Foros ›
Autor
Mensaxe
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2008, 18:39
Asunto: Re: XXIX Carreira Popular de Negreira

42195 escribió:
Menos gastar os cartos en contratar africanos e máis atención para os populares e os atletas galegos: Creo que é máis bonito para un palmarés ter a un galego ...pero bueno, esto xa é outro tema (pasa o mesmo en santiago) Todo elo son críticas constructivas para seguir mellorando, ánimo para o 2009
Te aseguro que no se ha gastado ni un céntimo en traer a un africano. Esto es el Concello de Negreira. Estás equivocado en esa información; no hagamos afirmaciones sin conocimiento de causa. En Galicia hay 4 o 5 carreras que pueden disputar:
- Santiago
- Negreira
- Ourense
- Vig Bay
- Manuel Barros

Sólo las de calendario nacional, por eso vienen; y te aseguro que su situación económica es lamentable. Lo único qque se ha hecho es recogerlos y llevarlos a Santiago, ya que suelen venir en autobús o tren y no saben ir y no hablan nuestro idioma; no creo que eso sea un crimen; aunque si a alguien le parece mal, les decimos que vengan en el autobús de línea.

Por el resto, de acuerdo con las críticas. Deben ser aspectos quese deben mejorar, especialmente lo de las indicaciones de las duchas; así se le transmitirá a la organización.

Saludos.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
xolinha

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/12/06
0 Carreiras
415 Mensaxes
TEO (LOS TILOS-SANTIAGO)
Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2008, 19:38

A min paréceme ben que veñan e que lles poñan un bus e que se leven os premios que para iso correron ou mellor dito voaron. Pero quizáis unha triste lata para os primeiros galegos deixaría mellor sabor de boca non fai falta premios económicos que si non hai nivel pois non o hai e punto.
Nada que para o ano que ven espero acercarme mais a algunha portuguesa.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
511 Carreiras
3868 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2008, 20:19

Outra edición disputada da carreira de Negreira con moita participación . O peor o da choiva que non parou en toda a carreira, co que tiñas que ter coidado nas baixadas e nalgunha curva.
Respecto a miña carreira, máis ou menos coma o ano pasado, fixen 18" máis, e con boas sensacións.
No que coincido con varios foreros, e no da colocación dalgúns Kms., o 2º tal e como estaba fíxeno en 3'13".
E polo 8 pasei en 30'25", polo 9 en 34'04" (había subida) e rematei en 38'35", facendo en teoría o que era o último Km. a moito máis ritmo que os anteriores.
10 Kms. posiblemente sexan, pero na sinalización dos Kms. había moita diferencia, uns por exceso e outros por defecto.
Moitas felicitacións a organización e a esperar pola 30 edición (todo un logro).
Agora a descansar e prepararse para a Media de Tui, xa que en principio este ano non teño pensado participar en Ourense.
efervescente

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/01/08
0 Carreiras
127 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2008, 20:23

Hoxe estou moi contento. Por primeira vez na miña vida fixen un dez mil en menos de 40 minutos. Xa sei que é un logro modesto, pero en fin, espero que me disculpedes este pequeno "post" de autohomenaxe.

O meu tempo 39 minutos e 47 segundos.

O día "D" era a carreira do San Martiño, pero logreino cunha semana de antelación.

O primeiro quilómetro paseino en 4:05. Pensei que non iba ter o día.

No quilómetro dous pasei en 7:30 aproveitando un pouco de baixada. Pensei que ao mellor sí sería posible.

No quilómetro tres e catro ia bastante forzado, empecei a desanimarme e a ter pensamentos negativos (qué maula son, pásame todo dios, etc.), pero decidín aguantar e manter o ritmo.

No quilómetro 5 sentirme algo máis cómodo.

No quilómetro 6 pasei en 24 minutos xustos e pensei que aínda era posible rematar en menos de 40 minutos.

No quilómetro 7 levaba 27 minutos e 58 segundos e aumentaron as miñas esperanzas.

No quilómetro 8 pasei en 31 minutos 20 segundos gracias a un tramo en lixeira baixada, e decidín morrer si fose preciso porque rematar en menos de coarenta minutos estaba claramente a tiro.

Había alí un tramo de subida que afrontei con decisión. Cheguei ao alto e alonguei a zancada todo o que puiden. Entrei nunha recta en baixada que se me fixo longuísima.

Vin a meta, mirei o crono, e a cousa ía xusta. Apretei nos últimos metros e… ¡obxetivo cumprido!

www.dezarutas.wordpress.com

Última edición por efervescente o Dom, 09 Nov 2008, 21:45; editado 1 vez
Enrique

Maratoniano
Maratoniano
4/03/07
50 Carreiras
481 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2008, 20:50

no será mas bien 39:47 en lugar de 49? xD
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2008, 21:34

Yomismo eu o do meu mil seino polo gps que levaba meus compañeiro miguelanxo e supoño que a duda que temos cando o mire no googlemap ese ou como sexa poderemolo saber pero eu meu ultmo mil o medimos polo gps o mellor foi que a indicacion estaba uns metros antes e niso non sei porque non vin onde estaba marcado o ultimo mil.

You´ll never run alone
efervescente

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/01/08
0 Carreiras
127 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2008, 21:49

Enrique escribió:
no será mas bien 39:47 en lugar de 49? xD

Efectivamente 39:47

Como podedes ver parece que tiña un trauma ahí e aínda o subconsciente non o ten asimilado

jeje
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
6069 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2008, 22:15

Ok Fleky pero sigo pensando lo mismo y coincido en todos y cada uno de los matices q dice Kurty respecto a la colocaciónde los kms. Pero bueno, q da lo mismo, no tiene importancia para mi, solo lo decía en plan anécdota, no de poner ningún "pero", que se lo complicado y difícil que es acertar en todos o casi todos los detalles de la organización de una carrera.
En cuanto a lo de los negros, premios económicos, etc... creo que es dinero muy merecido, y para cualquier organizador, o al menos la mayoría, creo que es un honor para su carrera que vengan grandes corredores si tienen el presupuesto para hacerlo posible, siempre eso si, manteniendo la prioridad de agradar a las verdaderas estrellas que nutren este tipo de carreras: los populares.
Pache

Maratoniano
Maratoniano
3/10/06
0 Carreiras
797 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2008, 22:38

Los que hacen referencia a que el último Km es mayor puede qu sea posible. A mi me dio en Google Maps la distancia del recorrido 10250 metros, de todas formas no hay que criticar a la organización por ello, en el tríptico señalan que son 10000 m. (con variación de 200m., y la distancia no es homologada).
Por mi parte decir que fui de menos a más acabando con muy buenas sensaciones. No sé aun que tiempo hice porque el crono que compré en los chinos todo a 100 se me fue al garete.
El trazado es durillo pero no tanto como pensaba, en Santiago la gente decía que esta lo era más y sinceramente creo que no (a mí la cuesta de Vite se me hace eterna).
En cuanto a la organización a mí me pareció fantástica: isotónica, camiseta muy buena y muchos voluntarios y todo bien señalizado.
Lo de las duchas es cierto que era complicado llegar, yo intenté ir en mi coche pero no di con el lugar, pero hay que decir pusireron un bus para llegar.
Y quien critica a que vengan africanos me parece absurdo, y más después de saber que ni siquiera reciben un fijo por venir. Yo también preferiría que ganase un gallego pero si son mejores hay que rendirse a la evidencia.

En definitiva, una gran carrera, en la que tuve ocasión de encontrarme con un viejo amigo que no había visto hace años, gran futbolista, excelente deportista y mejor persona (aunque tiene un gran defecto es madridista: Guti, lo digo por ti, a ver si nos vemos en más carreras. Saludos de Corrales).
Por mi parte sobresaliente en todo. Espero repetir el próximo año.
JoShItO

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/01/07
0 Carreiras
1912 Mensaxes
Entre Pontedeume y Coruña
Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2008, 22:45

Hola!

Pues ya estamos por aquí de nuevo. En mi caso fueron 45 minutos. Me hubiera gustado en menos, pero he de confesar que alguna de las rampas me lo hizo definitivamente imposible. A ver si en la próxima edición bajo también de 40, como consiguió hoy efervescente. Enhorabuena a él y a todos/as los que habéis conseguido vuestro objetivo personal !!!
Mi comentario sobre la organización es que todo muy bien, y conste que me tocó esperar bajo la lluvia un montón de tiempo esperando por el autobús para las duchas. Al final llegó. Sorriso Pero bueno, no todo puede ser perfecto. En conjunto, un día muy bueno.... Todo menos el tiempo, claro. Demasiada lluvia, pero eso... no se puede controlar !!!!

Saludos a todos/as y... a por la próxima.

Jose

JoShItO = Joseluisquintelajulian
Equipo: Los Perros del anuncio (en la foto sale Pepita, una boxer adorable que ya no está... )
Seguimos corriendo Guiño
JoShItO

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/01/07
0 Carreiras
1912 Mensaxes
Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2008, 22:46

Ah, Runnervago, y gracias por esos perfiles de la carrera. Me ayudaron a saber qué me iba a encontrar por allí.
Saludos !

Jose

Equipo: Los Perros del anuncio (en la foto sale Pepita, una boxer adorable que ya no está... )
Seguimos corriendo Guiño
miguelsz

Novo foreiro
Novo foreiro
9/11/08
0 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2008, 22:46

Eu marquei a ruta en mapmyrun e dá 10080m que non está nada mal.

www.mapmyrun.com/run/s...3004562180

Se marcades "show elevation" mostra as costas. A min perecéume máis difíil ca carreira de Santiago porque Vite se vas a modo no costa tanto como din. Esta empecei moi rápido e iso non axuda, pero bueno, polo menos baxei o meu tempo: 53:00m. Para unha persoa que empezou fai tres meses no está mal... digo eu!
Pache

Maratoniano
Maratoniano
3/10/06
0 Carreiras
797 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Nov 2008, 0:18

joseluisquintelajulian escribió:
Ah, Runnervago, y gracias por esos perfiles de la carrera. Me ayudaron a saber qué me iba a encontrar por allí.
Saludos !

Jose

No te conocía y te pasé en un avituallamiento que pedías que reservasen agua para tu padre. No pude saludarte porque iba concentrado (y algo asfixiado). A ver si en otra ocasión . Saludos y felicidades a ti y a tu padre que es un auténtico campeón.
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Lun, 10 Nov 2008, 11:05

Las clasificaciones:

www.concellodenegreira...soluta.pdf

Buenos tiempos, enhorabuena a tod@s. Incluso a Lestrove, que para estar de vacaciones (y un poco más gordito Mr. Green ) no lo hace nada mal. Guiño
JoShItO

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/01/07
0 Carreiras
1912 Mensaxes
Respostar citando Envío Lun, 10 Nov 2008, 11:27

Hola !

Runnervago, creo que me el mensaje que me pusiste más arriba va dirigido a JesusB. Jesús es el hijo de Julián, y allá estuvieron los dos. También tuve oportunidad de saludarles.

Me voy a ver la lista que indica Marola.
Saludos,

Jose

Seguimos corriendo Guiño

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos