alabereto escribió: |
Ola a todos! Antes de nada quero darvos as GRAZAS! Grazas porque en todo o tempo no que estiven preparando a VIG-BAY, ler os vosos comentarios neste foro, ademais de ensinarme moitas cousas que descoñecía deste deporte, serviume de estímulo poque o voso entusiasmo, crédeme, é contaxioso. En canto a experiencia vivida onte só vos podo dicir unha cousa, síntome enormemente FELIZ e ORGULLOSO do feito, e a miña felicidade é directamente proporcional a velocidade do vento e as dificultades pasadas. Inesquecible para sempre ese sufrimento en Praia América, ese gañarlle cada metro ao vento a dentadas. Sinceramente creo que non poderían ter sido mellores as condicións para o meu debut. Non é cuestión de masoquismo. Agora síntome máis forte e capaz de asumir outros retos. Cheguei a Baiona sentindo que o traballo feito estes meses pagou a pena. Son novo nesto pero xa estou pillado. Unha aperta a todos, ánimo e de novo GRAZAS! |
Azochador escribió: |
Hola a todos: Por lo que veo lo habéis pasado bien en la carrera. Hay algo que me resulta muy curioso, después de páginas y páginas escritas durante meses y de comentarios de todo tipo sobre entrenamientos, preparación y demás, he visto que alguna gente de los presumiblemente más "concentrados" y dispuestos a hacer un buen tiempo no han hecho un gran registro. Este tipo de hechos me hacen pensar que volverse loco 2 meses antes obsesionado con la preparación y régimen de entrenamientos no sirve de gran cosa, no sé si es una cuestión física porque se llega a la carrera demasiado castigado con duros entrenamientos o psicológica. Saludos |
ferrolano escribió: |