Foros ›
Zas, Circuito Correndo pola Costa da Morte
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Joslem

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/12
80 Carreiras
67 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 09 Xuñ 2025, 10:09
Asunto: Re: Zas, Circuito Correndo pola Costa da Morte

Animo Solaina,
A todos nos machacou esa subidiña e continuo repeito no km 5-6. Colleu a moitos de sorpresa, vin moitas caras de sufrimento. Eu pegueime a un corredor do clube Ferrol creo que era fomos tirando ata chegar ás casas con algo de dolor. De todolos xeitos a carreira foi bastante rápida no resto de tramos permitindo rodar ben, incluso ao sair do río e chegada á meta non se me fixo tan dura.
Solaina

Novo foreiro
Novo foreiro
19/12/19
15 Carreiras
34 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Xuñ 2025, 10:34

A verdade é que o meu ten delito porque mirara ben o track e sabía ca subida estaba ahí, si ben pensei que non sería tan dura, pequei de optimista, tampouco me esperaba os metros que collemos de fango nun anaco, non foi moito pero tiven que ir con moito coidado para non resbalar. De acordo que no resto era rápida, xa vos digo que de non ser polo erro de meterme na dirección q non era creo q faría os sub45 que para min sería MMP, non conto Dumbría porque faltaban un 700-900m para ser 10k.
biry

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/04/12
4 Carreiras
79 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Xuñ 2025, 13:53

A min non me gustou o cambio de recorrido, antes faciase en sentido contrario, a subida estaba o pricipio, e ademais pola pista de monte pasabase cando xa se ia sen aglomeracions e non habia que facer números para poder adiantar, como agora que se colle o principio. E non habia esa outra parte de monte coa subida, que non sei a conto de que veu
Solaina

Novo foreiro
Novo foreiro
19/12/19
15 Carreiras
34 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Xuñ 2025, 14:08

biry escribió:
A min non me gustou o cambio de recorrido, antes faciase en sentido contrario, a subida estaba o pricipio, e ademais pola pista de monte pasabase cando xa se ia sen aglomeracions e non habia que facer números para poder adiantar, como agora que se colle o principio. E non habia esa outra parte de monte coa subida, que non sei a conto de que veu
A min pareceume q como a metade da carreira viña sendo monte non? ou o mellor é que se me fixo longo ese tramo.
Joslem

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/12
80 Carreiras
67 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 09 Xuñ 2025, 16:32

Fixose longa! Non foi tanto monte realmente, o que pasa é que despois do rítmazo ata a o km 5 as pernas frenaron é faciase durillo. Xa veredes Cee, despois de estos entrenos duros será unha posta a punto boa!
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
654 Carreiras
4857 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Mar, 10 Xuñ 2025, 7:34

A mí me encantó el cambio de sentido,me parece mucho más rápida así,además este año de temperatura genial.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos