Foros ›
Trail Senda do Picón Concello de O Pino 12-06
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
mingoos

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/09/13
16 Carreiras
104 Mensaxes
lugo
Respostar citando Envío Sáb, 11 Xuñ 2016, 21:00
Asunto: Re: Trail Senda do Picón Concello de O Pino 12-06

No creo...
seixi

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
22/11/08
0 Carreiras
1016 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 12 Xuñ 2016, 13:43
Asunto: Re: Trail Senda do Picón Concello de O Pino 12-06

Trail bonito, totalmente corrible y con buen ambiente. Gracias a los voluntarios y organización por su trabajo.

No me pude quedar tras la llegada, ¿se hablo algo del atajo de la mayoría de corredores? No entiendo que se saque una clasificación que se sabe 100% seguro es errónea...
RadicalMarc1

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
6/10/13
77 Carreiras
889 Mensaxes
O Burgo/Castelo/Caldebarcos
Respostar citando Envío Dom, 12 Xuñ 2016, 15:07
Asunto: Re: Trail Senda do Picón Concello de O Pino 12-06

Felicitar a las personas que han llevado adelante esta carrera; gente en los cruces, avituallamientos, señalización perfecta...creo que todo salió bien.

No me enteré del tema de los 'atajos', es lo que tiene ir en la parte de atrás jeje.

En cuanto al recorrido, no quiero ser muy crítico, pero los últimos 10km (de una carrera de 18) fueron todo pista de tierra y asfalto. Una pena, porque por esa zona hay monte de sobra.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 12 Xuñ 2016, 16:00
Asunto: Re: Trail Senda do Picón Concello de O Pino 12-06

Hola!!

Pois gracias a todos por vir hoxe ao trail da Senda do Picón do Concello de O Pino. Este trail está nacendo, así que trataremos de seguilo mellorando pouco a pouco e apuntamos o que comenta RadicalMarc1 sobre o trazado. Creo que temos traballo por diante e esa parte temos que mellorala que terreo hai. de todos xeitos traballouse moito no primeiro e tratamos de seguir a senda panoramica do Picón, coa súa esencia.

Sobre os atallos que falades, falouse cos xuices e atletas implicados. Non se alterou ningunha premiación e non se considerou que fose culpa de ninguén, pois parece ser que uns peregrinos causaron esta confusión dun amplo grupo nun tramo que estaba preto do Camiño de Santiago. A sorte foi que ese tramo se seguías polo camiño saias a un punto exactamente do circuito pero facendo case 1 km menos. Os xuices consideraron esta circunstancia "NON" premeditada e parte da esencia do trail, co cal decidiron non alterar a clasificación, xa que toman sempre como referencia o tempo en meta.

Non se pode dicir máis.

Personalmente, tiven o pracer de correlo e encantoume a primeira parte. Creo que os últimos kilómetros merecen un "retoque" porque estaba bastante deteriorada polas "prospreccións" das minas que estiveron a mirar recientemente e deixaron esas pedras no camiño do trail.

Nada máis que decir máis que agradecer a tod@s a vosa participación, pedir desculpas polos posibles erros cometidos e citarvos para 2017 para unha nova edición do trail do Concello de O Pino.
Felixz domingo a tod@s!!

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
seixi

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
22/11/08
0 Carreiras
1016 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 12 Xuñ 2016, 16:40
Asunto: Re: Trail Senda do Picón Concello de O Pino 12-06

Gracias por la aclaración Derek. Está clarísimo que no fue premeditado, pero no quita que quien sí hizo el recorrido completo salga un poco desmoralizado. Pero ¡los jueces han hablado!
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 12 Xuñ 2016, 17:18
Asunto: Re: Trail Senda do Picón Concello de O Pino 12-06

Te entiendo seixi, yo me quedé sorprendido la verdad al irlos cogiendo, a mi no me importa la verdad siempre y cuando no sea premeditado que quedó más que claro que no lo fué, pero comprendo perfectamente lo que dicesy como te sientes. Un abrazo compañero.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Magono

Montañés
Montañés
20/03/11
292 Carreiras
741 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 12 Xuñ 2016, 19:20
Asunto: Re: Trail Senda do Picón Concello de O Pino 12-06

Acostumbrado a trails largos y lentos, hoy me creía volar por los caminos de O Pino, pero la semana que viene volverá el corredor lento que llevo dentro.
Todo ha estado muy bien y donde se colaron algunos era el único punto donde había dudas para seguir el recorrido, yo casi me cuelo pero al final vi las cintas.
Nes

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/07/12
415 Carreiras
598 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 13 Xuñ 2016, 7:22
Asunto: Re: Trail Senda do Picón Concello de O Pino 12-06

Ultimo no he sido pero.....casi.
Bonito trail, muy rápido y creo que bien organizado. El fallo del "atajo", bueno, desconozco el numero de corredores que se lo paso. Yo en cuanto llegue allí, pare, busque, los peregrinos me dijeron que siguiera,....pero hubo un compañero que me aviso de por donde era y .....en contra de los peregrinos lo hice bien.
En cualquier caso, un "fallito" fácilmente perdonable y subsanable para la próxima edición que espero poder volver.
¡Enhorabuena a todos los organizadores!
Nes

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/07/12
415 Carreiras
598 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 13 Xuñ 2016, 7:23
Asunto: Re: Trail Senda do Picón Concello de O Pino 12-06

Reducir la parte de asfalto, tampoco estaría mal, desde mi punto de vista.


Última edición por Nes o Lun, 13 Xuñ 2016, 7:28; editado 1 vez
Nes

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/07/12
415 Carreiras
598 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 13 Xuñ 2016, 7:24
Asunto: Re: Trail Senda do Picón Concello de O Pino 12-06

Por cierto ¿Hay fotos?
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 13 Xuñ 2016, 8:06
Asunto: Re: Trail Senda do Picón Concello de O Pino 12-06

Hola!!

Ao longo do día de hoxe iremos subindo as fotos ao noso perfil de facebook:

www.facebook.com/deporteopino/

Gracias a tod@s. Tomamos nota de todas asa recomendacións"!!"

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Nes

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/07/12
415 Carreiras
598 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 13 Xuñ 2016, 8:18
Asunto: Re: Trail Senda do Picón Concello de O Pino 12-06

OK. Muchas gracias.
SusanaRial

Maratoniano
Maratoniano
7/11/11
20 Carreiras
119 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Xuñ 2016, 18:02
Asunto: Re: Trail Senda do Picón Concello de O Pino 12-06

Compañeiros, eu acabo de enlazar o álbum do meu facebook coas fotos que saquei onte no trail no foro de Fotos e vídeos.
Un saúdo.
Diéguez

Novo foreiro
Novo foreiro
27/07/14
1 Carreiras
14 Mensaxes
Arzúa
Respostar citando Envío Lun, 13 Xuñ 2016, 22:20
Asunto: Re: Trail Senda do Picón Concello de O Pino 12-06

Mañan subo eu unhas cuantas tamen!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos