Foros ›
Autor
Mensaxe
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1081 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Set 2025, 12:12
Asunto: Re: Maratón 2026

Boas, non estou de acordo. Falta cultura deportiva para éste tipo de probas. Cando se corta a cidade con atascos polo futbol (fiende si e finde non) non hai ningún problema e con celebracións de títulos tampouco...
Pero a queres cortar ruas unha vez no ano por un maratón e todo son problemas e empedimentos.
Saudos.
PATATA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/11/06
0 Carreiras
190 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 24 Set 2025, 5:51

En redes sociales organizadores de Vig Bay preguntan qué añadirías y la gente está presionando....con maratón, si lo hacen más popular asequible a todos y todas puede ser una opción para arrancar. Coruña hoy en día es evidente que no tienen ningún interés.
yemlique

Novo foreiro
Novo foreiro
15/04/12
0 Carreiras
32 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Mar, 14 Out 2025, 14:53

Boas!
Ao ver esta noticia, acordeime desta conversa; o que fan en Ciudad Real podería ser unha forma de recuperar a maratón de Coruña (10 km e media maratón, a maiores):
www.latribunadeciudadr...nscripcion
Jorjum

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/12/19
47 Carreiras
82 Mensaxes
SDC
Respostar citando Envío Mér, 15 Out 2025, 8:40

Ao mellor o que había que facer e xuntarse 300 corredores nun lugar e facer unha "falsa" maratón percorrendo un recorrido (sen tempos nin dorsais claro está) a modo de protesta parra sacarlle as cores os gobernos de turno.

Habería que darlle publicidade semanas antes para convocar a toda a xente posible, algo así como:

1º Maratón Virtual Cidade da Coruña ou 1º Maratón Fake Cidade da Coruña
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
333 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Mér, 15 Out 2025, 9:37

Jorjum, se xa "prohibían" a San Silvestre alternativa, non quero pensar qué farían se intentas eso.... vénseme á cabeza a palabra GEOS.....

En canto ó que di Yemlique, faise algo parecido en Vitoria, as mesmas distancias que C.Real e ademáis outra de 5k. Resultado... miles de persoas correndo por Vitoria (o pesadelo de calquer coruño de bien). Pero, eso si, para facer algo así, témome que hai que traballar, e esa parte, ós de aquí, non sei se lles enche moito o ollo....
biry

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/04/12
4 Carreiras
83 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Out 2025, 10:04

Alguen sabe canta xente xuntou Pitufollow no seu reto de 50km? Era un martes, e non sei que tipo de permisos pediría para poder facer o reto.
xb74

Maratoniano
Maratoniano
18/01/13
50 Carreiras
392 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Xov, 16 Out 2025, 7:40

Unha dubida, se dende o concello non queren facer maratón... non hai ningunha asociación/clube/ persoa que considera viable facela? Eu estou seguro que traballando tres anos vista, na Coruña podería haber un evento moi, moi potente.

O último tuercebotas/ Ad Cerne
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
0 Carreiras
986 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 16 Out 2025, 18:36

xb74 escribió:
Unha dubida, se dende o concello non queren facer maratón... non hai ningunha asociación/clube/ persoa que considera viable facela? Eu estou seguro que traballando tres anos vista, na Coruña podería haber un evento moi, moi potente.
Pues ojito con el apunte, no es nada descabellado y prácticamente tienes asegurado el éxito! hablar es gratis, seguramente se me escapan mil cosas sobre lo que cuesta organizar un evento así pero participantes desde luego no iban a faltar. En otras ciudades gallegas ya se está haciendo con las Medias. Por qué no la C42 con organizador privado¿? Avergonzado
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1901 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Out 2025, 6:42

Los maratones de Valencia o Sevilla tienen un gran patrocinador privado, es cuestión de rebuscar un poco por parte del ayuntamiento a ver que puede aparecer
Atrapaleguas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/05/23
47 Carreiras
103 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 17 Out 2025, 7:54

AJACAST escribió:
xb74 escribió:
Pues ojito con el apunte, no es nada descabellado y prácticamente tienes asegurado el éxito! hablar es gratis, seguramente se me escapan mil cosas sobre lo que cuesta organizar un evento así pero participantes desde luego no iban a faltar. En otras ciudades gallegas ya se está haciendo con las Medias. Por qué no la C42 con organizador privado¿? Avergonzado

No se yo, yo lo había comentado alguna vez, que me parecía lo más razonable. Pero luego ves movimientos que no tienen explicación, como por ejemplo el recorrido de los dos últimos años de la carrera de Leyma y pensándolo un poco, la excusa de no cortar el tráfico igual no es la correcta, igual lo que pasa es que el ayuntamiento no quiere un 5K que le haga sombra al que ellos organizan con la C21 y que tanto éxito de participación está teniendo últimamente. No sé, de los políticos me espero cualquier cosa.

Solo hay que ver lo que han estado haciendo con el soterramiento de los tramos del tranvía, que es una puta vergüenza, a que viene dejar esos 250m a la altura del Club del Mar cuando ya estaban metidos en harina con el tramo nuevo del paseo de los Pelamios. O lo que están haciendo en la glorieta de la Torre, son capaces de soterrar solo la parte de la acera donde están trabando ahora y dejar el resto de la glorieta igual, lo estoy viendo.

No se, se ven movimientos positivos y tímidos este último año, que parece que se están volcando un poco más en las carreras, pero algo me dice que si se organiza otro maratón van a querer cortar ellos todo el bacalao. Y es una pena, porque es una oportunidad perdida de dar visibilidad a la ciudad de forma un poco más profesional. Aunque seguramente también saldría más caro. Y no creo que fuera por falta de patrocinio, veo a muchas corporaciones ávidas de hacer greenwashing y en Coruña no faltan grandes actores que igual estaban encantados de asociar su imagen con el evento: Inditex (Oysho y Athletics), Repsol, Hijos de Rivera. Gadisa, Begano, etc
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
333 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Ven, 17 Out 2025, 8:12

Eu o que me pregunto é se non hai forma de saber qué pensan no concello deste tema (para ben ou para mal). Parece que son uns entes ós que ninguén ten acceso Sorriso Hai un par de anos, cando cancelaron a maratón, tiveron que "cazar" á alcaldesa nunha entrevista pola radio onde non puido eludir a pregunta e dixo que ían a "repensalo". Parece un tema tabú. Ó mellor é tan sinxelo como preguntarlle ó concelleiro de turno, e ó mellor nos dá unha alegría (por soñar...). Outra cousa é fiarse do que dixese, non deixa de ser un político... Disimulando
En canto ó patrocinio privado, penso que en calquera caso ten que pasar polo concello si ou si Pensando

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos