idónea e intenté mejorar marca personal,(1h23m55seg) pero no pudo ser Avergoñado (1h24m33seg), me quedé a 38 segundos de igualarla, cosa que no descarto para próximas carreras.

Fui a un ritmo constante, entre 3´57" y 4´01" en todos los pasos de referencia controlados por championchip. Me sentí cómodo y la primera vuelta fui al ritmo que me marcaba el cuerpo, la segunda ya decidí empezar a jugar como a mí me gusta cuando uno está bien, y el juego consiste en intentar alcanzar la corredor que llevo por delante haciendo cambios de ritmo de 10-15 segundos cada 2, 3 o 4 minutos depende... Y no me fue mal, pues cuando adelantas te sientes mejor que cuando te adelantan y vas mas motivado.

Durante toda la carrera no paré de animar a todo cuanto conocido forero o no forero se cruzaba en la vuelta, animando constantemente, incluso cuando al acabar mi carrera y me dirigí a mi coche iba animando a todos los corredores que les quedaban los últimos metros y es que a mi me encanta que me animen y a vds. tambien ¿no?

Volví a encontrame con Mafleleafs antes y después de la carrera, a Aguita y Tara en la salida de la prueba, TitoFlis desde la barrera, Paulkoech calentando, Jeffxavi, Banderas Rezar contra la pared, Nacho_s1600, Javi, Suso, Derek, Lubo, Yayo, Kurty en plena carrera, lo siento Kurty, compañero de Os que Faltaban, pero tenía muchas ganas de ganarte alguna carrera aunque tuve que esperar a tu baja forma para poder conseguirlo. Saludo especial para los foreros más sufridores Tartarugo :=D> y Tara :=D> , que para correr dos horas y cuarto o más hay que tener mucho mucho aguante.

Un placer volver a correr con todos vosotros, hasta la proxima, amig@s forer@s.

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
Govi

Maratoniano
Maratoniano
13/01/09
0 Carreiras
903 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 26 Abr 2009, 17:05

muchas gracias Moussambani, yo creo que la salida era en el sitio desde donde salimos. ya que los 7 kms eran desde el segundo arco, y desde donde salimos se completan los 0,97 metros que faltan, o eso creo.
Enhorabuena por tu carrera y estamos en contacto. ok
Felicidades a toda la organización y a todos los participantes.
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Dom, 26 Abr 2009, 17:23

Estou de acordo totalmente con Moussambani, unha carreira perfecta de organización e sobrada de avituallamento. E totalmente gratis.
Pola miña banda felicitar a todos os foreiros e corredores posto que foi unha carreira pra disfrutar unhos máis e outros menos, eo son do 2º grupo, sobre todo porque era a 1ª vez que corría unha media; sen estar acostumbrado a dosificar as forzas e meterlle as pernas tantos km.
Fixen unha carreira moi regular: o 1º paso por meta 29m. igual co segundo, pra entrar finalmente en 1h.28m.
Saudos a todos e vemonos noutra, aburiño
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Dom, 26 Abr 2009, 18:14

sabor agridulce tiven hoxe en vilagarcia,salida a ritmo q tratara con etuxia(animo amigo)o dia anterior.no km5 dume a sensacion q non ia moi ben,dixenlle q baixaba o ritmo pero dixome q non.a o paso da 1 volta abandonou(sabia decision)estiven tentado a facer a miña carreira pero seria facerlle unha putada,a herniado e o chaval q viña connosco(non me acordo o seu nome)asi q seguin como si estivera etuxia no grupo,por q ese chaval ia correr en ese tempo.acabando a segunda volta herniado kdouse e dixome q seguiramos.queria levar a ese rapaz a esa marca de 1h17m30seg.no 18 camiño do 19 traicionoume o meu femoral e tiven q parar a estirar.dixenlle a ese rapaz q seguira(sinto de verdade amigo,por q iamos en tempo de esa marca e pidoche disculpas).do 19 a meta acaei como puiden,pero contento co tempo 1h18m22.algre por herniado q mellorou a marca da vig bay.e ese rapaz tamen.
un saudo.
animo etuxia,saudos a tua muller e a os teus fillos e vemonos en ferreirua
Ferraduro

Maratoniano
Maratoniano
22/03/06
0 Carreiras
619 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 26 Abr 2009, 18:16

Guau!!! La verdad es que terminar una medio maratón por debajo de 4 el Km. (aunque sólo sea 1 segundo) es algo indescriptible. Entrenamiento y "tener un buen día" en todos los aspectos son fundamentales, está claro. En lo segundo uno está solo, pero en lo primero -entrenar- hay gente que ha sido decisiva en esta mejora: Keniatablanco y sus consejos, pero también, por supuesto, gente con la que corro desde hace años y que me ha ayudado a estar ahora tan bien (para mi nivel, se entiende), como Póstol. Gracias. A vosotros y, cómo no, a mi equipo-familia (esposa e hijo que siempre me acompañan) va dedicada mi mejor marca hasta la fecha en medio maratón.

La carrera: fue mi primera partipación. Excelente organización, y circuito super rápido. La meteorología también rozó la perfección, así que... ¿cómo no ir a por todas?

Me alegró muchísimo volver a encontrarte, Santiago. Felicidades por la carrera, y estamos en contacto, ok? También saludos y felicitaciones para Aficionado y Yonathan (¡¡¡qué bueno verte cada vez más recuperado!!! Suerte en Ferreirúa). Gracias Ángel, también por tu apoyo al final de la carrera y por el dobe esfuerzo: correr y colaborar con la organización. ¡Qué grande eres!

Saludos a todos los demás, igualmente, por haber contribuído al fenomenal ambiente y, por supuesto, enhorabuena a los vencedores de todas las categorías. Nos vemos.
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 26 Abr 2009, 18:20

hola y MUCHAS GRACIAS a tod@s por animarme ,gritarme ,aplaudirme y hacer que me sintiera tan bien ,tan cómoda en la carrera que al ser tan llana me daba miedo ,pero gracias a vosotros , los de parte trasera lo pasamos pipa, gracias salud y kilometros , nos vemos en la prosima
supergacela

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/10/08
0 Carreiras
106 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 26 Abr 2009, 18:39

Hola a todos los correlegas

Pues nada mi segunda participación en una media y supercontento de nuevo por las sensaciones por cierto un saludo para Tara si recuerdas soy el chavalote del nike verde que cada ver que nos cruzabamos intercambiabamos ánimos jejejej. Bueno pues na espero día a día ir mejorando mis tiempos y a seguir trabajando para ello

Por cierto no quiero olvidarme de felicitar a la organización por esta fantástica carrera y a toda la gente que colaboro para que saliese tan bien

un saludo para todos y nos vemos en la próxima carrera
Lambdata

Novo foreiro
Novo foreiro
16/03/09
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Abr 2009, 19:32

Por fin! Esta ha sido mi primera media y he acabado en 1h51m, de lo cual estoy sumamente orgulloso. A partir de ahora, a intentar arañar minutos y acercarme a los fenómenos que bajan de 1h30m...
Gran carrera y gran organización!
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Abr 2009, 19:35

Northern escribió:
Excelente media maratón en todos los sentidos. Lástima que la lluvia desluciera la entrega de premios pero el clima es el clima y ahí la organización no puede competir con las nubes jeje

En cuanto a tiempos, está visto: hay que entrenar por las mañanas. Nos fue (a mí y a otros) durante 4 Km un tio cantando "ay, ay, ay que me voy por las patas, ay, ay, ay que me voy por las patas....si paro puedo volver...dónde está, no aguanto más... ay, ay, ay que me voy por las patas...."

