Foros ›
II Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Xov, 12 Xuñ 2008, 9:56
Asunto: Re: II Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

Son cousas que pasan, amigo Lestrove, de todas formas, si temos que buscar un culpable ese son eu, por moito que mirara o calendario e os de Leiro o ano pasado a celebraron o segundo domingo de Xullo e eu este ano a coloquei no primerio e avisando con catro meses de antelación, pero eles levan moitos anos e teñen dereitos históricos.
Unha magoa porque as dúas son dignas de correr, pero as veces é imposible non facer coincidir probas.
Ti participa na que che pida o corpo, sabes que tes o noso beneplacito, eres da casa, a un fillo casi todo se lle perdoa. Guiño
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 12 Xuñ 2008, 10:18

Xa me comuniquei co bo de Moncholeiro,e de mútuo acordo,decidimos que o mellor para os meus intereses era correr no Corgo. Moi feliz
Asi que alí estaréi sin falta.!! Conta conmigo querido pai Castinheiras !! Satisfecho
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Xov, 12 Xuñ 2008, 10:49

je, je, cando un lle da educación os fillos, notase.
Este domingo, en Teira,as 10.30 horas, faga sol, chuvia, ou as dúas cousas, imos facer un adestramento para enseñar o percorrido os atletas que queiran.
Como o único da organización que vai estar son eu, tendes que acomodar-vós o meu ritmo, que non é moito.
Os primeiros 4 kms (que tamén voltan a ser os últimos, pero a inversa), imos ir amodiño, do 4 o 7 aumentarei o ritmo, e os 4 últimos, como xa sabedes como son, cada un o seu.....os máis deles "o tolo".
Vilma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
13/04/08
0 Carreiras
177 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Xuñ 2008, 11:32

A cabo de ver el video ..y tengo que decirlo con todas las palabras .....
"" má encantao"" Sorprendido :=D>

El paisaje,,la música, la poesia......y el charquito hasta la rodilla,

bueno, bueno Moi feliz Moi feliz

Casi que a lo mejor voy Moi feliz Guiño
Vilma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
13/04/08
0 Carreiras
177 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Xuñ 2008, 11:47

Perdón Rezar , ....el protagonista también " ma encantao " Silbar me

olvidaba de lo más importante ...... Guiño
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Xov, 12 Xuñ 2008, 13:43

castinheiras estás feito un ligón... Ríndose Ríndose Guiño
O domingo gustaríame moito poder acudir a "coñecer" o novo percorrido, pero dependo das previsións meteorolóxicas Rezar ... e creo que non son moi boas... Pensando Muerto
moncholeiro

Novo foreiro
Novo foreiro
11/07/06
0 Carreiras
23 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Xuñ 2008, 14:02

Amigo Castinheiras (aunque no nos conozcamos, espero que así sea y si el tiempo lo permite o no, espero que el día de la carrera nos conozcamos).
Por nada del mundo eres culpable de haber puesto esa fecha, para eso que hubirán espabilado los que se quedarón en la Organización de la Carrera de Leiro ya que hace menos de 24 horas que la han colgado en el calendario, cosa que no ocurria cuando yo estaba pues para que no hubiese estos "problemillas" ya la colgaba sobre el mes de Febrero.
A la vista de todo esto espero y deseo que la afluencia va a ser impresionante, por lo que deberiais de ampliar la cuota de participación (es un decir).
Como te digo espero no fallar y estar ahí el día 6 de Xullo.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Xov, 12 Xuñ 2008, 16:45

Castinheiras ¿está aberta a vía rápida esa do demo ou siguen coas obras do car***o?... porque a derradeira vez que fun por ela estiven máis de media hora parado porque iban dinamitar un penedo... e non vexas a gracia que me fixo Demo ... digoo porque igual me animo o domingo a achegarme ata esas terras. Estou pasando as fins de semana en San Vicente do Mar e quedame algo máis perto de ahí que Vigo... e iso que hai que dar unha bóa volta á ría de Arousa Enfadado ... mira que si chego a ter unha lanchiña aparecía ahí en cousa de media hora. Muro Muro Muro
ojordo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/12/06
0 Carreiras
1212 Mensaxes
De la cuna de Simon Bolivar y ahora en la ciudad donde nadie es forastero
Respostar citando Envío Xov, 12 Xuñ 2008, 17:34

Pues yo , entre perderme como me paso en Leiro y sufrir en Corrubedo,no lo pienso: CORRUBEDO. Aunque ya lo dije lo repito para los que no fueron el año pasado, Sitio Genial, ambiente Estupendo, Recorrido maravilloso y las sardinas Riquiiiiisimas Avergoñado . Ya os digo: La mejor carrera nacional que he corrido en mi poco tiempo en este mundillo. Animaros gente.

Entra en mi blog y si te gusta recomiendalo y si no... tambien para que se jodan los demas...
ojordo.blogspot.com/
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Xov, 12 Xuñ 2008, 18:08

¡VIVA OJORDO!
Querido banderas: A vía rápida esta aberta ata Rianxo, dispois todo pola estrada vella, eso si, o ser en domingo e a esas horas, normalmente non tes problema de tráfico.
monchodeleiro, non é culpa de nadie, son cousas que pasan, ocurre que si é con outra proba non me importaba, pero resulta que Leiro ten moito tiron entre a xente de Ourense e Vigo, e a coincidencia estou seguro que nos vai perxudicar máis a nós que a vós. De todas formas, tanto unha como a outra van ser un éxito, por gañas, traballo e ilusión non vai quedar.
vilma, grazas, o video o fixemos a correr, nunca mellor dito, foi nun vira-vira, ter a idea e ir a grabar foi todo o mesmo, para o ano prometemos unha superproducción. En canto a miña actuación estelar, boeno, eu tiña a ilusión de ser o novo Nacho Vidal da Ría da Arousa, pero non pudo ser, sei que non dou a talla, que falta cacho ou non sei que carallo. Avergoñado
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 12 Xuñ 2008, 21:55

Si estivese a via rapida aberta,non dubidaria en ir este Domingo o entreno,pero pola carretera vella.!! Nin tolo !! Nono
O que si é certo que para o 6 de Xullo si estará dispoñible tal vial. Sorriso

Pois nada a esperar que aprete ben o sol ese dia,e a disfrutar do paisaxe e do bo trato que nos da a xente do barbanza. Satisfecho
anxinho

Montañés
Montañés
3/04/08
0 Carreiras
418 Mensaxes
Rianxiño
Respostar citando Envío Ven, 13 Xuñ 2008, 7:04

As previsións son que para as festas de Boiro, que coinciden tamén arredor do 6 de Xullo, son que a Vía Rápida estea aberta.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Ven, 13 Xuñ 2008, 7:51

De la vía rápida hay abierto un tramo de 15 km, entre Padrón y Rianxo. Sólo hay un carril (en cada sentido, claro Ríndose ) y casi no hay zonas donde adelantar. Si pillas un camión delante, lo llevas hasta la salida. Para rematarla, el recorrido es de 3 km más que por la carretera vieja y, al salir, hay un semáforo donde suele haber retenciones. He llegado a estar casi media hora para pasar el semáforo Disimulando

Resumiendo, si no abren más tramos, se llega antes por la carretera vieja.

lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 13 Xuñ 2008, 7:58

Precisamente hoxe a prensa faise eco do asunto.
www.lavozdegalicia.es/...901757.htm
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Ven, 13 Xuñ 2008, 11:29

Vivimos aislados dende fai meses, un alto prezo nos costa esta historia. Económicamente e socialmente estamos sendo machacados polas obras da autovía, esperemos que o premio gordo da súa apertura de os froitos desexados. En calquer caso, decir que os domingos (si non fai día de praia) o tráfico soe ser fluido.

En canto a proba, os mellores atletas locais van participar, así Angel Rodríguez, Ramon Folgar, Javier Fontao, teñen a intención de acadar bós resultados que os leven a subir posto para a clasificación do I Circuito Concello de Ribeira, que un día destes, o técnicos municipales, terán a ben dar a información sobre o mesmo, polo que levo insistindo non é.
Tamén esta confirmada a presencia da atleta local Patricia Martínez, que dispois de unha tempada pachuchiña, volta a adestrar e espera acadar tamén un bó resultado. Ela non pudo participar na carreira da Guía, precisamente por problemas de saúde, pero ainda esta a tempo de conquerir un bó resultado no circuito.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos