Foros ›
Maratón de Valencia 7/12/2025
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
OrEK

Maratoniano
Maratoniano
7/01/18
99 Carreiras
528 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Xov, 06 Mar 2025, 9:13
Asunto: Maratón de Valencia 7/12/2025

En vista que van saíndo corredores para o maratón de Valencia noutros fíos, pois xa creo o seu propio.

No meu caso será xa a sexta vez que corra dito maratón (mais outras tantas a media), se alguén precisa de algo de información que pregunte... Bailar

O obxectivo deste ano sería baixar de 2h55 para ter mínima para algunha Major no meu grupo de idade, xa veremos se non me paso de ambicioso Avergonzado E se os números non van saíndo pois tentar mellorar a marca do ano pasado 2:59:12, e senon como última opción, pero non menos importante, desfrutalo como saia. Satisfecho

¿Quen mais será da partida?
OrEK

Maratoniano
Maratoniano
7/01/18
99 Carreiras
528 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Xov, 06 Mar 2025, 9:23
Asunto: Re: Maratón de Valencia 7/12/2025

Por si algún corredor está interesado en ir, e está sen dorsal, comentar que é bastante doado (que non barato) conseguilos a través de xente que decide non ir, o custo actual do dorsal, prezo que se paga directamente á organización (non hai posible negocio de compra-venda) sería de 200€ de dorsal + 5€ de xestión + 5€ de licenza (opcional se estades federados)
Actualmente sei de unha persoa que non vai ir e faría o cambio de titular, por si queredes que vos facilite directamente un contacto..

O punto mais importante se estades pensando en ir, sería ir buscando xa o aloxamento, que iso si que sube sen parar.
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
325 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Xov, 06 Mar 2025, 12:21

Eu tamén andarei por Valencia, diosmediante, e do Brutanzos están confirmadas a día de hoxe 3 persoas máis. Tamén coñezo xente fora do clube que vai; de feito moitos dos maratonianos que coñezo están anotados ou interesados en acoder a Valencia. Por eso digo, que sería interesante saber cantos galegos andaremos por alí o 7 de decembro (e que despois algúns sigan decindo que non hai quorum para este tipo de carreiras).
Xertiz

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/04/22
0 Carreiras
202 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Mar 2025, 15:48

Eu tamén!! Quinta consecutiva. Realmente o obxectivo será tentar coma sempre ser sub3h. Se repito marca do ano pasado con 2h55 xenial!! No caso contrario tamén xenial!!!
Babybeetle

Novo foreiro
Novo foreiro
4/04/16
10 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 14 Xuñ 2025, 19:08

Nos da zona de Pontevedra tamen vamos 4/5
oneiros

Novo foreiro
Novo foreiro
7/06/11
8 Carreiras
7 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 17 Ago 2025, 10:35

Bos días.
Aquí outro máis que vai a Valencia (no meu caso desde Vigo).
O dorsal conseguino fai nada polo sorteo de New Balance. Será a miña 2ª maratón despois de Madrid, tendo en mente Boston o ano que ven. A ver cómo se da, que me peguei un bo trastazo a finais do mes pasado e teño o xeonllo esquerdo tocadiño... Ao mellor cae unha resonancia Confuso

Iso si, agora está a cousa ben cara no tema de aloxamento e aínda teño que pensar o plan da viaxe!
Así que, se alguén ten oco para viaxe e/ou aloxamento, estaría moi moi agradecido Rezar

Every new beginning comes from some other beginning's end.
Xertiz

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/04/22
0 Carreiras
202 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Ago 2025, 21:02

Co tema da viaxe á Valencia nós case seguro iremos en ave desde Ourense. Xa o fixemos así unha vez e a verdade que é moi cómodo e deixache en plena cidade. Ademais co desconto da carreira pois afórrase algo que este ano sendo o luns festivo a cousa está careira...E tendo que pagar o meu e o do meu fillo...
De aloxamento nós sempre quedamos no mesmo. Un airbnb nunha habitación nun piso bastante preto da saída (de feito vou andando)e que xa temos confianza coa persoa que vive no piso.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos