Foros ›
Autor
Mensaxe
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3319 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 28 Set 2025, 21:56
Asunto: Re: Diario de Meigalicix

Resumo da semana do 22 ao 28 de setembro:

Mantiven as dúas sesións de ximnasio, pero só puiden saír a correr o xoves.
Recaída na sobrecarga de glúteos, e o máis preocupante foi despertar este domingo con molestias no xeonllo dereito, sensacións que tiña esquecidas de hai seis meses.
Creo toca eliminar algún dos exercicios do ximnasio.
Cruzo os dedos, e a ver como vai esta semana .
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3319 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 05 Out 2025, 15:59

Resumo da semana do 29 de setembro ao 5 de outubro:
Quitando a sesión de ximnasio suave e reducida do luns, e un trote de escasos 20 minutos o martes pola Guía, non houbo máis actividade deportiva. Non tanto polas molestias do xeonllo dereito como polas circunstancias familiares, que non deron opción a mais. Descanso forzoso que se cadra foi bo para os xeonllos , aínda que seguro que na vindeira saída a Chapela volva sentirme oxidada pola falta e constancia comendo case de cero .
Outro comezo case de cero vai ser o do cambio de ximnasio.
Non estaba mal o sitio ó que ía, pero supoñía moita distancia e tempo en bus.
Para a semana comezo noutro que me queda máis preto e que oferta entreno seguimento máis personalizado . Espero saír gañando co cambio, aínda que vai ser só unha sesión semanal. A ver qué tal resulta
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3319 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 19 Out 2025, 21:15

Resumo da quincena do 6 ao 19 de outubro:
Cero saídas a correr, sobre todo por obrigas domésticas e familiares que de foron cruzando polo camiño.
Varias sesións de leiragim, tamén hai que dicilo.
Este parón ten axudado a facer desaparecer as molestias dos xeonllos, pero creo que o lombo e os glúteos seguen acusando o esforzo do traballo na horta.
Ata o momento levo dúas sesións no novo ximnasio. Abondas para apreciar diferenzas e sacar algunha conclusión. Por exemplo, o tipo de exercicios parecen ir encamiñados a gañar flexibilidade e estabilidade máis que traballar a forza. De momento.
Supoño que terá o seu sentido, aínda que tiña entendido que para temas de osteopenia debería traballar tamén a forza. Haberá que ver como varían as rutinas nas seguintes semanas.
No que estou fallando é na casa. O plan tería que ser facer táboas de exercicios tres veces á semana, e non estou a facer ningunha... Sempre se cruza algunha tarefa de por medio e ao final nunca atopo o momento. Eterna trampa.
Noutras épocas o de anotar aquí os deberes funcionaba. Agora xa non sei eu, pero vou intentar polo menos cumplir nesta semana, a ver se vou collendo costume.
Luns, mércores e xoves, a primeira hora da mañá antes de almorzar. A ver se desta volta son muller de palabra
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4320 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 22 Out 2025, 6:16

Venga... disciplina por el diario, aunque sólo sea un poco. "Lunes antes de almorzar...", una niña fue a hacer tablas de core.

Hay que reinventar el refranero, que es un asco.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3319 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 08 Nov 2025, 12:01

Despois da case tres semanas sen actualizar, toca limpar as arañeiras e poñer a axenda ao día.

Levamos un tempo de obras na casa, autoxestionadas, e iso rompeume o ritmo bastante.

Pero nesta mañá de sábado, co ceo case despexado, había que facer oco sí ou sí para unha mínima carreira de 5 km ata as 4 Pontes. A mínima homenaxe pola miña banda ao finado de Jesús Bernal .

Mañá será a San Martiño. Outro ano sen facela, aínda non estou para correr unha 10K en condicións. Pero sigo co ximnasio, mazando os glúteos con exercicios de equilibrio e mobilidade, e tratando de retomar as saídas a correr, dúas por semana . As últimas revisións de fisio (ecografía incluída) dan que o menisco operado vai ben, pero que hai certa inflamación da pata de ganso.

O meu obxectivo é poder comezar a correr carreiras do circuíto de Vigo , distancias curtas, en febreiro do 2026. Pero sobre todo gozar do feito de estar viva, en activo, sen pensar nos ritmos que saen.

E a ver se esta semana, entre man de pintura, lixado , vernizado e untado de masilla reparadora, dou feito por fin de xeito regular os deberes de reforzo muscular.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3319 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 14 Dec 2025, 19:01

Os meses pasan cada vez máis rápido , e isto xa case vai pasar de diario a anuario...
Parada non estiven nestas semanas, pero si moi collida co tema das obras , e outros compromisos varios .
Pero por fin parece que nesta última semana estou collendo o ritmo outra vez, e logrei rematar sumando unha sesión de ximnasio e tres entrenos. De momento non subo dos 5 km por si acaso . Se logro manterme así ata fin de ano, xa trataría de subir km en xaneiro.
Plan para a vindeira semana:
Luns, xoves e domingo: circuito das Catro Pontes
Mércores : ximnasio
Martes e venres: táboas de exercicios
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3319 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 21 Dec 2025, 12:46

Segunda semana en que consigo sumar unha sesión de ximnasio e tres entrenos.
O do luns , como facía sol, vinme arriba e fun ata Arealonga, saltando a facer 1,5km mais do habitual. O da distancia non foi problema, pero despois de case dous anos xa esquecera as costas imposibles que hai que facer no camiño de volta.
O glúteo esquerdo anda algo resentido, pero os xeonllos responden.
Imos camiño de rematar ben o ano, penso eu. Ata o chihuahua rabudo e insufrible que sempre me amolaba no Camiño da Chumba deixóu de ser un problema . Vese que os donos por fin entraron en razón é o teñen debidamente pechado detrás da cancela do patio.
Espero poder repetir como mínimo este ritmo de actividade para a semana, aínda que queden as festas de por medio
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4320 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Dec 2025, 11:16

Meigalicix escribió:
Ata o chihuahua rabudo e insufrible que sempre me amolaba no Camiño da Chumba deixóu de ser un problema . Vese que os donos por fin entraron en razón é o teñen debidamente pechado detrás da cancela do patio.

Meiga. Que no se diga. Un chiguagua es poca cosa. Puedes: correr con palo, hacer el método clásico de coger la piedra o el más clásico aún de la patada. Pero el último entra en conflicto con la legislación vigente.

Me parto.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3319 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 22 Dec 2025, 12:11

freakyrunning escribió:
Meigalicix escribió:
Ata o chihuahua rabudo e insufrible que sempre me amolaba no Camiño da Chumba deixóu de ser un problema . Vese que os donos por fin entraron en razón é o teñen debidamente pechado detrás da cancela do patio.

Meiga. Que no se diga. Un chiguagua es poca cosa. Puedes: correr con palo, hacer el método clásico de coger la piedra o el más clásico aún de la patada. Pero el último entra en conflicto con la legislación vigente.

Me parto.

Precisamente usaba sempre o método da pedra, que tiña que lembrar coller con anterioridade a altura do parque da Riouxa. Agora e un descanso poder ir coas mans libres , e ata facerlle a burla cando asoma o fuciño pola cancela Moi feliz
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3319 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 27 Dec 2025, 12:56

Resumo da semana do 22 ao 28 de decembro

Desta volta só logrei facer dúas saídas, unha ás Catro Pontes e outra Arealonga ( recortando pola rúa Cacharela, pero un recorte que é só de distancia, porque a dose de sufrimento vertical é igual ou peor)
Non é gran cousa, pero aínda bo foi, tendo en conta que tiven que parar a media semana e anular a sesión de ximnasio por un problema de vértigos e mareos. Non sei se da tensión baixa, ou de contractura nas cervicais.
Así que volvín a sacar o lote de cuellos de lana do caixón do armario , e ando engolada dentro e fora de casa, coma se usase hiyab... De momento funciona
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3319 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 19 Xan 2026, 9:17

Case un mes sin actualizar, así que hai que ir poñéndolle remedio.

Superada a crise das cervicais e os mareos, a vida continúa, pero coa a axenda demasiado chea e moi poucos ocos para entrenos, que seguen sen subir de 2 á semana , e de 4 a 5 km máximo.

