Foros ›
Autor
Mensaxe
konde

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/05/08
0 Carreiras
100 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 29 Ago 2008, 5:33
Asunto: Re: Media maratón de Pontevedra

para a semana avísote pra ir entrear algún día (xoves e venres inclusive xD)vémonos en Maside non? Vai ser dura, domingo as10 da maña...a quen se lle ocorre...tiñan que facelas de tarde pra que os que temos moitas ocupacios deamos feito jeje
konde

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/05/08
0 Carreiras
100 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 29 Ago 2008, 7:22

para a semana avísote pra ir entrear algún día (xoves e venres inclusive xD)vémonos en Maside non? Vai ser dura, domingo as10 da maña...a quen se lle ocorre...tiñan que facelas de tarde pra que os que temos moitas ocupacios deamos feito jeje
zatopek

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/11/07
0 Carreiras
157 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 29 Ago 2008, 8:43

xa se pode inscribir un nesta proba??
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 29 Ago 2008, 11:59

pero konde, conto contigo pa Pontevedra non sí???Temos que sacarnos a espina da media de Ponferrada caraio!!!Asi que xasabes, a adestrar meu, queda 1 mes, tempo de sobra!!!

www.jeffxavi.blogspot.com
kñero

Novo foreiro
Novo foreiro
20/07/08
0 Carreiras
46 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 07 Set 2008, 19:20

Hola que tal foreros,queria añadir en esto de los tiempos que tengais paciencia.Que un corredor hasta que lleva 7 - 8 años corriendo no saca lo mejor de si.Yo empece a correr hace 5 años,hice la vig-bay en 1:38 y este año la hice en1:22 y para la semana que viene cumplo 40 tacos.Antes de empezar a correr nunca habia hecho deporte y fui fumador casi 20 años.O sea que hay que ir mejorando poco a poco no pasarse entrenando que puede pasar factura y lo digo por experiencia.En estos 5 años me lesione solo 2 veces y he aprendido a que es mejor no ponerse limites ni obsesionarse con los tiempos que luego al lesionarse y tener que quedarte en casa varias semanas sin salir a entrenar de verdad que se pasan canutas. Triste
etuxia

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/09/06
0 Carreiras
164 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 07 Set 2008, 20:10

Estou contigo kñero a verdade que é millor non obsesionarse coas marcas, sobretodo nos os populares, é difícil controlarse, sobretodo xente coma nos que fixemos deporte de competición, e non nos acordamos cando entrenabamos nos nosos deportes, a dificultade que tiñamos para millorar, pero isto vai na sangre.
Kñero logo vemonos en Pontevedra, seguro que ti si que fas unha gran marca, soamente millorar a de Vigo xa é a reostia, pra min facer un par de minutos mais ca ti en Vigo xa sería Bailar Bailar Bailar Bailar .
Herniado non te pases que me dixeron que tiñas os camiños de Castrelos escarallados de tanto entrenar.
Un saudo
Fonghi

Maratoniano
Maratoniano
7/12/06
0 Carreiras
330 Mensaxes
Ponteareas/Vigo
Respostar citando Envío Lun, 08 Set 2008, 8:20

Alguén podería confirmar a data desta proba. Grazas.
CACHOFOUCELLAS

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/11/05
200 Carreiras
1072 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 08 Set 2008, 11:02

El domingo 5 de octubre.
Alguien sabe si el circuito es el mismo de todos los años. desde monteporreiro hasta marin y volver al estadio de la juventud o lo van a cambiar.
Es que no se si me han dicho q lo iban a cambiar.
Jeff

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/03/08
0 Carreiras
613 Mensaxes
Pontevedra é Boa Vila... dá de beber a quen pasa
Respostar citando Envío Lun, 08 Set 2008, 11:41

Hace poco llamé a la Gimnástica para que me dieran información. Me confirmaron tanto lo de la fecha (domingo 5-Oct - 11:00 horas), como lo del cambio de recorrido, aunque tampoco me dieron muchos detalles.

Serán 2 vueltas a un circuito de aproximadamente 10.5 Km por las calles del casco urbano, con salida y llegada en la plaza de la Peregrina.
Lo que ocurre es que está todavía pendiente que la policía local dé el visto bueno.

Esta semana esperaban abrir el plazo de inscripción, así que habrá que estar atentos a la web de Championchipnorte, que será quien lo gestione.
Herniado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/07
0 Carreiras
313 Mensaxes
coia,vicus spacorum
Respostar citando Envío Lun, 08 Set 2008, 14:57

Madre mía unha media por recorrido urbán!!! Espero que se moderen, porque si non pode sair unha criatura dura, dura, dura...
Ti tranquilo etuxia, que castrelos xa o tiña jastado de antes, je,je, non vou dicir que entreno pouco porque é mentira, pero de momento seime controlar bastante, ademáis se non houbera que traballar aínda bueno, pero é que iso do choio cansa...non teesqueces que temos que facer grupeta!!!!!!!!

pra pescar o rodaballo, hai que molla-lo carallo!!

celtaatletismo.es/blog/
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Lun, 08 Set 2008, 16:15

Jeff escribió:
Hace poco llamé a la Gimnástica para que me dieran información. Me confirmaron tanto lo de la fecha (domingo 5-Oct - 11:00 horas), como lo del cambio de recorrido, aunque tampoco me dieron muchos detalles.

Serán 2 vueltas a un circuito de aproximadamente 10.5 Km por las calles del casco urbano, con salida y llegada en la plaza de la Peregrina.
Lo que ocurre es que está todavía pendiente que la policía local dé el visto bueno.

Esta semana esperaban abrir el plazo de inscripción, así que habrá que estar atentos a la web de Championchipnorte, que será quien lo gestione.
Siendo como soy de Pontevedra, no creo ni de broma que el circuito sea por las calles del casco urbano y menos que la salida/meta sea en el "embudo" de la Peregrina. Si la Organización "ha perdido la cabeza" espero que no la pierda la Policía Local. Los problemas logísticos y de trafico para un evento de ese tipo serían momumentales. ¡al tiempo! Enfadado

Friends forever
CACHOFOUCELLAS

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/11/05
200 Carreiras
1072 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 08 Set 2008, 18:57

Estoy de acuerdo, Corroseguro.
Seria un caos, organizar la carrera todo por el casco urbano. Ya es un caos, por la semana, imaginate 1000 o 2000 personas corriendo por Pontevedra, ni en la feira franca...
No entiendo el cambio de circuito, pero creo que como bien dice Jeff esta confirmado, algun rebote habria con Marin, pq no lo entiendo. La verdad que era un peligro lo de la autovia, pero bueno, podrian hacerlo por la carretera de placeres y listo, ademas asi nos librabamos del viento de la autovia.
Supongo que se hara en el perimetro urbano por el que todos corremos diariamente q, por cierto, cada dia hay mas peña metida en esto. Que locura. Bueno, habra que preguntar a los veteranos, ellos sabran mucho mas que nosotros. No me voy a meter en temas de atletismo, para eso estan los de toda la vida.
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mar, 09 Set 2008, 7:49

Cachofoucellas:como quieres la opinión de veteranos, yo soy un "superveterano", soy de Pontevedra, entreno por las zonas habituales de Pontevedra, conozco palmo a palmo y corriendo toda la ciudad y alrededores, y reitero mi opinión : me parece una "barbaridad" y...... una "temeridad" lo que se pretende. Rezar

Friends forever
Jeff

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/03/08
0 Carreiras
613 Mensaxes
Pontevedra é Boa Vila... dá de beber a quen pasa
Respostar citando Envío Mar, 09 Set 2008, 8:20

Coincido con la opinión de corroseguro y CACHOFOUCELLAS sobre el caos que supone hacer un circuito urbano en una ciudad como Pontevedra. Sin embargo, creo que merece la pena el esfuerzo. Si se consigue, la prueba va a ganar en espectacularidad y ambiente, sobre todo si se corre por parte de la zona monumental (que me imagino que sí, porque 10.5 Km dan para recorrer muchas calles).

Habrá que buscar la forma de que el tráfico se resienta lo mínimo posible, y sobre todo dar una buena información los días previos a la carrera para que nadie se lleve la sorpresa el mismo día. Ya se hace así con la cabalgata de Reyes, con el desfile de Carnavales o con la Batalla de Flores y nunca llega la sangre al río. Todo se trata de que la gente se acostumbre a dejar el coche por unas horas y se dedique a pasear disfrutando de la carrera, o si no que sepa por lo menos lo que hacer en caso de que no tenga más remedio.

Espero que entre los organizadores y la Policía Local encuentren una buena solución, y si no es posible… pues mala suerte, lo importante es correrla, aunque sea por el antiguo trazado.

A ver si pronto tenemos noticias.
andromedas

Novo foreiro
Novo foreiro
7/03/06
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 09 Set 2008, 14:39

Vendo o recorrido urbano que fixeron na San Silvestre pois mellor pensar noutra media maratón para facer marca por que si non os marcados podemos ser nos. Máis de un se comeu algún coche a parte do mobiliario urbano. Vendo como fixeron co circuíto de carreira da Copa de Europa de Triatlón celebrada en Pontevedra supoño que será o que teñen en mente.
circuito carreira

Practicando apredese

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos