| banderas escribió: |
| Dúas semanas, meu rei... dúas semanas. Un ten aguante, pero un mes enteiro en dique seco pode ser tan contraproducente coma non parar. Logo a ver quén é o valiente que volta ó asfalto ¿eh? ... de feito este martes non puiden resistir a tentación e saín a rodar suaviño só 6 kms. e cheguei en perfecto estado a casiña... estirando moooooito... iso sí. |
| khene escribió: | ||
Luego no te vengas quejando de los abductores (o de los aductores), de los isquios, del cuello, de la espalda, del resfriado, .... |
gracias aos virus | banderas escribió: | ||||
Non me riñas, meu, que un non é de pedra e o "visio" é moi "jrande" Ademáis, como xa ves, o percorrido non vai ser especialmente duro (moita terra e pouca costa) e os compañeiros non andan tampouco moi "finos" gracias aos virus |

por culpa de mi rodilla, creo que mañana estaré en condiciones para un nuevo rodaje con el CARMA. Eso sí, con el pelotón de los tocados, que he entrenado muy poco estas dos semanas y no creo que esté para muchas alegrías.
| MapleLeafs escribió: |
| Buenas, si no recuerdo mal, para el domingo tenemos muchas bajas y del domingo pasado solo quedan Jeff y yo. Jeff, que te parece si este domingo quedamos en Pontevedra y daremos una vuelta por tu barrio?? |
.