Foros ›
Autor
Mensaxe
xb74

Maratoniano
Maratoniano
18/01/13
50 Carreiras
395 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Lun, 10 Nov 2025, 9:56
Asunto: CROSS DE SANTISO 30/05/26

Compráceme anunciarvos que o Cross de Santiso celebrarase, como é tradición, o último sábado de maio, o 30/05/26.

Esta edición é especialmente significativa, xa que marca o 40º aniversario da primeira carreira, celebrada en 1986. Están a traballar para que sexa un día memorable para todos.

Tede en conta que as inscricións abriranse este próximo domingo, 16 de novembro, ás 21:00 horas. As prazas son limitadas e espero que se esgoten rapidamente, polo que recomendo estar moi atentos á hora de apertura.

Link Sportmaniacs:
sportmaniacs.com/c/xiv...de-santiso

Deixovos enlaces das RRSS, teñen unha nova en Facebook
www.facebook.com/share/17WwL6R8bQ/

En instagram
www.instagram.com/cros...p2Z2J2bDZ4

Vemonos alí!

O último tuercebotas/ Ad Cerne
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
0 Carreiras
991 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Nov 2025, 10:39
Asunto: Re: CROSS DE SANTISO 30/05/26

Carallo, en 3 años han doblado el precio de las inscripciones. En 2022 nos costó 10€, en 2023 13€, el año pasado 15€. Este 20€... Creo que no iré
xb74

Maratoniano
Maratoniano
18/01/13
50 Carreiras
395 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Lun, 10 Nov 2025, 11:53

A ese ritmo en dúas edicións máis haberá que pedir financiamento ????. Pero os números reais son máis aburridos: 18 € hai dous anos (15€ aos 200 primeiros) e 20 € desde o pasado, que se manten para 2026.

AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
0 Carreiras
991 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Nov 2025, 9:23

Bueno, veo normal que se mantengan un año (sólo un año¿?). Con ese ritmo de subida en un par de ediciones imagino que ya no habría problema para inscribirse porque no se cubrirían las plazas
donova

Maratoniano
Maratoniano
24/02/15
4 Carreiras
325 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Nov 2025, 17:00

boas , entiendo que ya participaste en la carrera , puede que no te guste el recorrido ,pero criticar el precio creo que no es justo , es la carrera mejor organizada de galicia , no cobran ninguna bebida ni antes ni despues de correr , un post con comida a fartar , la bolsa de corredor sin palabras , la sudadera que dan ya valdra esos 20 euros .
despues como veras estan desaparenciendo bastantes carreras , los seguros cada vez aprietan mas , etc .
que dure por muchos años mas el cross de santiso ,un saludo.
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
0 Carreiras
991 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Nov 2025, 17:38

donova escribió:
boas , entiendo que ya participaste en la carrera , puede que no te guste el recorrido ,pero criticar el precio creo que no es justo , es la carrera mejor organizada de galicia , no cobran ninguna bebida ni antes ni despues de correr , un post con comida a fartar , la bolsa de corredor sin palabras , la sudadera que dan ya valdra esos 20 euros .
despues como veras estan desaparenciendo bastantes carreras , los seguros cada vez aprietan mas , etc .
que dure por muchos años mas el cross de santiso ,un saludo.
De la última edición no nos llevamos un buen recuerdo, la verdad. He participado en las 4 que van desde que lo recuperaron y cada año ha sido un poco peor (ojo, no digo que esté mal organizado ni nada por el estilo, me explico a continuación). Quiero pensar que ha sido en parte por el creciente número de participantes. Me atrevería a decir que ha sido víctima de su propio éxito. Vamos a desgranarlo un poco:
Mencionas que no cobran bebida, me imagino que te refieres a la cerveza, aunque los que no bebemos no nos influye mucho este punto (porque si hubo refrescos ni los olimos). Agua siempre cuento con tener después de una carrera.
También de la comida "a fartar". Este año acabé la carrera en media tabla, ni mucho menos de los últimos. Nos fuimos a duchar (luego comento este punto) y cuando volvimos no quedaban ni callos, ni ensalada de pasta, ni empanada... tuvimos que mendigar unos trozos de queso y pelearnos por unos trozos de pulpo y panceta. Algunos de los compis que vinieron conmigo vieron el percal y se fueron para los coches.
En cuanto a la sudadera ningún pero, de hecho los diseños son chulos, aunque yo no me apunto a una carrera por el regalo sino por la experiencia. Y comparando, por ejemplo, el 22 con este año la cosa ha empeorado bastante.
Siendo justos no sólo comento lo negativo: el tema parking es increíble (habilitaron una enorme finca en la que caben la gran parte de los vehículos), el número de fotógrafos que suele haber es una pasada y siempre nos han dejado muy buenas instantáneas, voluntarios y miembros de la organización de sobresaliente pues no recuerdo grandes colas en la entrega de dorsales.
Pero por otro lado está el tema duchas. Soy trailero y me adapto a la poca agua (y fría) que pueda haber pero es que apenas agua salía de las duchas y la poca que lo hacía discurría por la pared. Asearse fue todo un desafío. Y eso los que pudieron entrar a los vestuarios, porque se quedaron pequeños para tanto corredor...
Insisto en lo del precio porque no entiendo cómo con casi el triple de participantes (117 del 22 vs. 318 de este 25) nos costó el primer año 10 euros y este 20 euros. Volviendo a lo ya hablado no veo que se haya mejorado nada, personalmente mi experiencia ha empeorado y me ha salido el doble de caro.
Y financiación o un préstamo no habrá que pedir pero vamos a bastantes carreras en el año y entre desplazamientos e inscripciones se va una buena cantidad de dinero. Somos gente humilde y tenemos muy en cuenta todos estos factores para decidir si volver o no a una carrera. Por eso comentaba que no iba a repetir en este.
Por supuesto desear como siempre lo mejor a la organización, y esperar que casos como el mío sean los menos.
donova

Maratoniano
Maratoniano
24/02/15
4 Carreiras
325 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Nov 2025, 18:53

Boas ,cómo yo tb soy corredor de trail ,ya sabrás que este año están desapareciendo carreras ,mandeo ,Laracha 2026 ,las que había en as Fragas ,campo lameiro hoy mismo ,etc ,los gastos en organización cada vez son mayores, me temo una subida de los dorsales como la vida en general, después cada uno elige a donde va por supuesto,siento tu mala experiencia el año pasado,yo intentaré volver.un saludo .
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
335 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2025, 6:35

Eu vexo que os principales problemas que se citan son, basicamente, a "comilona" final e as duchas. Para o segundo, non teño solución, descoñezo as infraestructuras e non sei se é factible mellorar a experiencia, pero do primeiro eu proporía facer vales ou similar para os corredores. Para os acompañantes (tampouco é plan que se queden mirando....), outros anos houbo vales a 5 euros (non lembro se o ano pasado foi o caso, pero penso que non). Neste sentido non creo que sexa víctima do seu propio éxito, senón de pecar de bos. Eu falei con xente que non estaba inscrita na carreira (pero si polo visto á comilona) e, tras advertirlle o que puidera chegar a pasar (que, de feito, é o que está pasando), basicamente me dixo que lle tiraba dun pé mentres se puidera encher ese día. E o problema é que esa xente si que volve, porque lle dá igual o que valga a inscripción. Eso si, despois nin unha rifa para os sorteos... (por certo, a min o ano pasado tocoume un pack de licores).
Dito esto, dicir que intentarei pillar praza, que me gusta o ambiente e a proba, e que bueno, tampouco é que conte moito coa merendola final (de feito, adoitamos aproveitar e cear pola zona). O prezo paréceme xusto vendo como está a vida e o ben organizada que está a carreira.
xb74

Maratoniano
Maratoniano
18/01/13
50 Carreiras
395 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2025, 10:40

.Duchas: Visantoña é un lugar pequeno, e ao final a organización habilita os espazos que hai dispoñibles, pavillón e piscinas, dous sitios.

.Bolsa do corredor e avituallamento: Agradezo o esforzo que se fai; hai que ter en conta que, ademais da carreira de adultos, celébranse varias carreiras para nenos, que son realmente os protagonistas da xornada. Cóidase todo ao detalle para que gocen dese día: teñen as súas carreiras, avituallamento, xeado, medallas, trofeos, inchables, festa da escuma, xogos populares, etc. Seguro que hai cousas que se me esquecen.

.Avituallamento final: Para min, é dos mellores que vin neste mundo das carreiras.

.Prezo : Neste punto non me quero meter; cada quen sabe das súas, e o que para uns pode ser caro, para outros non. Os gastos da organización aumentaron nunha porcentaxe maior ca o custo das inscricións.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos