Foros ›
Autor
Mensaxe
charliebueno

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/05/13
0 Carreiras
192 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Ago 2025, 9:49
Asunto: Maratón 2026

Nos resignamos a no tener en Galicia un maratón 2026? Parece que si. La opción de ir fuera salvo Portugal no parece viable para algunos que no podemos permitirnos unos desplazamientos largos o un coste elevado.
Xertiz

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/04/22
0 Carreiras
202 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Ago 2025, 11:14
Asunto: Re: Maratón 2026

Desgrazadamente a opción que parecía da VigBay polo seu 25 aniversario creo que esfumouse... Eu era a que tiña en mente para 2026 pero...
Unha mágoa
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
325 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Dom, 24 Ago 2025, 11:25

Pois tendo en conta que un maratón medianamente serio comézase a promocionar cun ano de antelación se se queren facer as cousas ben (por outro lado, eso sería novidade aquí), ou van anunciando un para finais do 26, ou o vexo complicado. De todas formas, non hai motivo (electoral) para recuperalo, nin nada que ás persoas que o deciden lles vaia favorecer por facelo (ó contrario... implicaría traballo), así que véxoo complicado, cando menos na cidade na que se viña facendo ata agora.
No seu día (hai un par de anos), algo se comentara de Pontevedra, pero non volvín saber nada máis... Pensando
Läufer

Maratoniano
Maratoniano
1/02/17
0 Carreiras
142 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 24 Ago 2025, 19:40

Hola corredor@s.

Desgraciadamente, tal y como se produjo la cancelación de 2023, soy de la opinión de que, con el actual gobierno de la ciudad, no volverá a celebrarse maratón alguna en A Coruña por ahora.

Así que, como no tenemos más opciones en toda Galicia, para 2026, tenemos que rascarnos el bolsillo para correr una que nos va a quedar fuera de nuestra comunidad.

Puestos a tener que viajar, yo ya me inscribí en la de Viena, para el próximo 19 de abril:

• Inscripción directa (sin sorteos),
• avenidas amplias para arrancar sin notar la aglomeración inicial,
• hasta un par de meses antes puedes enviar un tiempo de referencia (verificable), para organizar adecuadamente cajones de salida,
• recorrido bastante llano...

Albergo la esperanza de que, en un futuro no muy lejano, alguien se dará cuenta de que no hay ninguna maratón en todo el noroeste, y volverá a organizarla para una comunidad de corredores ansiosa por poder volver a correr en nuestra comunidad, sin tener que ir fuera, salvo quien quiera hacerlo, claro está.

Salud y kilómetros.
Desconcertado

Novo foreiro
Novo foreiro
29/10/23
25 Carreiras
4 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 25 Ago 2025, 10:40

Hasta 2028 como mínimo yo creo que no va a haber nada. En 2027 con nuevas elecciones municipales podría cambiar el panorama
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
0 Carreiras
973 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Ago 2025, 13:12

Yo me apunté a Valencia este año pero mejor no os digo el precio de lo que me sale el fin de semana de maratón...
Läufer

Maratoniano
Maratoniano
1/02/17
0 Carreiras
142 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 25 Ago 2025, 15:05

AJACAST escribió:
Yo me apunté a Valencia este año pero mejor no os digo el precio de lo que me sale el fin de semana de maratón...

Te lo digo yo: Un ojo de la cara y parte del otro; como a mí Viena, pero en tu caso sin salir del país.

Y a partir del año que viene ya no habrá dorsal directo en Valencia. Habrá que pasar sorteo previo, como en las maratones grandes.

En breve tendremos que pedir un crédito para poder correr maratones. Muro
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
0 Carreiras
973 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Ago 2025, 16:45

No sabía lo de Valencia! Pues ya me duele un poco menos el desembolso... Un saludo Läufer
Xertiz

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/04/22
0 Carreiras
202 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Ago 2025, 20:55

Ajacast podes facer dobrete xa que quenes van este ano á Valencia teñen opción de dorsal sen sorteos para 2026. Logo supoño que será xa todo sorteo sen esa opción.
Hoxe vin a primeira edición da Maratón Elche-Alicante. Por distancia unha Vigo-Pontevedra encaixaría...por dar ideas digo jaja!

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos