Foros ›
KEDADA-ADESTRAMENTO GEIRA/AQUILIANOS. CUROTA 30 KMS.
Foros de debate / Kedadas e grupos
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mér, 07 Mai 2008, 10:37
Asunto: KEDADA-ADESTRAMENTO GEIRA/AQUILIANOS. CUROTA 30 KMS.

O 18 de maio, como xa tiñamos falado e ca intención de facer o adestramento longo tanto para a Geira como para Aquilianos, imos facer este percorrido de 30 kms aprox.
A saída e chegada vai estar situada no primeiro mirador da Curota, no mirador de Valle-Inclán.
A dificultade técnica e baixa, practicamente o cen por cen do camiño esta en moi bó estado.
O desnivel, ainda que existe, non é moito. Os primeiros 4 kms son fáciles, e os 6 kms siguintes incluso costa abaixo. O chegar o cruce da Enxa, subimos unha costa de 1,5 kms con bastante desnivel, unha baixada de 200 mts. e voltamos a subir 1 km. Imos ir cresteando polo parque eólico ata o cumio do Barbanza e a continuación temos unha baixada de 4 kms. moi tendida.
De novo voltamos a estar no cruce da Enxa e volvemos polo mesmo sitio. Estes primeiros 6 kms. son unha continua subida, moi tendida, pero subida. Os 4 últimos son fáciles.
Polo tanto, un circuito de montaña asumible, sempre tendo en conta que estamos a falar de monte, donde a maior dificultade vai ser a distancia.
A hora a imor poñer para a semana, vai depender do tempo, sobre todo da calor que poida facer.
Abro lista.
Castiñeiras.
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Mér, 07 Mai 2008, 10:47
Asunto: Re: KEDADA-ADESTRAMENTO GEIRA/AQUILIANOS. CUROTA 30 KMS.

ainda que estean dadas non está de mais insistir Moitas gracias por todo.

Abro lista.
Castiñeiras
Easywind

Todos temos unha leiriña en Conxo
anxinho

Montañés
Montañés
3/04/08
0 Carreiras
418 Mensaxes
Rianxiño
Respostar citando Envío Mér, 07 Mai 2008, 10:54

Anxinho
Castinheiras
Easywind
...

Amigo barbanzón, ¿pódesnos por o perfil? Porque Castinheiras é un cómodo. Amigo Castinheiras vale máis unha imaxe que mil palabras. Polo menos podías por unha foto do google.
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1360 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 07 Mai 2008, 11:24

Mentras non se me ocurra algunha disculpa coherente para non ter que sufrir semellante "calvario", terei que dar exemplo e incluirme entre os concurrentes:

Anxinho
Castinheiras
Easywind
Urko

Vouamodo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/06
0 Carreiras
1066 Mensaxes
Coruñes en Vilagarcia
Respostar citando Envío Mér, 07 Mai 2008, 11:37

Otro que se apunta.

Anxinho
Castinheiras
Easywind
Urko
Vouamodo

Saludos a todos.

acddorna.org/blog/inde...ate=200906
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mér, 07 Mai 2008, 11:39

Outro que se apunta(salvo que se torzan moito as cousas):

Anxinho
Castinheiras
Easywind
Lentoperosejuro
Urko
Vouamodo

¿Pódense facer suxerencias? Qué carallo estou a preguntar...suxerencias podo facer (que son eu quén as fai), outra cousa é que as teñan en conta. Independentemente de cómo estea o tempo, eu poñería un hora se saída tirando a cedo (non vou decir hora por se algún dí que eso non é cedo, senon moi cedo Silbar
Ese día vou procurar ir co equipamento que me presente en Portugal e facer algún experimento (como tomar gel, xa que nunca tomei)
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mér, 07 Mai 2008, 11:45

Ti; lentoperosejuro; es como da casa e podes decir o que che pete. A hora casi a temos decidida, ocurre que estamos a esperar as prediccións do tempo, si fai moito calor a retrasamos un pouco e si vai facer menos, pois un pouco máis tarde. En calquer caso estamos falando como moi cedo as 9 e como moi tarde as 10.......o final van ser as 9.30, pero imos esperar.
Comentar que posiblemente marquemos a ruta, así cada un pode ir o seu propio ritmo e nos tamén podemos adestrar si estar tan pendientes de vós.
As vistas sobre a ría da Arousa e sobre o propio val e cañons do Barbanza son espectaculares.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mér, 07 Mai 2008, 11:50

Perdón, é MOI IMPORTANTE, que os participantes TRAIAN A SÚA PROPIA AUGA E ALGO DE COMIDA. Soamente ai unha fonte o longo da ruta e resulta egoista pedirlle a auga a un compañeiro o que tamén lle vai facer falla.
Como algúns do CarBARBANZA, teñen vicio de ir sin avituallamento, me permito a osadía de facer publicidade, na tenda de deportes A Poutada, teñen varios modelos de cintos con portabidons, algúns a moi bó prezo, polo tanto non ai excusa................lembrade enchelos de auga e comida.
anxinho

Montañés
Montañés
3/04/08
0 Carreiras
418 Mensaxes
Rianxiño
Respostar citando Envío Mér, 07 Mai 2008, 12:33

Doume por aludido, o que sempre anda pedindo de beber son eu. Así é que cando vou só me dan unhas pájaras impresionantes.
Eu son da idea de "Lentoperosejuro", así que, o día 18 procurarei levar o equipamento que leve en Aquilianos (unha mochiliña de hidratación).
O de marca-lo percorrido paréceme unha boa idea ¿como tés pensado sinalizalo?
Vouamodo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/06
0 Carreiras
1066 Mensaxes
Coruñes en Vilagarcia
Respostar citando Envío Mér, 07 Mai 2008, 12:40

lentoperosejuro escribió:
eu poñería un hora se saída tirando a cedo (non vou decir hora por se algún dí que eso non é cedo, senon moi cedo Silbar

castinheiras escribió:
En calquer caso estamos falando como moi cedo as 9 e como moi tarde as 10.......o final van ser as 9.30, pero imos esperar

Desde luego que sentido del humor mas fino tenéis, las 9 de la mañana es temprano, ja, ja, ja ,... que simpáticos . Esta gente tiene una gracia.

Saludos Moi feliz Moi feliz Moi feliz .

aficionado

Montañés
Montañés
6/11/07
0 Carreiras
501 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 07 Mai 2008, 13:25

Otro que se apunta. Trataré de llevar algo para irme acostumbrando para Portugal. El recorrido que proponeis me parece muy interesante y estoy seguro que lo vamos a pasar muy bien como en la anterior.

Aficionado
Anxinho
Castinheiras
Easywind
Lentoperosejuro
Urko
Vouamodo

Saludos a todos.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mér, 07 Mai 2008, 15:14

Normalmente me levanto as 7 da mañan todo-los días, polo tanto estou dacordo contigo Vouamodo. Os do Barbanza estomos encantados de escomencar as 8 a correr, canto antes escomencemos, antes rematamos; pero estamos pensando na xente que ten que vir de fora; Santiago, Corcubión, Vilagarcia, A Coruña, Vigo, etc. non creo que sexa cuestión de pegarse o madrugón, pero no Carbarbanza temos democrácia, e aqui tamén, admitense propostas, os de fora decidides, ¿a que hora escomenza a proba?.
anxinho

Montañés
Montañés
3/04/08
0 Carreiras
418 Mensaxes
Rianxiño
Respostar citando Envío Mér, 07 Mai 2008, 17:16

Na miña humilde opinión, penso que entre as 9.30 e as 10, é boa calquera hora.

Depende tamén da participación. Como ben apunta Castinheiras non é de recibo por a saída para ás 9 se vai vir xente de Vigo ou Coruña.
Vouamodo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/06
0 Carreiras
1066 Mensaxes
Coruñes en Vilagarcia
Respostar citando Envío Mér, 07 Mai 2008, 18:46

Yo la verdad es que me adapto a cualquier hora, aunque cuando empieza a cantar el gallo yo ya llevo un concierto dado.

En mi opinion si vamos a hacer 30 km y le ponemos 10 km por hora, empezamos a las 9 nos encontramos con que acabariamos a las 12, con lo cual tendriamos tiempo para adecentarnos un poco, lavarnos por parroquias en alguna fuente o fregadero y secarnos para poder tomar unas cervezas sin que nos miren mal.

Con lo cual para mi entre las 9 y 9:30 sería la hora ideal.

Tener en cuenta también que cuando corro sin compañia el fin de semana empiezo a las 8 de la mañana. A veces en la zona copas de vilagarcía me quieren invitar a cerveza e incluso alguna vez alguno hizo algunos metros conmigo Moi feliz Moi feliz .

Saludos

Nota: que conste que me adapto a cualquier hora, pero ya que no pude estar en la discusion donde os disteis patadas para decidir el recorrido por lo menos meter un poco de cizaña en la hora de la salida Demo sorrindo Demo sorrindo .

castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Xov, 08 Mai 2008, 8:18

Non sabes o que te perdas nas discusións, a patada máis baixa é na cabeza. Polo momento Anxinho leva todas, pero nin así espabila, estamos pensando metelo a boxeador........igoal a base de ostias, pero somos pesimistas.
Polo momento a opción das 9.30 vai gañando, pero estou seguro que os do CarSantiago teñen algo que decir. A proposta de tomar unhas cervexas o rematar, xa nin se vai botar, dase por aprobada por maioria aplastante.....e o resultado de sempre.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos