Foros ›
Autor
Mensaxe
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Dom, 11 Mai 2008, 19:28
Asunto: Re: Ferreirúa 2008

Ole Ole Ole!! 1h 35m e encantado que estou
Con falta de rodaxe e ca dureza da proba logrei ir case todo o tempo a un ritmo alternativo de 4:10 4:20 baixando un pouco nas subidas e inda asi e todo logreina rematar a 4:30
Costoume o meu pois ando moi falto de rodaxe e aparte as gramineas que habia polo camiño non eran propias para un alerxico
Pero ben contento que estou pois se fose llana de todo aguantaria a 4:10 todo o tempo penso eu
E para non adestrar case nada solo minutiños na cinta
Encantado que estou
A todo isto jlpferreirua podias mandar a paxina algo referente a carreira de Sober que anunciachedes ali por megafonia ou poñernos algo de informacion
Grazas

You´ll never run alone
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Dom, 11 Mai 2008, 22:32

JEFFXAVI escribió:

Ahhhh...e que Vicman tamén fixo podium na Media !!!

Xa me gustaría a min facer podio na media, pero dame a min que o meu nivel queda moi lonxe nestes momentos desa xesta, aínda que gracias pola confianza que me mostras na túa suposición. Un pracer coñecervos en persoa a ti e a etuxia , e a recuperarse desa gorxa, que tiña moi mala pinta.
Un pracer volver a ver a Fleky e a nacho_s1600. Botouse en falla máis xente pero pasouse moi ben igualmente.
salgueiro

Novo foreiro
Novo foreiro
16/05/06
0 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Mai 2008, 9:52

Quero agradecer a Asociación de Veciños de Ferreirua as suas atencions cos corredores e o saber facer unha das probas mais fermosas i entrañables que hai en Galicia. Da igual que houbera o mesmo dia a Media de Vilagarcia ou unha proba de "Corre con nós" alí estabamos os corredores que nos gusta disfrutar dun percorrido tan fermoso coma duro pero que estamos curados de esa febre polas marcas que tanto prolifera hoxe en día.

Agradecerlles tamen moitisimo a homenaxe que lle brindaron a Xulia Vaquero a mellor atleta que tivemos nunca en Galicia e unha das mellores atletas de España de todo-los tempos, a cual ainda posue o record de 5000m. Deberían tomar exemplo as institucions publicas e non lembarse unicamente dos atletas cando gañan para facerse a foto de rigor con eles.
Pero claro despois de ver o que se fai con deportistas en activo como David Cal que non van facer con deportistas que xa non estan en activo ou no seu maximo nivel.

Os cidadans son moito mais listos e sensibles a realidade que os politicos e todo-los corredores e acompañantes que estivos alí arroupamos e apoiamos a homenaxe a Xulia.

A por certo Vicman fixo unha carreira moi boa quedando 2º da xeral na proba de 9.300m i eu como compañeiro de entrenos, alegreime moito xa que foi a millor carreira que eu lle vin e moito tempo.
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Mai 2008, 19:15

Un pracer compartir con todos vos: Fleky, Vicman, Jeffxavi, Etuxia, etc. un gran día en familia. Noraboa polos resultados. Personalmente quedei sorprendidisimo polo trato da xente, o circuito duro pero maravilloso, e polo meu resultado: 28º na xeral e 2º na miña categoría. Sen ánimo de crear polémica (algún dos q estivestes alí seguro q me da a razón), podían aprender algunhas nas que sí hai que pagar... seguro q nunca se pasaron por ferreirua. un saludo a todos.
Escolaatletismodeza

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/09/06
0 Carreiras
58 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 23 Mai 2008, 16:49

El día de la carrera, habéis tenido un pequeño error en la entrega
de trofeos del cual han salido perjudicadas 2 de nuestras peques (catego-
ría benjamín). Aclarado el error en el momento, acaba de pasar un
miembro de la organización por Lalín para hacernos entrega de los
premios correspondientes :=D> :=D> :=D> Muchas gracias, no solo
por este detalle sino por el hecho de organizar una carrera como la
vuestra, da gusto ver el ambiente, la amabilidad, todo un pueblo volcado
con una carrera etc. Aún no sabemos a que pruebas iremos el próximo
año, pero si estamos seguros de una.........FERREIRUA Bailar Bailar
partipad

Novo foreiro
Novo foreiro
17/05/08
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 24 Mai 2008, 14:46

Os quisiera hacer una pregunta, hubo un cambio de circuitos estos años en las carreras. Gracias

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos