Northern escribió: |
Excelente media maratón en todos los sentidos. Lástima que la lluvia desluciera la entrega de premios pero el clima es el clima y ahí la organización no puede competir con las nubes jeje En cuanto a tiempos, está visto: hay que entrenar por las mañanas. Nos fue (a mí y a otros) durante 4 Km un tio cantando "ay, ay, ay que me voy por las patas, ay, ay, ay que me voy por las patas....si paro puedo volver...dónde está, no aguanto más... ay, ay, ay que me voy por las patas...." En fin, qué cosas. |
ezaqui escribió: |
sabor agridulce tiven hoxe en vilagarcia,salida a ritmo q tratara con etuxia(animo amigo)o dia anterior.no km5 dume a sensacion q non ia moi ben,dixenlle q baixaba o ritmo pero dixome q non.a o paso da 1 volta abandonou(sabia decision)estiven tentado a facer a miña carreira pero seria facerlle unha putada,a herniado e o chaval q viña connosco(non me acordo o seu nome)asi q seguin como si estivera etuxia no grupo,por q ese chaval ia correr en ese tempo.acabando a segunda volta herniado kdouse e dixome q seguiramos.queria levar a ese rapaz a esa marca de 1h17m30seg.no 18 camiño do 19 traicionoume o meu femoral e tiven q parar a estirar.dixenlle a ese rapaz q seguira(sinto de verdade amigo,por q iamos en tempo de esa marca e pidoche disculpas).do 19 a meta acaei como puiden,pero contento co tempo 1h18m22.algre por herniado q mellorou a marca da vig bay.e ese rapaz tamen. un saudo. animo etuxia,saudos a tua muller e a os teus fillos e vemonos en ferreirua |
JEFFXAVI escribió: |
y hubo "powerade" de sobra??? ![]() |