Foros ›
Autor
Mensaxe
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 09 Set 2008, 11:37
Asunto: Ritmo y tactica de carrera

Hola, tengo pensando correr mi primer 10.000 para el mes de octubre. mis entrenamientos son de unos 25-30 km semana y a un ritmo medio de 5.20 mas o menos.
lo mas rapido que he corrido ha sido 8 km a 5'.
mi pregunta es (si cae mejor en otra seccion del foro hacedmelo saber y la traspaso) ....
Qu estrategia o ritmos deberia de llevar en la carrera, para ir comodo y terminar bien con el mejor tiempo posible?
gracias
sampedro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/11/03
0 Carreiras
458 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 09 Set 2008, 11:47
Asunto: Re: Ritmo y tactica de carrera

Esto quie mejor te lo puede contestar es CECEBRE, que siempre termina las carreras mas fresco que una lechuga...
zatopek

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/11/07
0 Carreiras
157 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 09 Set 2008, 11:51

eu a primeira vez que competin nunca baixara de 5 minutos por quilometro adestrando, e acabara ese 10mil en 48 minutos.

o truco e deixar o peito no asfalto. (gargalladas)
andromedas

Novo foreiro
Novo foreiro
7/03/06
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 09 Set 2008, 12:16

Boas, si preguntas por trucos de como facer unha carreira, sin entrar no tema de entrenos, pois o principal seria un bo quecemento, non excesivo xa que o ser unha distancia longa xa o corpo ira collendo o ritmo. Despois tamén axuda entrenar mediante pulsometro, controlando ritmos e pulsacións aínda que eu prefiro ir por sensacións pero supoño que a medida que te familiarices coa distancia xa sabras como estás.
Tamén axuda partires a distancia da carreira en dúas partes unha na que te propoñas unha marca ata o 5000 e vendo como estás pois darlle mais caña ou ir en plan tranqui para iso e importante coñecer o perfil da carreira. Outra cousa que axuda son os compañeiros de entreno, si están o teu nivel ou un pouco por enriba (ollo, que podes quedar afogado por culpa de ser avaricioso na marca) o que se trata e que se forme un grupo e vaias tirando ti cando te encontres ben ou o outro compañeiro.

Si queres mellorar pois o máis fácil e darlle máis kms as pernas xa que o vexo moi xusto para esta distancia. Pero iso xa depende de tí. Eu so che dixen un par de cousiñas que axudan durante a carreira.

Practicando apredese
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Mar, 09 Set 2008, 12:54

"Consejos vendo que para mi no tengo", pero yo según los tiempos que comentas, sin conocer el circuito del 10000 que tienes previsto hacer, saldría a pasar el 5000 en 25minutos y en función de como llegues tienes tiempo para bajar de 50min de sobra.

Si por el contrario ves que vas mal, aun estarias a tiempo de evitar un buen sufrimiento

Dicho lo cual mi principal consejo sería que te olvidaras del tiempo y te preocuparas por difrutar tu primer 10000. Ya vendran muchos detrás en los que ir rebajando tiempo.

Todos temos unha leiriña en Conxo
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 09 Set 2008, 13:14

OSCAROURENSE escribió:
Hola, tengo pensando correr mi primer 10.000 para el mes de octubre. mis entrenamientos son de unos 25-30 km semana y a un ritmo medio de 5.20 mas o menos.
mi pregunta es (si cae mejor en otra seccion del foro hacedmelo saber y la traspaso) ....
Qu estrategia o ritmos deberia de llevar en la carrera, para ir comodo y terminar bien con el mejor tiempo posible?
gracias

eiii "correlega" , quedas invitado a entrenar por Reza con etuxia y un servidor (jeffxavi)

www.jeffxavi.blogspot.com
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 09 Set 2008, 14:33

Uff que cantidad de respuestas, gracias de antemano, voy a leerlas, gracias de nuevo
un saludo

OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 09 Set 2008, 14:43

[quote="andromedas"]Boas, si preguntas por trucos de como facer unha carreira, sin entrar no tema de entrenos, pois o principal seria un bo quecemento, non excesivo xa que o ser unha distancia longa xa o corpo ira collendo o ritmo. Despois tamén axuda entrenar mediante pulsometro, controlando ritmos e pulsacións aínda que eu prefiro ir por sensacións pero supoño que a medida que te familiarices coa distancia xa sabras como estás.
Tamén axuda partires a distancia da carreira en dúas partes unha na que te propoñas unha marca ata o 5000 e vendo como estás pois darlle mais caña ou ir en plan tranqui para iso e importante coñecer o perfil da carreira. Outra cousa que axuda son os compañeiros de entreno, si están o teu nivel ou un pouco por enriba (ollo, que podes quedar afogado por culpa de ser avaricioso na marca) o que se trata e que se forme un grupo e vaias tirando ti cando te encontres ben ou o outro compañeiro.

Si queres mellorar pois o máis fácil e darlle máis kms as pernas xa que o vexo moi xusto para esta distancia. Pero iso xa depende de tí. Eu so che dixen un par de cousiñas que axudan durante a carreira.[/quote

boas tardes compañeiro andromedas..... a que te refires con eso de mopi xusto de kms?, salgo 3 veces por semana, facendo 9-9-11 de media km digo, crees que son poucos pra correr un 10.000 con garnatias de terminar?
un saudo
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
685 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2008, 8:02

hola amigo, eu na miña humilde opinión e despois de "cagala" nas duas primeiras probas de 10000, diriache que saises tranquilo sen deixar que o tempo te coma pero sin subir moito de pulsacións, e o corpo xa che vai pedindo mais ou menos ritmo.... eu no teu caso deixaría o ultimo km para subir o ritmo se podes.... un saudo
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2008, 8:23

OSCAROURENSE escribió:
gracias
Esa pregunta me la vengo yo haciendo y nadie sabe darme una respuesta "cierta"......desde hace 40 años. Pregunta Pensando Ríndose

Friends forever
zatopek

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/11/07
0 Carreiras
157 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2008, 8:32

eu os mellores tempos, sempre os fixen, esixindome moito dende o principio, ainda que acabase reventado. eso si, a sensacion psicoloxica e peor que cando empezas relaxado e acabas a tope, pero desa maneira eu polo menos fago peor marca.

ainda que bueno, eu nin 40 semanas levo correndo
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2008, 9:05

Gracias de nuevo. eso hare. incluso igual voy con un amigo del que tendre que ir tirando, ire mas lento que lo debido pero ire a disfrutar... un saludo

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos