Foros ›
XIX CARREIRA POPULAR CORUÑA 10 [05/10/2025]
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
0 Carreiras
979 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Set 2025, 12:30
Asunto: Re: XIX CARREIRA POPULAR CORUÑA 10 [05/10/2025]

IRONBY escribió:
A 28 de Febrero 20 € la inscripción..me parece una EXAGERACIÓN! con el precio..se que estuvo menos pero por las dudas de lesiones los que corremos solemos dejarlo hasta el último fin de semana..Pero al parecer es una prueba exclusiva..así que pasamos de esta yo y un grupo de amigos no digo que todo deba ser gratis que aún las hay PEROOOO...SE PASAN!
No tiene más sentido que el apurar/adelantar las inscripciones sin pensar en que gente como tú se va a quedar fuera de juego... en fin... políticas de organización. 20 euros por una 10k (y encima tan multitudinaria como la C10) por mucho que sea último tramo es un insulto a la inteligencia Avergoñado
aguacate123

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/04/22
1 Carreiras
55 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 01 Out 2025, 4:33

Inscripciones cerradas con más de 3500 apuntados, de los cuales más de 3000 son para la absoluta. Me da un poco de miedo la salida, con las obras queda la calle un poco estrecha, espero que hagan salidas escalonadas por cajones...

Para más información de recogida de dorsales, liebres y demás, aquí: www.coruna.gal/carrera...3902631920

"O éxito desta edición é froito do traballo continuado levado a cabo polo Goberno de Inés Rey, fomentando este tipo de probas deportivas desde o Concello ao longo do ano e convertendo á Coruña na cidade de referencia a nivel galego e do noroeste", indicou Manuel Vázquez, concelleiro de Deportes". Disimulando Abraiado
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1900 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 01 Out 2025, 7:07

Manda carallo, o éxito desta proba é dos corredores, que seguen contando con ela no seu calendario, por moito que a movan de datas e nos metan pola zona máis fea e sucia de Coruña.

Non os soporto, cada día detesto máis aos políticos, da igual da cor que sexan Muerto
Jorjum

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/12/19
46 Carreiras
80 Mensaxes
SDC
Respostar citando Envío Mér, 01 Out 2025, 10:36

Pois eu quedeime fora pola imposibilidade de saber antes do peche de inscripcións o lugar e hora de recollida de dorsais. Agora, a posteriori na web pon: "De maneira extraordinaria, facilitarase a recollida dos dorsais o mesmo día da carreira desde as 9:00 horas e ata media hora antes da saída" ¿E que significa de maneira extraordinaria?

Moito tirarse flores pero fun incapaz de poñerme en contacto coa organización para que me resolvera esa duda. Concordo con Zancadilla, asco me dan os políticos... Enfadado Muerto
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
331 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Mér, 01 Out 2025, 10:37

A ver, non me estraña o que di: levan dous anos e medio "repensando" a maratón. Que temble Valencia....

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos