| eldoret escribió: |
| Boas! ante todo darvos as grazas por participar na carreira. Sei que foron moitos os que non se puideron achegar por mor da neve. A pesar de que o día non acompañou en absoluto a organización quedou moi satisfeita do ambiente e a gran participación que acadamos. En canto ás camisetas técnicas, gustaríanos obsequiar a todos con unha, pero o presuposto é o que é, e non da para máis... O número de atletas que chegaron á meta foi, en total, 575 polo que observamos unha acollida positiva da proba. Sen embargo agradería o maior número de críticas (constructivas) para que poidamos seguir mellorando. Próximamente tratarei de colgar os resultados, se os meus coñecementos informáticos mo permiten Grazas novamente pola vosa participación e espero vervos a todos o ano que ven. Saúdos! |
......un traballado oitavo posto (pola cola, of course) que para o dia que estaba, a dureza do percorrido e sendo a segunda carreira da fin de semana despois da de onte en Mos está máis que ben.......e ademais cumplindo un dos meus obxectivos en todas as carreiras, o de facer menos do dobre do gañador. Sain no ultimo posto e o meu lado un rapaz me dixo "tu tranquilo
que ya veras como muchos de estos caen, que no saben lo que se les viene encima".....e asi foi, pouco a pouco fun adiantando algunha xente (lastima dos 3 postos que perdin no descenso final) e sobre todo concentrado no meu ritmo, sen parar en ningunha das multiples costas
!!!!) e un auga pensei para min "que avituallamento mais escaso" e fun coller un platano que tiña no coche......e ó volver foi cando me din conta do pedazo de avituallamento a cuberto que nos preparou a organización (unha nota altisima para vos, non me extraña a grande participacion
) con bica, viño, augas, isotonicas, bocatas, empanada....... guau