Foros ›
IV Media Marathon Concello de Vilagarcía
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
mascalzzone

Maratoniano
Maratoniano
9/04/08
25 Carreiras
146 Mensaxes
PONTEVEDRA
Respostar citando Envío Xov, 23 Abr 2009, 8:32
Asunto: RECOGIDA DORSAL MEDIA VILLAGARCIA

Hola buenas, soy novato en estas lides, y será la primera vez que vaya a le media de Villagarcía. El reglamento de la carrera dice que el dorsal se puede recoger 45 minutos antes en la secretaría.
Perdonar la pregunta que a lo mejor es un poco estupida, pero me podriais decir donde es la secretaría, o si se puede recoger el día anterior.
Graciñas de antemano y saludos
mkm2514

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/11/03
0 Carreiras
409 Mensaxes
ferrol
Respostar citando Envío Xov, 23 Abr 2009, 11:20
Asunto: Re: IV Media Marathon Concello de Vilagarcía

Vilagarcia de Arousa (Domingo, 26 Abril)
14°C / 7°C
Durante la primera mitad del día cielos nubosos con lluvias débiles tendiendo en la segunda mitad del día a cielos nubosos con lluvias moderadas. Viento flojo noroeste. La temperatura Mínima prevista es de 7º C y la Máxima de 14º C.
--------------------------------------------------------------------------------

Presión 1009 mb.
Viento Viento flojo noroeste
Velocidad Viento 16 Km/h
Cota de Nieve 1100 m.
Humedad Relativa 87 %
CAPE 152

No pinta tan mal la kosa, mucho peor estuvo el dia de la media de Ferrol por ejmplo.

MANEL
Vouamodo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/06
0 Carreiras
1066 Mensaxes
Coruñes en Vilagarcia
Respostar citando Envío Xov, 23 Abr 2009, 11:41

Tiempo perfecto para correr.

Me preocupa un poco lo de nieve a 1100 metros, por lo demas perfecto.

Saludos.

acddorna.org/blog/inde...ate=200906
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Xov, 23 Abr 2009, 13:31

Moi feliz Moi feliz Moi feliz Moi feliz Moi feliz Muy buenas noticias!!Estoy contentisíiiisimo Molón estaré en la Media de Vilagarcía,con dorsal y con mis datos,mucahs gracias Pipe Bailar Satisfecho hoy al enterarme,con el subidón me di una paliza en el gimanasio a pesar de haber entrenado ayer a buen ritmo 1h con Bekele y krrkrrktpillo.Hasta hice pesas,además de un farklet progresivo de 12 km/h a 18 km/h de 3' por cambio de ritmo y recuperaciones de 1', me llego y estoy balado Muerto pero paar Feirarrúa espero estar pletórico y volver a enganchar en el grupo de galgos Satisfecho
Jeffxavi si se puede me uno a ese grupo de 1h27' Silbar Mr. Green
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2363 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Xov, 23 Abr 2009, 14:22

hola Yonathan,
moi ben, o que a sigue a consigue, vemonos enton en Vilagarcia.

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
JuanCarlos

Montañés
Montañés
30/03/08
0 Carreiras
162 Mensaxes
Vilagarcía
Respostar citando Envío Xov, 23 Abr 2009, 15:42
Asunto: Re: RECOGIDA DORSAL MEDIA VILLAGARCIA

Los otros años era en el Auditorio, enfrente al puerto deportivo y muy cerca de la salida, y se podían recoger el sábado por la tarde. Me imagino que será igual.
Saludos.
CHAMY

Novo foreiro
Novo foreiro
5/04/06
0 Carreiras
19 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 23 Abr 2009, 17:31
Asunto: Re: RECOGIDA DORSAL MEDIA VILLAGARCIA

Boas tardes, como ben di Juan Carlos, a secretaría é no auditorio municipal, na Avneida da Mariña ( zona de saída e meta do circuito). O dorsal pódese recoller o sábado pola tarde en horario de 18:00 a 21:00 horas ou o mesmo domingo.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Xov, 23 Abr 2009, 18:47

Cheetos escribió:
Banderas, eu apúntome ó teu "autobús" de 5'10"/km Silbar

Dende logo, neno, tes máis cara que espalda Mr. Green Mr. Green xa me fixeches o mesmo na Vig Bay e agora repites ¿non?.. En fin... cando esteamos no km. 16 dirasme que vamos moi despacio e me deixarás tirado Demo para variar Avergonzado

En fin... xa sei con quen vou ir a metade do percorrido de palique Silbar
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 23 Abr 2009, 19:15

yonathan escribió:
:-D Moi feliz Moi feliz Moi feliz Moi feliz Muy buenas noticias!!Estoy contentisíiiisimo Molón estaré en la Media de Vilagarcía,con dorsal y con mis datos,mucahs gracias Pipe Bailar Satisfecho hoy al enterarme,con el subidón me di una paliza en el gimanasio a pesar de haber entrenado ayer a buen ritmo 1h con Bekele y krrkrrktpillo.Hasta hice pesas,además de un farklet progresivo de 12 km/h a 18 km/h de 3' por cambio de ritmo y recuperaciones de 1', me llego y estoy balado Muerto pero paar Feirarrúa espero estar pletórico y volver a enganchar en el grupo de galgos Satisfecho
Jeffxavi si se puede me uno a ese grupo de 1h27' Silbar Mr. Green

Yonatham , serás bienvenido de nuevo, pero te tocará tirar duro,jejeje

www.jeffxavi.blogspot.com
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Xov, 23 Abr 2009, 19:30

banderas escribió:
Cheetos escribió:
Banderas, eu apúntome ó teu "autobús" de 5'10"/km Silbar

Dende logo, neno, tes máis cara que espalda Mr. Green Mr. Green xa me fixeches o mesmo na Vig Bay e agora repites ¿non?.. En fin... cando esteamos no km. 16 dirasme que vamos moi despacio e me deixarás tirado Demo para variar Avergonzado

En fin... xa sei con quen vou ir a metade do percorrido de palique Silbar

Coño. Teño a solución. Calas no km 16 e apretas un pouco, que por non falar durante media non morre ninguén... Mr. Green
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Xov, 23 Abr 2009, 19:30

Está hecho,cada día estoy mejor,pero aún rondaré el 70% o un poco menos,así que te ayudaré a tirar y según sensaciones en el el km 15 ó en el 18 arriesgaré,pero intentaré que me podáis seguir,un cambio progresivo Guiño nos vemso allí
etuxia

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/09/06
0 Carreiras
164 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 23 Abr 2009, 21:05

Pois xa non queda nada para a gerra, je,je. Creo que desta vou sufrir coma un can, Angel tes que ser condescendente con Herniado e comigo. Vouche dicir unha cousa, non ando tan fino coma na Vig-bay, xa que coma ti dis, estiven tocandomas bolechas estas semanas, pero seguro que ca tua axuda facemos tempos similares os da media de Vigo.
Esperemos que non chova, e sobretodo que non tire moito o norte, que cando pega por esa zona hai que facer abanicos, je, je, e neso Herniado é un experto.
Angel, eu o sábado pola tarde xa andarei por Vilagarcía así que se queres págoche ise fixo que tes de saida.
Un saudo e sorte a todos, e vémonos o domingo.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 23 Abr 2009, 21:22

etuxia escribió:
Pois xa non queda nada para a gerra, je,je. Creo que desta vou sufrir coma un can, Angel tes que ser condescendente con Herniado e comigo. Vouche dicir unha cousa, non ando tan fino coma na Vig-bay, xa que coma ti dis, estiven tocandomas bolechas estas semanas, pero seguro que ca tua axuda facemos tempos similares os da media de Vigo.
Esperemos que non chova, e sobretodo que non tire moito o norte, que cando pega por esa zona hai que facer abanicos, je, je, e neso Herniado é un experto.
Angel, eu o sábado pola tarde xa andarei por Vilagarcía así que se queres págoche ise fixo que tes de saida.
Un saudo e sorte a todos, e vémonos o domingo.

...ya estamos llorando.... Mr. Green Mr. Green

www.jeffxavi.blogspot.com
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Xov, 23 Abr 2009, 21:35

non chores etuxia,q vas sobrado.como faga un bo dia vas quedar sorprendido da marca,e moitas veces unha seman de suave tamen e moi importante.asi q tranquilo e o sabado chamame e quedamos.
e como di jeffxavi"non chores"
etuxia

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/09/06
0 Carreiras
164 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 23 Abr 2009, 21:40

chorar, pero quen carallo chorou, soamente dixen que levo unhas semanas tocandomas bolechas, pero que teño pensado facer un tempo similar o de Vigo. Hai quen non sabe leer, pero chorar hai quen sabe millor ca min, sobretodo un tipo que abriu un post dicindo que o deixaba que si non sei que, que si lle doia a punta do pe..., e resulta que a semana seguinte plántase en Padrón e fai unha carreira o mesmo ritmo que as demais.
Bueno iso non é chorar iso é lajrimear, pero eche o que hai.
Veña un saudo en non vos manquedes. je,je,jeje

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos