Foros ›
Autor
Mensaxe
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1159 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Dec 2008, 13:34
Asunto: Re: Carreira Popular de Moaña

xanciño escribió:
hola,
por certo hai algun tipo de informacion desta carreira aparte da inscripcion, por que parece que vamos para o matadeiro Demo . Si anotamonos pero non sabemos para que, eu so sei que son 5300m pero nada mais, alguen que nos diga algo mais porfa.

sds

Pois se non cambia respecto ó ano pasado, saese dos xardíns que están pegados ó mar, das 2 voltas á estrada paralela a eses mesmos xardíns de rotonda a rotonda e volves a entrar os xardíns onde está a meta, como dixen algo mais arriba absolutamente plano e procura non tardar mais de media hora (ese é o meu obxectivo) porque o ano pasado a algún xa lle mandaron parar.......ah.....e con respecto á hora chimpin, conta que primeiro van as categorias dos nenos co retraso que iso soe levar aparellado.......supoño que sobre cinco e media ou asi correremos....

Un saúdo

Se eu puiden, ti tamén...
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2363 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 03 Dec 2008, 13:46

hola,
a saida da carreira absoluta é as 18h hora moañesa Mr. Green

sds
JoShItO

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/01/07
0 Carreiras
1912 Mensaxes
Entre Pontedeume y Coruña
Respostar citando Envío Mér, 03 Dec 2008, 19:14

Hola, Xanciño y todos/as:

Pues sí. Si no hay novedad el próximo día 6 nos vemos en Moaña. Ya me han confirmado también la inscripción.

Saludos !!!

Jose

JoShItO = Joseluisquintelajulian
Equipo: Los Perros del anuncio (en la foto sale Pepita, una boxer adorable que ya no está... )
Seguimos corriendo Guiño
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 03 Dec 2008, 23:35

Hola tartarugo , si tu haces 30 min yo 31 yo detras para que no te pierdas jejeje nos vemos el sabado a perdon por no escribir en (galego )se me da fatal con muchas faltas se siente saluditos
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1159 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Dec 2008, 23:57

Tara, prometo dar mais guerra que na S.Martiño, que xa te teño a tiro no circuito Demo sorrindo Demo sorrindo e hai que gañar algun postiño Mr. Green Mr. Green !! é broma !!! conformome con facer un tempo similar o do ano pasado que polos pelos conseguin que non me pararan....

E con respecto ó do galego, mentres nos entendamos podes falarme ou escribirme no idioma que mais che goste, que eu farei o mesmo (acepto español, galego e inglés de andar por casa) Guiño Guiño

Se eu puiden, ti tamén...
moises

Novo foreiro
Novo foreiro
20/05/05
0 Carreiras
44 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Xov, 04 Dec 2008, 11:53

unha pregunta sabedes si habra duchas o final da carreira porque como dan chuvias o dia da carreira unha duchiña o final con agua quente seria "canela"
alibaba

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/12/08
0 Carreiras
108 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 04 Dec 2008, 20:08

Hola,hola!!!! deixádeme presentarme. Presento a miña candidatura pra chegar na cola, ja,ja... se podo alí estarei. coñezo a vila. pódovos recomendar onde merendar e sobre todo, onde non...

sabedes algo máis da de cangas? e da subida ó castro? e por qué non se publicita máis a carreira do pavo?

graciñas!!!!!!!!!!!
danke!!!!!!!!!!!
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 04 Dec 2008, 21:34

Se nada o impide, eu tamén estarei na carreira... tiña pensado correr Cangas, pero ó correr o luns en Cantimpalos o cross desta vila, decidinme por facer esta carreira o sábado á tarde e marchar o domingo para Cantimpalos...
Vémonos o sábado por Moaña... por certo, ¿Como chegar?, si alguen de Santiago se anima... eu poño vehículo se fai falla!...
Saudos , Pedro Nimo
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 04 Dec 2008, 22:42

bien por PEDRO ya tenemos quien nos doble , bienvenido al foro alibaba y si es a la parte trasera mejor jejeje ,a tartarugo , corre ,corre que te pillo , por que dices que casi te echan fuera no me digas que te desclasifican por lento ,en el reglamento no pone nada , saluditos
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2363 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Xov, 04 Dec 2008, 22:47

hola Pedro,
estas de broma non? Silbar
se non é asi, eche facil, autopista a Vigo e antes da ponte de Rande desvio a Moaña e Cangas, podes despois ir pola Via Rapida ou pola costa, non sei decirche os kms pero seguro que hai algun nativo que cho pode decir.
saudos e vemonos ali.
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Xov, 04 Dec 2008, 22:49

moises escribió:
unha pregunta sabedes si habra duchas o final da carreira porque como dan chuvias o dia da carreira unha duchiña o final con agua quente seria "canela"

A isto tamén viña eu... ¿hai duchas?

@Pedro: Para chegar a Moaña, saes de Santiago dirección Vigo (coidado co xeo da AP-9...), pagas peaxe un pouco antes de Pontevedra, pagas peaxe un pouco despois de Pontevedra e se chegas á ponte de Rande vas fodido porque xa te pasaches a saída de Moaña e Cangas... Ah, e non tires o recibo da segunda peaxe, que na saída do Morrazo devólvente parte do pagado... Despois tes duas opcións (carretera vella ou "corredor") que no mes de agosto son igual de malas, pero que malo será nun día chuvioso... Ti vai cara onde poñan os cartéis de "Moaña". Doado... Mr. Green
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8107 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 04 Dec 2008, 23:06

Eu chamei ao móbil que aparece no calendario e dixéronme que o circuito eran 5 voltas e que non te descalificaban por ser dobrado (imaxino que como hai chip se pode controlar a distancia percorrida).
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 05 Dec 2008, 11:21

......esta confirmada la hora de salida ??

....lo digo porque yo saldre del trabajo las 14.00......

...agradeceria que alguien que lo supiera con certeza lo comunicara....

....gracias.... Guiño
crono

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/12/07
0 Carreiras
128 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 05 Dec 2008, 11:24

A saida de adultos e as 18:00.

Comprobar o número do voso dorsal para axilizar a entrega dos mesmos.

Un saudo

Crono
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2363 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 05 Dec 2008, 11:27

hola,
os horarios de fontes oficiais son:

Horario:
16:00 Minibenxamin
16:15 Benxamín
16:30 Alevin Feminino
16:50 Alevín Masculino e Infantil Feminino
17:10 Infantil Masculino e Cadete Feminino
17:30 Cadete Masculino e Xuvenil Feminino
18:00 Carreira Pedestre (resto das categorias)
CARREIRA NOCTURNA Mr. Green e con choiva Enfadado

vemonos ali.

sds

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos