Foros ›
Autor
Mensaxe
Priorada

Novo foreiro
Novo foreiro
16/01/23
23 Carreiras
18 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 31 Xul 2025, 22:47
Asunto: Carril runner Coruña

Boas!
Creo que deste tema xa se falou recentemente pero precisaba comentalo e de paso se lle saco unha sonrisa a alguén, eso que levamos.
Acábome de mudar a Coruña e estrear o suposto carril runner do paseo marítimo...poderíame dicir alguén onde apuntarse aos cursos de seguridade vial para poder correr por él? Creo que hoxe xa quedei sen puntos no carnet de corredor Ríndose Ríndose entre tanto zigzag, carril bici compartido e despois dividido e viceversa, as liñas do antigo tranvía, as liñas de circulación de cando estaba habilitado para os coches, que incluso se ven máis que as do propio carril runner....e despois para maior sorpresa, na parte das praias, as bicis van por dentro e os corredores a carón dos coches...solo quería darlle un saúdo e a miña máis sinceira noraboa dende aquí aos/as técnicos/as que elaboraron o proxecto e as persoas que lle deron o okei, o cable do enchufe debía ser ben bó jajajaja
Apertas a todos e moitos kms!! Bailar
donova

Maratoniano
Maratoniano
24/02/15
4 Carreiras
321 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Ago 2025, 7:29
Asunto: Re: Carril runner Coruña

boas ,entiendo las quejas y que se puede mejorar ,pero vamos a valorar lo positivo cuantas ciudades tienen carril para correr y andar en bici ...........
después el uso va en la educación de cada uno ,como usuario casi diario diría
que casi va mas gente corriendo por el sitio para pasear que por el sitio habilitado ,entonces quienes son los malos de la película .
bendito carril y los que tuvieron la idea en su momento .saludos.
Artabro

Novo foreiro
Novo foreiro
10/07/06
0 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Ago 2025, 10:05

En general, de acuerdo con Donova.

No es perfecto pero es una suerte poder disfrutarlo.

Salvo que puntualmente te cruces con el par de grupos masivos con algunos de sus integrantes jugando a ser estrellas no suele haber problemas, salvo por los patinetes y bicicletas eléctricas en los tramos compartidos con la suma de su velocidad y la pobre educación de una parte de sus usuarios.

Un saludo.
charliebueno

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/05/13
0 Carreiras
191 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Ago 2025, 11:45

En mi opinión influye mucho la hora, temprano de va bien aunque evidentemente es mejorable el trazado, asfaltado....y a partir de ahí, la nueva " moda running" a mí personalmente no me gusta, gente que no ha corrido nunca ( y está genial que lo hagan) creyéndose atleta de élite, el domingo pasado uno me salió de la nada y se me puso delante a menos de un metro y como el GPS no le arranco casi nos vamos al suelo los dos, lo de los grupos similar, hay respeto por parte de los/as que llevan mucho en esto....pero pasa en más zonas de la ciudad. Ahora hay nuevo modelo padre con hijo haciendo de liebre
Priorada

Novo foreiro
Novo foreiro
16/01/23
23 Carreiras
18 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 03 Ago 2025, 14:15

Concordo con todos vós que é unha gozada telo pero algo mellor podía estar na miña opinión. Será a falta de costume tamén.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos