Mar, 17 Mar 2009, 19:47
Asunto: Re: PRE VIG-BAY 2009
Ainda que tarde (entre o cansancio e o traballo ata hoxe non me conectei de verdade) aí vou.
Primeiro de todos
GRACIAS pero con maiusculas enormes a duas persoas e neste caso a orde dos factores non altera o producto......
MapleLeafs pola enorme organización deste evento, impresionante, sacome o sombreiro ante ti....chapeau!!!!! e sen esperar nada a cambio. Grande compañeiro!!! E iso que non teño sorte coas tuas carreiras, abandono na Escusa e aqui pouco menos......pero a terceira ira a vencida (espero que na Escusa 2009). E por suposto,
Banderas, grandisimo tamén......que demostración de compañerismo facendo de lebre para min e para
Tara, sacrificando en parte o seu adestramento para facer mais levadeiro o noso sufrimento...dandonos animos, conversación, contandonos anecdotas, animandome para que seguira cando lle dicia que ia parar.....buah, todo un crack!!!! Ós teus pes, amigo
Banderas.
A miña carreira xa a contou
Banderas, asi que teño que aprender para dentro de 15 dias que a costa ata Mide hai que terlle non medo senón respeto e ir tranquiliño. Tamén vos direi que creo que me deu un golpe de calor porque os dez minutos de rematar a carreira cando me estaba duchando me deu un pequeno desmaio e me tiven que sentar pero que recuperei en canto comin e lle tomei un Acuarius. Se fai esta temperatura o dia da proba, crema solar, gorra e calma na costa.
Por suposto gracias a todos vos polo aplauso en liña de meta, polo menos os últimos metros cunha sonrisa na boca, despois de vir dende Praia America sufrindo e andando mais que correndo......gracias a
Tara pola compañia e polos animos nos malos momentos e feliz de coñecer a novos foreiros (
Moussambani e
Montxo, conveciño) e saudar de novo a moitos mais.
Un saúdo, vemonos no CUVI e despois a polo reto, desta vez si que vai sair
Se eu puiden, ti tamén...