Foros ›
Os 21 do Galo Piñeiro. 2 de agosto
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Xertiz

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/04/22
0 Carreiras
177 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 09 Xul 2025, 20:52
Asunto: Os 21 do Galo Piñeiro. 2 de agosto

Boas! Estou vendo esta carreira do vindeiro.2 de agosto que ten versión 21k e 8k percorrendo O camiño francés entre Arzúa e o Pino. Como é a primeira edición pouca referencia podemos ter pero seguramente alguén coñece algo da zona para saber sobre o perfil. Grazas!

www.carreirasgalegas.c...o/4BlgGQlL
JaimeRV

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/06/13
43 Carreiras
154 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 10 Xul 2025, 6:02
Asunto: Re: Os 21 do Galo Piñeiro. 2 de agosto

É o mesmo recorrido que a carreira O Gran Camiño que se fixo 3 edicións e deixouse de facer dende o COVID (2020).
Camiño Francés con subidas en baixadas continuas. Similar Os 21 do camiño, algo menos dura creo.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
511 Carreiras
3854 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 10 Xul 2025, 18:28

Xertiz, eu so a corrín na derradeira edición no 2019 ca denominación de Gran Camiño, imaxino que o percorrido será o mesmo, este ano en principio conto con facela.
Vouche poñer parte do meu post que fixen despois de correla:

"Saida de poucos corredores, (un montón de caras coñecidas, é dicir os habituais das distancias longas), llaneando e xa ó pouco unha gran baixada, e ao rematala unha gran subida, sensacións malas neses comenzos, a carreira nos primeiros Kms. é moi dificil de correr, xa que ou ben baixas ou subes . Eu dentro das miñas posibilidades (algúns kilos de máis) case que subo mellor do que baixo, polo que era unha constante sobrepasar corredores nas subidas e despois estos devolvíanme a xogada.
Siguen pasando os Kms. e dentro do que cabe procuro disfrutar dos lugares polos que pasamos (menos animación que nos 21 do Camiño), xa que cansancio levo dabondo, a partir do 10 a carreira faixe máis levadeira, ainda que é un rompepernas constante ata o remate, algunhas das subidas son bastante corribles".
Saudos.
Xertiz

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/04/22
0 Carreiras
177 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 10 Xul 2025, 19:07

Grazas polos comentarios!

Eu estou pensando en facela pero como me queda algo lonxe da casa pois quero saber ben onde vou.
JaimeRV

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/06/13
43 Carreiras
154 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 11 Xul 2025, 7:26

Xertiz, pego enlace con el recorrido que acaba de poner la Sociedade Deportiva Compostela Tambre Lengüelle en facebook.
es.wikiloc.com/.../i-m...pineiro...

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos