e que xa se teñen metido con vós en máis ocasións e non é por pensar mal, pero semella que tedes algunha cuestión persoal... digo eu, eh!
(por decilo dalgún xeito) e que a súa ironía moitas veces roza o mal gusto
... ademais de ser bastante machista
... nen dun xeito tan descarado... ou é impresión miña? | Pulcinella escribió: |
| A min dame o mesmo, pero Polbotrail ten moito éxito e non sei se vos convén estar a mal con eles Seguro que só lle fixestes iso? e que xa se teñen metido con vós en máis ocasións e non é por pensar mal, pero semella que tedes algunha cuestión persoal... digo eu, eh! Sei de xente que pensa que teñen un humor bastante tosco (por decilo dalgún xeito) e que a súa ironía moitas veces roza o mal gusto ... ademais de ser bastante machista ... nen dun xeito tan descarado... ou é impresión miña? |
| GaliciaMaxicaTrail escribió: |
| Por nós este tema está rematado. Para calquera dúbida que teñas podes dirixirte a nós por correo electrónico cando queras, e che respostaremos en privado encantados de faelo. Un saúdo Grazas polo teu aviso! |
e por ensinarnos a ver o monte dende o voso punto de vista. Non participo moito no foro pero levo anos correndo por Galiza e Norte de Portugal e sei que non sodes do pior que hai... e por iso me extrañaba esa manía persecutoria.
| Pulcinella escribió: |
Non participo moito no foro pero levo anos correndo por Galiza e Norte de Portugal e sei que non sodes do pior que hai... e por iso me extrañaba esa manía persecutoria. Todo aclarado... ou cando menos entendida a vosa postura. ![]() |
| Pulcinella escribió: |
| A min dame o mesmo, pero Polbotrail ten moito éxito e non sei se vos convén estar a mal con eles Seguro que só lle fixestes iso? e que xa se teñen metido con vós en máis ocasións e non é por pensar mal, pero semella que tedes algunha cuestión persoal... digo eu, eh! Sei de xente que pensa que teñen un humor bastante tosco (por decilo dalgún xeito) e que a súa ironía moitas veces roza o mal gusto ... ademais de ser bastante machista ... nen dun xeito tan descarado... ou é impresión miña? |
Para nós sería unha mágoa ter que desaparecer como lles ten pasado a outras organizacións e probas moi queridas por tod@s
para pasar esta especie de burbulla estoupada que estamos vivindo.
agradecidos por estes 9 anos de traxectoria
, imos cambiar unha das tradicións do GMTA e anunciamos que deixamos de facer dous tramos de inscrición con prezos diferentes.
| xabierdeparada escribió: |
| Boas amig@s,pra mín a de GMTA é a verdadeira carreira polo Courel,o Demais son marketing e pamplinas. Desfrutemos do que nos agasallan os compañeiros de Galicia Máxica Trail. Eu pra no variar ando lesionado pero vémonos o domingo |
. Non somos quen para opinar sobre outras probas... sobre todo cando non as corremos... pero entendemos que (como xa dixemos en moitas ocasións) " cada quen fai o que pode co que ten ".
... que son os que nos dan forza para continuar un ano tras outro organizando unha proba como esta nun lugar tan marabilloso como é O Courel.
, pero seguramente o retraso dunha semana na proba axudara a que iso fora posible
pola madurez da herba do prado e o seu secado. A natureza ten os seus propios ritmos
| memphis_ESP escribió: |
O que quedei cas ganas de saber é o por qué de tanto hater desta organización tanto neste foro como no facebook. ![]() |
pero non hai maneira de sabelo, xa que falar mal e criticar dende o anonimato é tan doado!!!! En fin... cando menos hai xentiña que continúa dando a cara por nós
e que nos apoia incluso dando a cara. A todos os que confiades no noso traballo e vides ás nosas probas, grazas
, grazas
e grazas
!!! | Rufino escribió: |
| Boas, no meu caso fixen a proba de 33 kms e moi contento. Zona para aparcar, a proba bén sinalizada e os avituallamientos completos. O trazado moi bonito e a subida a Penaboa dura pero vaía vistas..... Po ano se podo voltareí. Un saudo. |