En fin, qué cosas.

y hubo "powerade" de sobra??? Mr. Green Un abrazo tío!!!

www.jeffxavi.blogspot.com
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Abr 2009, 19:37

ezaqui escribió:
sabor agridulce tiven hoxe en vilagarcia,salida a ritmo q tratara con etuxia(animo amigo)o dia anterior.no km5 dume a sensacion q non ia moi ben,dixenlle q baixaba o ritmo pero dixome q non.a o paso da 1 volta abandonou(sabia decision)estiven tentado a facer a miña carreira pero seria facerlle unha putada,a herniado e o chaval q viña connosco(non me acordo o seu nome)asi q seguin como si estivera etuxia no grupo,por q ese chaval ia correr en ese tempo.acabando a segunda volta herniado kdouse e dixome q seguiramos.queria levar a ese rapaz a esa marca de 1h17m30seg.no 18 camiño do 19 traicionoume o meu femoral e tiven q parar a estirar.dixenlle a ese rapaz q seguira(sinto de verdade amigo,por q iamos en tempo de esa marca e pidoche disculpas).do 19 a meta acaei como puiden,pero contento co tempo 1h18m22.algre por herniado q mellorou a marca da vig bay.e ese rapaz tamen.
un saudo.
animo etuxia,saudos a tua muller e a os teus fillos e vemonos en ferreirua

O rapaz e Lalo Rosales, fixo un marcón!!!

www.jeffxavi.blogspot.com
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Dom, 26 Abr 2009, 19:43

gracias jeffxavi,dalle sados da miña parte e dille q o sinto,por q estaba pra facer 1h17m30
saudos pra ti tamen
Herniado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/07
0 Carreiras
313 Mensaxes
coia,vicus spacorum
Respostar citando Envío Dom, 26 Abr 2009, 20:04

Moi boas, como vai iso?
Moi bó día pra correr o de hoxe, e a organización, o igual que ano pasado foi perfecta, polo menos pra min.
En canto á carreira, fixen o que tiña pensado, xa que hoxe era un día para facer probas e arriscar xa que coa marca da vig bay xa quedei contento, así que saín con keniatablanco (ezequi), etuxia e lalo a un ritmo alto quinindiós para ser unha media, pasamos polo 10000 en 37' e logo a partires do km xa comecei a afrouxar e a ir a un ritmo máis cómodo de 3'46'' máis ou menos ate o km 16-17, ahí o atracón do primeiro 10000 fixo efecto e sufrín coma un can para chegar a meta sen perder moito tempo, especialmente polos xemelgos, que xa levan moito moito tempo sen un descansiño e non había quen os movera, mi má que dor tiven, teño e terei esta semana.
O fin entrei en meta cun tempo neto de 1h19'30'' ( 6 segundos máis en championchip), e melloreille case 20 segundiños á miña marca que non está nada mal. O dito, foi un día de experimentos e de arriscar e paseino teta, e o cabo non saíu tan mal.
Foi un pracer ver a tantos foreir@s por aló, con algúns só me crucei en carreira, como con moussambani ou Tara e con outros charlei un pouco, con iván ou grimo a quen coñecín hoxe.
Agora a descansar e olvidarse das medias por unha tempada longa, longa.

Noraboa a tod@s e vémonos!!

pra pescar o rodaballo, hai que molla-lo carallo!!

celtaatletismo.es/blog/
Northern

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/11/06
0 Carreiras
567 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Abr 2009, 20:10

JEFFXAVI escribió:

y hubo "powerade" de sobra??? Mr. Green Un abrazo tío!!!

No era powerade. Era otra marca con el mismo diseño que powerade... era Pow flow o algo así. No me acuerdo bien porque estaba furioso que en la carrera me adelantó alguien que no se movía o parecía que estaba quieto.

Bueno, por lo menos me queda el consuelo de que yo leo la etiqueta de lo que bebo para hidratarme y no como otros que ven una botella con un líquido azul y dicen "Ah, bueno, es powerade...a hidratarse" jeje

En serio, felicito a todos los que me habéis ganado y... habrá que ir pensando en cambiar estrategias Pensando
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4785 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 26 Abr 2009, 20:13

Noraboa a tod@s
Tara estas feita unha fenomena 6 minutos menos que a VigBay,seguro que foi porque hoxe non levabas os chips dos que abandoaban Ríndose

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos