Foros ›
Autor
Mensaxe
Herniado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/07
0 Carreiras
313 Mensaxes
coia,vicus spacorum
Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2008, 4:25
Asunto: Coia ou Vilagarcía????

Bos días, son as 6 da mañá e unha duda existencial anda a dar voltas na minha cabeza, correr a media de vilagarcía ou a de Coia...
Pros da de Vilagarcía, que é plana (iso creo), e dicir algo menos dura. Contras, que o día anterior teño que dar un concerto en Ribadavia e xa se sabe... Abraiado
Pros da de Coia, que me queda o ladiño de casa e que vou estar descansado. Contras, que me parece duríiiiisima, que os veciños se van rir de min...

A verdade é que despois do tempo da vigbay 1h31´13´´ apetecíame ir a pola hora trinta, e creo que en coia serái sería imposible....
Así que xa sabedes, espero recomendacións e sobre todo información e experiencias das dúas carreiras, dureza, perfis, etc,etc...

Bueno moz@s, gracias coma sempre e ala a comezar ben a semana!!!!

pra pescar o rodaballo, hai que molla-lo carallo!!

celtaatletismo.es/blog/
nueveconseis

Novo foreiro
Novo foreiro
15/04/07
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2008, 8:02
Asunto: Re: Coia ou Vilagarcía????

Los que nos dedicamos a esto (a correr, de forma y manera popular, porque nos gusta y nos ayuda a mantenernos bien), tenemos como objetivo, al menos en mi caso es así, el ir limando segundos a nuestro mejor tiempo. Mi primera media maratón,vig-bay 2006, sucedió en un dia infernal de lluvía y viento y mi tiempo final fue 1:36. En el 2007, la misma carrera la hice en 1:29 y este año 2008 terminé en 1:26:15. Como ves una bonita progresión. Hace un año, no más, el pensar en 1:26 me parecía imposible, y ya ves, sin embargo, eso hice. Entre tanto corrí la media de Villagarcia 2006 en 1:31, la media de Valladlid 2007 en 1:29:08, la media de Pontevedra 2007 en 1:26:45. Y lo más de lo más, Maratón de Madrid 2007 en 3:27. Y este año (2008) pienso hacerla por debajo de 3:10. Con todo esto quiero decirte que para bajar tu marca mejor Villagarcia; obviamente corremos el riesgo de que el día salga ventoso, con lo cual las posibilidades de mejorar el tiempo resultan lejanas, pero es que Coya es durísima. Yo entreno parte de ese recorrido (la famosa subida que en carrera se recorre TRES VECES) y te aseguro que te deja muerto. En definitiva, amigo, para bajar tiempo Villagarcia, sin duda alguna, con el handicao, eso sí, de la posibilidad del viento. To nunca corrí Coya, no me atrae el recorrido, es un circuito duro y feo. Ánimo.
Herniado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/07
0 Carreiras
313 Mensaxes
coia,vicus spacorum
Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2008, 9:26

Vexo amigo nueveconseis que pensas máis ou menos coma min, coia sempre foi un barrio duro (é coña claro está), ata pas carreiras, je,je, i é que os coiotes estamos feitos doutra pasta!!!!!!!

celtaatletismo.es/blog/
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2008, 10:24

Para hacer marca en Galicia veo una media muy buena que es la de Pontevedra a principios de octubre, luego me gustan para hacer marca por este orden: Ferrol (Fene, Narón y Neda), Villagarcía, Vig-bay, Betanzos, Coia y no conozco la de Feirarrúa, me queda muy lejos, no creo que la corra nunca, saludos
En todo caso casi todo depende de ti: entrenos, tu estado, etc.. y tb. influiye el tiempo, eso si.
manolovich

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/01/08
0 Carreiras
97 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2008, 13:41

Yo también tengo esa duda Herniado. Sin duda para no desgastarte tanto la de Villagarcia,,, pero me coincide con las fiestas parroquiales y el cumpleaños de mi madre,,,(como la de Ferreirúa claro,,,)La de Coia es la más cercana y cómoda para asistir pero por lo que veo el recorrido no es nada atrayente de modo que,,,, creo que voy acabar en Betanzos o en ninguna!!ja! Por cierto, concierto en Ribadavia? de que?!
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2008, 14:14

manolovich escribió:
Yo también tengo esa duda Herniado. Sin duda para no desgastarte tanto la de Villagarcia,,, pero me coincide con las fiestas parroquiales y el cumpleaños de mi madre,,,(como la de Ferreirúa claro,,,)La de Coia es la más cercana y cómoda para asistir pero por lo que veo el recorrido no es nada atrayente de modo que,,,, creo que voy acabar en Betanzos o en ninguna!!ja! Por cierto, concierto en Ribadavia? de que?!

Joder. será de Rock supoño????...Se é así contade conmigo!!!!Para o concerto digo!!!

Eu a de Betanzos nin de coña, que por esas datas é o FESTIBOI en Allariz e tocan LOS CRUELES Enfadado Enfadado Enfadado

Asi que entre Coia e Vilagarcía, non sei, porque dubido con Ferreirúa tamén...Como vedes teño todo oi clariño Avergonzado Avergonzado

www.jeffxavi.blogspot.com
mortodefame

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/01/70
0 Carreiras
86 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2008, 14:15

donde se puede ver el recorrido??
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2008, 15:50

Este año si puedo hago Vilagarcía, Coia y Betanzos, ya lo tengo hecho hace dos años, saludos
Opaahí

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/01/06
0 Carreiras
878 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2008, 16:34

Chacal escribió:
no conozco la de Feirarrúa, me queda muy lejos, no creo que la corra nunca

Según la guía CAMPSA en Internet:

Arteixo - Ferreirúa: 2h13'
Arteixo - Toral de los Vados: 2h16'
Baiona - Arteixo: 2h15'

Ves por dónde voy, ¿no, Chacal? No niego que se conduce mejor y de forma más cómoda por autopista o autovía que por carreteras de la red autonómica, pero no puedes decir que Ferreirúa te queda tan lejos.

No he corrido la media, aunque sí la carrera de 9.3 km y, en mi limitada opinión, vale la pena acercarse hasta allí para disfrutarla/sufrirla. La media tiene que ser aún mejor...

Un saludo. Sorriso
manolovich

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/01/08
0 Carreiras
97 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2008, 16:51

mmm. En teoría este mensaje ya lo escribíhace 3 horas pero viendo que no aparece en el foro,,,. Pues si jeffxavi, yo de primeras también pense en un concierto de rock, pero como dice tengo que dar un concierto,, alomejor tenemos un cantautor y o estrella del pop en el foro,jeje.Ahora ya pienso más en un concierto de jazz y que sea en el alhama que últimamente se hacen unos cuantos. De todas formas esperaremos a que herniado nos responda y ya analizaremos la posibilidad de asistir Bailar Bailar
Herniado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/07
0 Carreiras
313 Mensaxes
coia,vicus spacorum
Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2008, 17:27

Vexamos almas do rock, evidentemente o concerto é de rock e duro, stoner rock para ser máis exactos, xa que resulta que son o cantante e baixista do grupo Supa Scoopa. Como moi ben acertaches manolovich, o concerto vai ser no Alhama, xa será a segunda vez, que mellor sitio que nun no que sábado tras sábado teño castigado o meu figado xuvenil...
Evidentemente estades tod@s convidados, a entrada é de balde, e ademáis presentamos o noso novo disco que sacaremos en maio, como vedes a mellor forma de preparar unha media!!!!!
Para máis datos www.supascoopa.com ou www.myspace.com/supascoopastoner

Ala viva a publicidade, e por certo, voume decantando por Vilagarcía, aínda que durma pouco!!!!

celtaatletismo.es/blog/
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1498 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2008, 17:52

Yo Coia,me queda al lado de casa.

No tengo pensado ir a por marca (veo difícil mejorar la de la Vig-Bay) pero me queda al lado de casa y hay que apoyar a esta carrera!!

saludos

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
Jeff

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/03/08
0 Carreiras
613 Mensaxes
Pontevedra é Boa Vila... dá de beber a quen pasa
Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2008, 19:13

¿Está definitivamente confirmado que se va a correr la media de Coia?
Es que aun no he visto información por ningún lado, sólo sé lo que comentan algunos foreros Pensando .
manolovich

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/01/08
0 Carreiras
97 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2008, 19:14

Allii estaré Herniado! digo en el concierto no en villagarcía,jajaj
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2008, 19:45

pois eu vilagarcia a tope e despois voulle tirar a un amigo en coia pra 1h16,o ano pasado disfrutei como un enano a ese ritmo

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos