Foros ›
KEDADA-ADESTRAMENTO GEIRA/AQUILIANOS. CUROTA 30 KMS.
Foros de debate / Kedadas e grupos
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Lun, 19 Mai 2008, 8:17
Asunto: Re: KEDADA-ADESTRAMENTO GEIRA/AQUILIANOS. CUROTA 30 KMS.

Ufffff, que alivido saber que estas ben dos problemas físicos de onte, Vouamodo. Non deixo de sentirme un pouco culpable do sufrimiento por ter errado o elexir o "atallo" Chorando Avergoñado , de todas formas, de algo sirveu, a política pesqueira para os próximos dez anos xá esta decidida.
Salvo a este pequeno problema, o resto moi ben, da gusto correr con xente así, pasaron os kilometros e o tempo moi rápido. O día maravilloso, tuvemos de todo, como non sabemos o tempo que imos ter para a Geira, que mellor que adestrar toda-las posibilidades.
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Lun, 19 Mai 2008, 9:20

Insisto en lo dicho por mis colegas de CAR (a este paso teremos que facer algún día un hermanamento oficial dos CAR); e maiores podo decir que me gustou mais que a tirada da Media. Creo que e mais completo sin desmerecer ó outro por suposto.

O unico malo foi comprobar in situ e en primeira persoa a firma de Vouamodo - un abrazo y espero que no sea nada - e darme de conta de que ó mellor efectivamente 45km son moitos. O bo e que hoxe me levantei mellor do que esperaba.

O mellor de todo a estupenda mañan de domingo que pasei. Nunca correra 30km e nunca correra durante 3H seguidas.

Amigos do CAR do Barbanza. Gracias por todo.

Ah e as isotónicas que lle den. O primeiro e o primeiro. Xa habera tempo de tomalas con calma.

Todos temos unha leiriña en Conxo
anxinho

Montañés
Montañés
3/04/08
0 Carreiras
418 Mensaxes
Rianxiño
Respostar citando Envío Lun, 19 Mai 2008, 11:10

Levaba unha semana parado polo traballo, así que tiña que estar máis descansado ca nunca, pero...

Cheguei ben ó kilómetro dez, sufrín do 10 ó 20 e tiven que facer os derradeiros 10 andando porque non me ían as pernas, aínda que as sensacións do motor eran magníficas.

Pola tarde decateime que os problemas viñan derivados do mesmo xeonllo que me fixo parar despois da carreira de Padrón. Agora só toca recuperarse e esquencerse de adestrar.

Urko, ti mereces unha mención especial pola masaxe que me fixeches despois de rematar o adestramento, xente coma ti si que merece a pena.
Cando cheguei coxo e queixándome brindástete amablemente para axudarme a recuperar, deixando de lado a Bibi, sen facerlle caso ningún. Moitas grazas de novo Urko (Castinheiras e Barbanzón, aquí tendes un novo socio para o voso clube).
Bibi

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/04/08
0 Carreiras
81 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 20 Mai 2008, 11:23

Hola, non quero deixar pasar esta oportunidade que me brindan as novas tecnoloxías para agradecer o esforzo e atencións dos organizadores desta kedada de ¿ 30 kms.? non sería algún máis oh! As sinais do percorrido estratéxicamente postas non deixabn dúbeda algunha de por ónde se tiña que ir, o que supuña non ter que parar para cavilar nos cruces, ca boa excusa que era para un descansiño! O tempo que tivemos penso que foi idóneo, posto que con sol sería máis sufrido, se cabe, para mín. Agradecer as atencións de habituallamento tanto en ruta coma ó final, pois eu o día anterior non tiña pensado ir a esta kedada e cando me decidín estaba todo cerrado para poder comprar os "geles", as isos, as barritas, tamén agradecer que Castinheiras me atara os cordóns das zapas,eu "no puedorrr", os alongamentos de Urko e a compaña de todos. Sorte para os que vaian á carreira de Portugal!! para o resto tamén!
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 20 Mai 2008, 11:50

Acabo de darme conta: Non fixemos nin unha foto, somos aburridos de carallo!!! Fáltannos Marola e Picapiedra e xa nos votamos a perder.
Notouse a falta tamén de Cecebre Silbar que en Carreira dixo que era fixo da saída, porque estaba moi ben para prepara esa media na que vai debutar Avergoñado Avergoñado Avergoñado ¿Cál será?
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mar, 20 Mai 2008, 15:27

Tes razón lentoperosejuro, non quedou inmortalizado o momento, unha lástima.
..................é simpático o Cecebre, botouse en falta.
Bibi, ¡xa ves!, de rodillas me tienes....entregadito a ti......aproveitate. Silbar Moi feliz

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos