Foros ›
Maratón de Boston 20.04.2026
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
oneiros

Novo foreiro
Novo foreiro
7/06/11
10 Carreiras
9 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 11 Set 2025, 20:11
Asunto: Maratón de Boston 20.04.2026

Boas noites,

Abro este fío por 2 motivos:

1.- Se alguén ten pensado ir á Maratón de Boston (por aquilo de ir xuntos, etc)
2.- Se alguén foi en anos anteriores e me pode explicar como son as cousas por alí

Coméntoo porque, ao ser a miña primeira viaxe ao estranxeiro por un tema así (a miña primeira Major) e non me quería complicar.

Non debería ter problema para ter dorsal (a marca que teño é 10 minutos inferior á de corte para a miña categoría, e xa ma validou a organización) polo que para o que solicito axuda e para que algún compañeiro de fatigas me oriente sobre aloxamentos axeitados, cousas que debería facer e cales evitar, consellos para a saída, etc.

En principio mirei de ir cun touroperador oficial malia o pastizal que sería (Boston era a Maratón que tiña na cabeza desde que me puxen a correr en serio, e non me quería complicar buscándome a vida coa viaxe e esas cousas) pero resulta que cando lles consulto xa teñen tódalas prazas ocupadas por xente que son habituais de fai anos: non sei entón para que o anuncian! Enfadado

Toda axuda sería benvida! Graciñas pola vosa atención.

Every new beginning comes from some other beginning's end.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
538 Carreiras
5897 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mér, 17 Set 2025, 11:56
Asunto: Re: Maratón de Boston 20.04.2026

Kalimero

Foreiro Senior
Foreiro Senior
7/02/10
0 Carreiras
491 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Nov 2025, 14:50
Asunto: Re: Maratón de Boston 20.04.2026

Ola, aínda que con un pouco de retraso contesto ao teu comentario.

A cuestión do aloxamento nas maiors é unha das principais dificultades. en particular, nos EEUU o prezo do aloxamento nos hoteis ese fin de semana é moi caro (na miña opinión prohibitivo).

A miña recomendación é aloxarse en albergues. En particular, no caso de Boston está o HI Boston Hostel. Se o buscas en booking non terá prazas dispoñibles, pero eu si que atopei prazas dispoñibles na web de HI despois do nadal, supoño que as van liberando prazas segundo van tendo dispoñibilidades.

Aínda que os albergues poidan parece unha cousa para a chavalada, polo menos ese fin de semana están cheos de corredores que veñen de todas partes, de xeito que a atmosfera é moi boa. Ademais teñen actividades especificas, tipo cea de pasta a noite anterior que está moi animada.

Por ubicación tamén está moi ben situado para ir andando, a coller os autobuses cara á Hopkinton e para regresar andando dende a meta.

Se podes reservar nese hostel, eu non o dubidaría (PD non son comercial do albergue ;-))

Se tes algunha dúbida especifica podes contactarme a través do privado.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos