Foros ›
Autor
Mensaxe
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2009, 23:27
Asunto: Re: PRE VIG-BAY 2009

Banderas ofrecéuse a turrar de min os primeiros 10 km. Despois non lle entendín ben si quería que tirase eu del o que aproveitabamos o primeiro bar para tomar unhas cañas... Moi feliz Moi feliz Moi feliz
Safardatxo, se me atopo ben, intentarei facer ese ritmo: 5'30 - 5'40. O importante, visto o que se ve, é chegar... e ENTEIROS!

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Mar, 17 Mar 2009, 8:50

Buenos días, anoche traté de subir las fotos al album de Correr en Galicia. Sólo conseguí subir 3 fotos de 178. El 4º album debe estar lleno. Con lo que tengo que esperar a que Picapiedra cree un nuevo album.
Si alguien tiene otra idea, lo intentaré a la tarde-noche.
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 17 Mar 2009, 10:02

Bareixa escribió:
Buenos días, anoche traté de subir las fotos al album de Correr en Galicia. Sólo conseguí subir 3 fotos de 178. El 4º album debe estar lleno. Con lo que tengo que esperar a que Picapiedra cree un nuevo album.

Puedes utilizar el Picasa.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Mar, 17 Mar 2009, 10:51

Gracia MapleLeafs, :=D> :=D> todo perfecto: cronometraje (CARMA-Timing), avituallamiento, animacion, transporte,dorsales, diplomas .......
Ya tengo impreso mi diploma , le he reservado un lugar especial entre los recuerdos de las carrera, no todos los dias quedo de primero de mi categoria, je,je Moi feliz Moi feliz y cuarto de la general.
Mil gracias por todo tu trabajo Michael, haz llegar a Lukas mi agradecimiento por su colaboracion.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
Kaufman

Mods
Mods
6/12/08
0 Carreiras
3003 Mensaxes
Coruxo & Santiago
Respostar citando Envío Mar, 17 Mar 2009, 12:22

Bareixa escribió:

Y si creais un Album Web para el CARMA.... Silbar
MapleLeafs

Super Veterano
Super Veterano
16/11/07
0 Carreiras
2896 Mensaxes
somewhere out there
Respostar citando Envío Mar, 17 Mar 2009, 12:41

Bareixa escribió:

Una opción es lo que mencionó masalonso, crear un propio album del CARMA en Picasa. Otra opcion sería hablar con Picapiedra.
Yo te puedo ofrecer una tercera, usar nuestro propio servidor. Ahí tambien tengo las fotos de La Escusa --> FOTOS ESCUSA.
Te podría dar la clave al servidor para que las subas tu directamente, o, me las metes todos en un CD/DVD/PEN o lo que sea, quedamos un momento y te las subo yo desde mi ordenador.
ivan

Novo foreiro
Novo foreiro
7/08/06
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Mar 2009, 13:05

Aínda que un pouco a deshora, non quería deixar de agradecer a MapleLeafs e o resto dos compañeiros do CARMA a organización e as atencións que recibimos o domingo. Para min foi un día moi agradable, no que o pasei estupendamente, fixen un entreno que creo que me pode servir moito para a Vig-Bay, e disfrutei dunha agradable compañía.

Pois eso, que MOITAS GRAZAS, e un saúdo.
MapleLeafs

Super Veterano
Super Veterano
16/11/07
0 Carreiras
2896 Mensaxes
somewhere out there
Respostar citando Envío Mar, 17 Mar 2009, 16:06

Aguita escribió:

Mil gracias por todo tu trabajo Michael, haz llegar a Lukas mi agradecimiento por su colaboracion.

El placer fue nuestro, sin duda. Para mi fue una prueba muy importante para ver como usar el programa en circunstancias reales y la verdad es que va muy bien.
Es impresionante ver que es altamente configurable y a la vez se deja manejar bastante facil - y del tema economico ya no hace falta hablar. Aunque seguro que habrá otra(s) pruebas mas, ya estoy algo mas tranquilo de cara a una nueva edicion de "La Escusa".

Además, el CARMA ya puede empezar a buscar nuevas rutas para la celebración de algún evento social/deportivo....... que os parece una pequeña contrarreloj por el Parque Vixiador/La Madroa ??? Bailar Bailar Bailar
MapleLeafs

Super Veterano
Super Veterano
16/11/07
0 Carreiras
2896 Mensaxes
somewhere out there
Respostar citando Envío Mar, 17 Mar 2009, 16:30

Aguita escribió:

ahh - y no olvidaros de Bareixa - que se ofreció a botar una man y se incorporó en el km10 al CARMA-TIMING. En caso de emergencia me hubiera ido con el a Bayona dejando a Lukas solo en el km10. Pero al final salió todo como previsto y así se dedicó a las fotos.

Gracias, RAFA !!
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1159 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Mar 2009, 19:47

Ainda que tarde (entre o cansancio e o traballo ata hoxe non me conectei de verdade) aí vou.

Primeiro de todos GRACIAS pero con maiusculas enormes a duas persoas e neste caso a orde dos factores non altera o producto......MapleLeafs pola enorme organización deste evento, impresionante, sacome o sombreiro ante ti....chapeau!!!!! e sen esperar nada a cambio. Grande compañeiro!!! E iso que non teño sorte coas tuas carreiras, abandono na Escusa e aqui pouco menos......pero a terceira ira a vencida (espero que na Escusa 2009). E por suposto, Banderas, grandisimo tamén......que demostración de compañerismo facendo de lebre para min e para Tara, sacrificando en parte o seu adestramento para facer mais levadeiro o noso sufrimento...dandonos animos, conversación, contandonos anecdotas, animandome para que seguira cando lle dicia que ia parar.....buah, todo un crack!!!! Ós teus pes, amigo Banderas.

A miña carreira xa a contou Banderas, asi que teño que aprender para dentro de 15 dias que a costa ata Mide hai que terlle non medo senón respeto e ir tranquiliño. Tamén vos direi que creo que me deu un golpe de calor porque os dez minutos de rematar a carreira cando me estaba duchando me deu un pequeno desmaio e me tiven que sentar pero que recuperei en canto comin e lle tomei un Acuarius. Se fai esta temperatura o dia da proba, crema solar, gorra e calma na costa.

Por suposto gracias a todos vos polo aplauso en liña de meta, polo menos os últimos metros cunha sonrisa na boca, despois de vir dende Praia America sufrindo e andando mais que correndo......gracias a Tara pola compañia e polos animos nos malos momentos e feliz de coñecer a novos foreiros (Moussambani e Montxo, conveciño) e saudar de novo a moitos mais.

Un saúdo, vemonos no CUVI e despois a polo reto, desta vez si que vai sair

Se eu puiden, ti tamén...
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Mar, 17 Mar 2009, 23:10

Ya están subidas las fotos al picasa:

picasaweb.google.es/carmarisqueiro1

Si alguien quiere alguna en especial, que me las pida por privado.

En la de grupo, ya veis que si me llego a echar 10 cms más para adelante, no entra alguno. Tendría que haber cambiado el objetivo.
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1498 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 17 Mar 2009, 23:26

que grande Bareixa, la verdad es tanto tu, mapleleafs y lukas os mereceis un monumento.

Gracias una vez mas por poder tener estos recuerdos...

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
MapleLeafs

Super Veterano
Super Veterano
16/11/07
0 Carreiras
2896 Mensaxes
somewhere out there
Respostar citando Envío Mér, 18 Mar 2009, 0:02

Gracias BAREIXA - impresionante !!!
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mér, 18 Mar 2009, 0:12

Tartarugo escribió:
Primeiro de todos GRACIAS pero con maiusculas enormes a duas persoas e neste caso a orde dos factores non altera o producto......MapleLeafs pola enorme organización deste evento, impresionante, sacome o sombreiro ante ti....chapeau!!!!! e sen esperar nada a cambio. Grande compañeiro!!! E iso que non teño sorte coas tuas carreiras, abandono na Escusa e aqui pouco menos......pero a terceira ira a vencida (espero que na Escusa 2009). E por suposto, Banderas, grandisimo tamén......que demostración de compañerismo facendo de lebre para min e para Tara, sacrificando en parte o seu adestramento para facer mais levadeiro o noso sufrimento...dandonos animos, conversación, contandonos anecdotas, animandome para que seguira cando lle dicia que ia parar.....buah, todo un crack!!!! Ós teus pes, amigo Banderas.

GRACIAS a ti, meu, que fuches capaz de chegar e facer unha distancia tan larga cun perfil tan planiño Mr. Green e co corpo que tes Silbar , que a pesares de que eu vos machacaba a cabeza co meu parloteo Avergoñado non protestaches... nin tan sequera nos peores momentos Muerto

¿Sabes? Podía ter ido algo máis rápido, pero hoxe non tería as pernas tan ben como as teño Abraiado (dúas series de 6000, unha a 5'30'' e outra a 5' 19'') ou incluso podería ter fodido totalmente o abductor (como fixen na Pre Vig Bay do ano pasado), así que non todo o mérito foi pura bondade, non te enganes Mr. Green

GRACIAS a Tara, que aguantou como unha campeona ata o final Bailar , que bateu o seu record de distancia percorrida dunha tirada (máis de media maratón, xa que viu a Samil trotando dende casa Abraiado ), que a pesares do cansanzo tamén tivo forzas para darte ánimos cando rompiches Guiño e que o día 29 vai deixar atrás a máis de un... se non xa verás (no o digo por ti)

GRACIAS a MapleLeafs, por todo o que dixechedes todos e todas, a LinkinPark porque tamén foi unha peza clave neste invento da Pre Vig Bay, a Lukas polo seu traballo co ordenador... e a Bareixa por esas fotos que vou ver agora mesmo. A todos eles un aplauso Bailar Bailar Bailar (polo outro emoticono porque o do aplauso non fuca) Mr. Green
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8107 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 18 Mar 2009, 0:14

Bareixa están de 10. Ademais estiveches en todo dándote conta que eu non saíra na chegada e decindo que a volvera facer. Agora poderei presumir ante os netos de que gañei unha carreira Payaso Payaso Payaso

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos