| kartiza escribió: |
| Me parece ridículo que el forero SON RUNNER se declare portavoz de la organización de esta carrera |
| SonRunner escribió: |
| Erro meu se trantando de axudar, che provoquei máis dúbidas, desculpa |
Así todas saberemos que eres un corredor máis que aporta información con boa vontade pero sen máis responsabilidade.| Cita: |
El Concello de Porto do Son organiza |
| XoseM escribió: | ||||
Simplemente non asumas a "portavocía" da carreira si non o eres Así todas saberemos que eres un corredor máis que aporta información con boa vontade pero sen máis responsabilidade.Esta é a web dos organizadores: www.sin-son10k.com
de ahí, do regulamento publicado, deberemos sacar a información. Si non o fan ben ou se é incompleta, entón dirémolo, pero non lle botemos culpa aos organizadores de algo que escribe un usuario no foro (refírome a calquera de nos). Tamén en facebook e twitter |
| XoseM escribió: |
| recibistes un email da organización? Mellor dito: dous emails. ademáis da confirmación da estrela invitada a proba semella que intentan aclarar os puntos indicados por kartiza. Igual si que nos leen ![]() |
es decir, yo estando inscrita y con mis hijos tambien inscritos me cambian el reglamento?? (me da igual que sea un articulo que hable de los premios de los equipo como si habla de que ahora deciden no dar camiseta) no es algo que me afecte directamente ese cambio pero ultimamente me siento un poco indignada entre la San martiño que no ofrece recogida in situ digamos, y la sin son también reduce su punto de recogida de dorsales y cambios en el reglamento una vez hecha la inscripción y otras carreras que me he visto afectada,