O que realmente funciona é poñer unha "cenoria no pau", un obxectivo diante. Así que tomei a decisión de apuntarme á Subida ao Castro, que vai ser o 15 de febreiro , data complicada por ser domingo de Antroido, o que vai implicar ter que cociñar as orellas e filloas a tarde anterior, cousa que non é o ideal para as pernas en víspera de carreira, pero sobreviviremos.

O outro obxectivo vai ser ir á MiniBay en marzo. Case é un pecado tratándose do meu clube , que sempre organizan a PreVigBay, e xa están inscritas 32 persoas para a distancia longa. Só eu de disidente na MiniBay. Pero tal e como estou a mínimos, e despois de case dous anos sen correr , non me vexo eu facendo 21 km.

Por outra banda será unha ocasión de volver a compartir asfalto co meu sobriño Dani, co que xa teño compartido algunha vez a experiencia de correr por Carnota.

O plan ata a carreira de febreiro vai ser facer moitos mais entrenos por Arealonga volvendo pola rúa Cacharela (que teña feito a 10 K de Teis sabrá que é un tramo para quitar os folgos) . É unha distancia de 5 km ateigada de costas, así que debería ir ben de cara a subida ao Castro. Onte saiu a un ritmo medio de 5:50. A ver que tal nesta semana.
Pepemanba

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/05/16
150 Carreiras
84 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Xan 2026, 12:41

Se existe a posibilidade, está claro que anotarse nalgunha carreira sempre da motivación extra para adestrar un pouquiño! E inda que a VigBay mola moito, coa MiniBay o bo se breve, dúas veces bo!

(Que ben pintan esas filloas e orellas, eu seguro que paso pola miña aldea, A Baña, á festa da filloa da pedra, non queda moito)
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3319 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 27 Xan 2026, 16:05

Grazas polos comentarios, Pepemanba.

A verdade é que con tanta cicloxénese e río atmosférico está a custar moito atopar a motivación.

O venres quedeime dando voltas pola peceira da Balbarda, por se tiña que recollerme para casa a toda pastilla en medio dunha sarabiada.

Hoxe martes fun pola Guía, 5,5 km de puro tobogán como so pode darse neste barrio. De cara a preparar a subida ao Castro non vai mal, pero teño o corpo totalmente desentrenado destes esforzos . Polo menos imos cumprindo mínimos.
A ver se de aquí a domingo saco tempo para outra saída máis.

Ata agora 89 persoas apuntada para a subida ao Castro , e só duas mulleres na categoría F4, Esperemos que se anoten máis para que se manteña a categoría.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3319 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 15 Feb 2026, 22:26

Crónicas da favela: “ Subida ao Castro 2026”
Podería resumir o acontecido nestas últimas tres semanas a golpe de refraneiro popular (aínda que a patente disto xa a ten Alberto San Juan interpretando a o Rafa de "El otro lado de la cama")
Tocaría comezar dicindo que sábado á noite, María colle a roca. En fin, a experiencia recurrente de que o tempo fuxe a lume de carozo, que os deberes queda enternamente sen facer , que a axenda énchese de ocupacións diversas, de constantes rupturas de ritmo nos horarios, no réxime de comidas, nas horas de sono ... Menos mal que mantiven o ritmo de unha sesión semanal de ximnasio, pero moi poucos entrenos. Non se collen as troitas coas pernas enxoitas, e mirar pola ventana e saber que ía acabar coma un pito do cairo entre tanto tren de borrascas non axudaba moito. Lonxe quedaron os efectos dos sabios consellos da señora Minducha.
O caso é que nunca choveu que non escampara, e hoxe cando tocou ir á liña de saída na explanada do Náutico parecía que iamos ter unha boa mañá para correr. Unas 500 persoas (boa cifra). 6 mulleres na categoría F4 e 4 mulleres na F5 ( niso aínda nos queda moito que avanzar).
Unha alegría grande reencontrarme despois de dous anos cos compañeiros e compañeiras do CARMA. Desta volta eramos un puñadiño de 6 persoas para facer a CARMAfoto, facendo de fotógrafo Dani Bargiela ( así temos de alto o caché Moi feliz ).
Non se pode cuspir para arriba , que non hai soberbia que non caia, así que fun cara o furgón de cola . Pasou por alí Fonvigo e preguntou que como non ía cara adiante para axudar á compañeira Mari na carreira, pero xa lle dixen que estando como estou a 6:30 min/km pouca axuda ía ser para ninguén.
Despois da inevitable arenga de "Abel I de Vigo e V de Alemania" comezamos a pasar polo arco de saída. Como todo o mundo ía lento , non tiven a sensación de quedarme atrás. O de trotar comodamente rematou de súpeto ao chegar a Teófilo Llorente. Porque os pulmóns non daban para correr costa arriba, e sobre todo porque o sentido común aconsellaba non correr sobre as pedras molladas do Casco Vello. O bo do asunto é que como todos tiñamos esa mesma idea, ninguén estorbaba a ninguén. O de marchar a paso lixeiro costa arriba funcionou relativamente ben, e o de subir interminables tramos de escaleiras aquí é o pan de cada día (o Vigo vertical que reivindican algúns ... )
O caso é que ao chegar xa á altura do Concello atopei a Mari, e púxenme á par, dando ánimos . Pero xa pola metade das escaleiras da Cruz do Castro vin que andaba xusta , e máis que animala ía a agobiala , e decidín deixala que fose ao seu ritmo e eu ao meu, que se me fío polas fotos que me sacaron nese tramo, está claro que tampouco era unha maravilla.
Pero como o obxectivo era non quedar de última e non escangallar os xenollos , din por bo chegar en 23 minutos (7 menos do que pensaba que ía facer ).
De alí a pouco chegou Mari. Lamentábase de non estar en forma , de ter pasado mala semana, e de non ter adiantado a unha das súas archirrivais do ano pasado, pero cando soubo que a adiantei eu quedou moi contenta de que "todo quedase no club" . A verdade é que ten moito mérito o da compañeira Mari e tanta xente coma ela, que teñen que lidiar con moitas circunstancias laborais e familiares , podendo entrenar só as fins de semana e cando poden. Son todas unhas auténticas campeonas só por iso. Espero de corazón que este ano lle vaia tan ben no Runrun Vigo coma no ano pasado.
Despois de librar da cola de saída fun ata a rotonda de fora do Castelo, onde o meu esforzado utillero agardaba coa roupa de abrigo. Díxenlle que volvía un momento á zona de meta para mirar a táboa de resultados por se acaso, e que xa volvía de contado.
De camiño xa me agardaba José Francisco, un dos compañeiros do clube para avisar que espabilase, que quedara de 3ª clasificada da F4 e que xa estaban coas premiacións das categorías infantís. A compañeria Lucía quedou tamén de 3ª na categoría F3, compartindo pódium con Julia Vaquero, unha sorte a bo fe.
É de agradecer que quixeran axilizar todo antes de que nos caese o trebón. Pero xa se sabe , ben correr, mal alcanzar, e os da organización saltaron das premiacións da categoria 3 á categoría 5, sen chamar á 4. E para cando o fixeron, o señor Concelleiro de Deportes tamén meteu a zoca coas presas, poñéndonos no pescozo as medallas da categoría masculina en lugar da feminina... En fin, eu non teño problema ningún en gardar unha medalla que pon 3º Clasificado na categoría M4. Pódese traducir como Mulleres 4 tranquilamente. Agora quédame a curiosidade de como vai traducir a súa medalla o corredor que levou a do 3º posto F4... F de Fenómeno? Fitipaldi? Filispín? Fedello? Flash Gordon? Furabolos? A saber.
Vou rematando.Visto en perspectiva isto non é case nada. Só 3 km, a metade deles sen correr. Pero estar outra vez alí, coa xente do clube, voltar a casa sen dores de mención, botar unhas risas en casa coa familia falando disto, pois si, botábao moito de menos, e hai un ano non tiña claro que poidese volver ser posible.
A sabedoría popular nunca se engana : Mentras hai vida, hai esperanza.
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4320 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 16 Feb 2026, 8:36

Da gusto leerte. Como apunte te dirá que en Mordor empezamos a darle forma a Inés, dueña del Monte del Destino. Alcaldesa que pinta que va a durar como Abel o más, si no la reclaman los de la Federación de Comercio.

Y en cuanto a lo de las Efes. Ya sé que no eres mucho de inglés, pero está la "F" Word, que siempre saca de un apuro a los MAGA.

Saudiños y noraboas.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos