Foros ›
OBJETIVOS XXXI CARREIRA POPULAR SAN MARTIÃ?O -OURENSE
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Nov 2007, 14:57
Asunto:

...Caxis!!!!....Andiven as 10.15 diante da entrega dos chips pero non vos vin!!!...discúlpademe!!!!

....E pido tamén perdón polo penoso avituallamento do km5, mais, sen querer buscar excusa, roubaron os cabaletes do outro lado da rua, tal e como volo conto!!!!!....Saio do Pabillon chego ali, e nin táboas nin outro voluntario que votarme un cable( a saber onde se meteu)...Menos mal que me axudaron os barrendeiros, que senón eu soio non daba feito!!!

...Disculpas tamén por non saludar o paso polo km5, pero eso de facer de "augador" e moi duro!!!jejee.....

...Gracias tamén a Khene e Elyana por recoñecerme!!!!

...Espero que todos cumplísedes as vosas expectativas, e o mais importante, que non vos lesionasedes!!!

...Haber si pa Ferrol xa estou pa correr, porque o de competir fáltame como o comer,jaja

...Saudiños!!!

www.jeffxavi.blogspot.com
Runas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/12/06
0 Carreiras
104 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 18 Nov 2007, 15:44
Asunto:

bufff vaya carrerón...un ambientazo, mucho público, el circuito muy bonito y el avituallamiento de meta casi como entrar en el supermercado....sinceramente IMPRESIONANTE...la camiseta es chulísima, el "kanji" japones con zapatillas jajaja es para partirse.

Respecto al objetivo....ya desde un principio sabía que era ambicioso. Por mi reloj desde que crucé la alfombra de salida hasta meta 37'54". Me fató un poco para llegar a ese 37'30", pero creo que lo podría haber logrado si no fuese por el primer km que se hace casi neutralizado, pero bueno...está claro que eso también forma parte de las carreras y tienes que contar con ello. En cualquier caso supercontento y decir a JEFFXAVI que no te saludé al paso del km5 primero porque te vi superocupado y segundo porque no sabía exactamente que decirte....(pronunciar tu nick a esas alturas de carrera se me antojaba una hazaña inalcanzable) Ríndose Ríndose Ríndose

Un saludo a todos

recuerda el ayer y piensa en el mañana, pero tienes que vivir hoy
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Nov 2007, 15:53
Asunto:

Enhorabuena por ser sub38 Runas!!!!...Tienes razón en que tengo un nick complicau,jeje!!!.....A partir de ho ylo dejaremos en XAVI (de Francisco Xabier que e o meu nome).....

...Atarefado?....uffff....non me pillan noutra!!!jajaja

www.jeffxavi.blogspot.com
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 18 Nov 2007, 18:14
Asunto:

Pois nada,falléi no meu obxetivo de 34:45....fúnme a parar nos 36:04....a culpa foron os penosos 3 primeiros kilometros...4:01,3:50 e 3:42 Triste
E esta vez non lle podo botar a culpa a mala Saida,non.A causa,o frio...tiña as pernas agarrotadas...non iban,non iban e non iban. Demo
Pero de todas formas estou contento,pois fixen os últimos 4 kilometros por debaixo de 3:30 o kilometro. Bailar

Quen si anda como unha moto é Manuel Penas,pois ven de facer 4º en Canillejas,no medio dunha marañada de africanos. :=D>
rezetka

Novo foreiro
Novo foreiro
2/07/07
0 Carreiras
49 Mensaxes
Republica Checa
Respostar citando Envío Dom, 18 Nov 2007, 19:42
Asunto:

Hola a todos!
que paso con la foto en principio? Queria saludar a todos foreros, pero no encontre nadie (creo que fue por culpa de frio, que nadie levaba la camiseta azul de foro...o si, escondida dentro de abrigo)... solo Elyana, pero como queria saludarla y preguntar donde esta toda gente de foro, ella tambien desaparecio de mi vista... pero bueno, lo pase bien. Jeffxavi, te he visto, pero no te salude por lo mismo que los otros - estavas moito ocupado y yo tampoco tenia mucha fuerza para pronunciar tu nombre Sorriso
Nos veremos en otra carrera!!!
Rezetka
Corredoiras

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/11/06
0 Carreiras
157 Mensaxes
Republica das canellas
Respostar citando Envío Dom, 18 Nov 2007, 19:44
Asunto:

Hola a tod@s:En primer lugar disculparme por levar tanto tempo desaparecido(saudos e bicos para tod@s).
En segundo lugar felicitar a organización desta carreira que ano tras ano ven demostrar que e a mellor de galicia en canto a organización(sintome orgulloso de ser ourensan), asi que parabens a todo o consello municipal de deportes, voluntarios e patrocinadores que fixeron que todo saira a pedir de boca e que todolos corredores en especial aqueles que se achegan a Ourense se levasen unha boa impresión.

Tiron de orellas para os politicos que temos no goberno municipal, en especial o Tenente de Alcalde que pretendeu sacar rendemento politico desta carreira poñendo nos dorsales e nas camisetas un logo inventado por el "Tenencia de Alcaldia" señor Alexandre si quere sacar rendimento politico pareceme ben,pero pagueo do seu peto. As camisetas e dorsais o unico logo que levaron sempre foi o do Consello Municipal de deportes e como moito o escudo do concello, eso de tenencia de alcaldia sacarono da manga para apuntarse un tanto, si queren unha suxerencia sexan valentes e poñan B.N.G e senon deixense de inventos e traballen os dous partidos nun mismo barco que non e outro que o Concello de Ourense.

LEMBRADE MINERALIZARVOS E SUPERVITAMINARVOS
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 18 Nov 2007, 20:22
Asunto:

Pois nada Lestrove, case que coincidimos no erro, pois eu funme de 36:30 a 37:50, como ti dis o frio era moito, e pesoume non correr con mallas pois notábase moito o frío nos muslos. De todas formas creo que botei media catarreira fora. Hoxe deino todo, pois estaba con moitas gañas de baixar de 37:00 minutos, motivo tamén polo que non acompañei a nosa campeona Piti, pero que vexo que xa empeza a carburar (3ª nacional, y vaya jamón que se llevó), dentro de pouco estou vendo que me tocará ir detrás, tamén me costou parte dun ril, pillar a Poetin, Kurty e a fleky, incluso dudei de quedarme con eles, pero repito, as gañas de baixar de 37 minutos eran moitas, pero outra vez será. Con respecto o circuito decir que era a primeira vez e gustoume, ainda que debido a que ia sufrindo non me pareceu tanto plato como din, e tamen tiña o handicap de que o non coñecelo non sabía o que ia vir. Con runas debín coincidir, pois por ahí quedamos no tempo, ti igual te das conta de min, levaba a equipación roxa do Milladoiro, e levaba unha braga no pescozo pola catarreira que teño, e creo que me fixo ben pois xa non me doe tanto a gorxa.
A organización como di Lestrove, pareceume bastante ben. Sobre todo o tema de avituallamientos de final de carreira e o telas duchas tan preto, e auga quente, que se non, non sei se me ducharía hoxe co frío que facía.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Dom, 18 Nov 2007, 20:56
Asunto:

Primeira experiencia ourensá e moi contento co meu resultado, sexa éste o que sexa... e o digo porque alomenos conseguín rematar a carreira con máis forza do que esperaba.

Levo prácticamente 3 semanas sen entrenar e iso págase, queiras que non. Dende a carreira de Compostela só fixen un rodaxe de 10 kms con Charly e Khene o día 4 e outro de proba do nocello este mércores 14 de 4,5 kms, así que rematar estes 10 foi case unha proeza. Rezar

Agora unha mini-crónica: Khene recolleume na casa e saímos para Ourense. Chegamos e, tras catro ou cinco voltas de máis, demos aparcado. Viaxe a polos dorsais e encontro frío (polos 2 graos que había na rúa e pouco máis no pavillón) con foreiros U, Elyana, Urko,Bareixa coa súa dona, Keniatablanco coa muller e o fillo, e Piti. Saúdo rápido a Huracán e cando son as 10:15 só estamos un par de persoas dentro do pavillón... o resto ignoro onde carallo se meteron. Como van ser as 10:25 vamos ó coche para cambiarnos, dudando qué roupa deixar posta. Cafeciño veloz e a quentar. Alí atopo a Jabelo, o mestre Ferrolano for ever, e saúdo ó señor Touza da Ximnástica de Pontevedra que se ofreceu a facer de lebre ou algo así Pensando

Vamos á saída e alucino coa cantidade de xente... alomenos para ser Galicia (e que ainda estou alucinando co tema da Behovia-San Sebastian, e iso que non a corrín). Ata pasar baixo a saída non empezo a trotar sequera e como chego ao acordo con UrKo de ir xuntos, pois vamos a un ritmo levadeiro (en torno aos 5'/Km.... segundos arriba, segundos abaixo). Ao lonxe e por diante oimos aos da Escola Naval e pouco a pouco achegámonos. Eu vou repetindo con eles o 1,2,3,4 ... e algunha cousa de colleita propia Mr. Green Bailar

A carreira faise bonita sube e baixa, baixa e sube, algo de llano, e baixa e sube, e sube e baixa Rezar Pasamos rúas céntricas con xente animando, saúdo algunha coñecida e ao chegar ao km. 9 dou un pequeno acelerón e Urko dime que se queda, que xa vai no límite. Apreto o paso o derradeiro km. e finalmente fáiseme eterno... pero ahí está a meta. Agardo polo meu compañeiro para ver qué tal chega e logo tiro para adiante porque estame a coller o frio. Atopo a Khene e me uno a él. Antes de recoller a camiseta xa me castañetean os dentes e teño moita presa por cubrirme. Busco o sol. Cando sae o meu chofer xa nen propoño agardar por ninguén... o frío pódeme. Vamos ao coche, vestímonos, tomamos un café rapidiño e para casa.

Sinto non agardar por ninguén máis, pero hoxe o meu corpo pedía calor Avergoñado , comida Silbar e descanso.

Bóa nova... o nocello aguantou como un campeón... logo poderei ir á Media Maratón de Ferrol.

Sobre a organización: impresionante despliegue na chegada (auga, zume en brick e en botella, actimel, toalla, piña en almibar... e camiseta con entrega moi ben organizada). Ben se ve que hai experiencia :=D> :=D> en organizar este tipo de eventos. Durante a carreira... kms. ben sinalados, dúas repostaxes (xa podían aprender os de Santiago Demo sorrindo Demo sorrindo ), e cruces ben controlados. Unha experiencia para repetir (menos polo frio, claro).

JeffXavi ¿non eras o que estaba de derradeiro no avituallamento do km. 5? Pois se eras, que saibas que che saudamos Urko e mais eu... e se eras outro Avergoñado Avergoñado
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Nov 2007, 21:05
Asunto:

Cita:
Banderas:JeffXavi ¿non eras o que estaba de derradeiro no avituallamento do km. 5? Pois se eras, que saibas que che saudamos Urko e mais eu... e se eras outro
Código::

Era eu o mesmiño,non vos escoitei!!!!!perdoade!!!

De todas formas, hoxe pola tarde sain facer 20 minutos (tiña un mono!!!jeje) e si o Aquiles non se resinte.....que temble a ponte das pías de Ferrol!!!!jajaja

Noraboa polo teu resultado,coma o dos demais foreiros!!!!

gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 18 Nov 2007, 21:48
Asunto:

Noraboa banderas, pois, cando un sae dunha lesión o importante e iso, que as lesións non se resintan. Tamén ojalá que ese Aquiles de Xavi lle deixe correr na ponte das Pias.
E antes de que me olvide, dar as gracias a Eliana por recollerme o dorsal, Urko, keniata e todo aquel que tuvo que andar co meu dorsal por culpa miña de chegar tarde pero e o que ten sair de trabalar as 9:20, non da para mais, e iso que fun imitando a Lestrove eso si, dentro do límite permitido para non ser multado 132 km/h por el gps, . Repito gracias a todos.

xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Nov 2007, 21:54
Asunto:

Joer...que carallo fixen co mensake saiu rao,raro,raro!!!!!!

Gracias por saudar Banderas, Urko, Elyana, Khene, e a todos os que non vos respondin!!!!.....estaba coas mans na masa, ejem, mais ben no auga!!!!jeje

Para a próxima data xa poderei correr convosco!!!
zatopek

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/11/07
0 Carreiras
157 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Nov 2007, 23:43
Asunto:

bueno, estou cheo de ledicia xa que superei o meu obxetivo de rebaixar os 48 minutos. fixen 46 e medio, pero en tempo neto fixen 45.37 o cal foi moi inesperado despois de pasar polo kilometro dous en 10.20 netos, debido o embotellamiento.

debo de ser motor diesel porque cada kilometro tardaba menos, e gracias a boa descripcion do perfil que fixestedes o outro dia, reservei algo para as costiñas que habia.

o percorrido pareceume esixente. moi ben definido por vosoutros, non e duro, pero a velocidade que permite fai ir ao limite.

non coñecia ourense e parceme unha cidade moi fermosa, e encantoume o percorrido, e sobre todo a organizacion. deronme o chip en 10 segundos, puiden coller auga ben (non notei para nada eses problemillas que comentou jeffxavi) e logo na chegada encheronme a despensa ata nadal polo menos.

eso si, -2.5º marcaba o termometro do coche ao chegar. para o ano con guantes e anorak

pd: quedoume magoa de non ver a oscar pereiro, uns dos meus deportistas favoritos
Runas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/12/06
0 Carreiras
104 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 19 Nov 2007, 1:08
Asunto:

Cita:
Con runas debín coincidir, pois por ahí quedamos no tempo, ti igual te das conta de min, levaba a equipación roxa do Milladoiro, e levaba unha braga no pescozo pola catarreira que teño

Pues tengo una foto aproximadamente por el km 8,5 y quizas seas el que va al fondo....camiseta roja y braga azul???? sería mucha casualidad, pero por probar.

En esa imagen no se aprecia mucho la verdad, pero en la origina a resolucion "descomunal" se ve algo más claro

recuerda el ayer y piensa en el mañana, pero tienes que vivir hoy
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 19 Nov 2007, 10:47
Asunto:

Nesta foto non vexo nada, pero si que iba detras deste grupo.

Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 19 Nov 2007, 11:10
Asunto:

Bueno ahí os vá mi ladrillo-crónica Disimulando

Llegada a Ourense el sábado,me registro en el Hotel y me voy al pabellón a por dorsales y chips.Esta vez compruebo "in situ" que estén todos ya que no quiero tener que volver a la carrera porque como el año pasado me faltaba uno (el de Piti,precisamente).Llamada a los dueños de los dorsales para que duerman tranquilos (el que pueda) y llamada a Pataruco para quedar para cenar(muchas gracias por la invitación).Como ambos participabamos en la carrera nos retiramos prontito,de hecho son las 23,30 y ya estoy en camita.La verdad es que dormí fatal,había apagado la calefacción porque hacia mucho ruido y la 1,30 desperté aterida de frío y sin una manta en la habitación,así que a encender la cale e intentar dormir con el ruido Demo ,a las 6,30 ya me estoy duchando y a las siete de paseo por Ourense comprobando el inmenso frío (9 grados bajo cero en ese momento Confuso ) y yo con la equipación de top y braguita Disimulando .A las 8 desayuno en el hotel ,colocación de chip,pulsómetro y de las mallas piratas que afortunadamente había llevado y tenía claro que no me iba a sacar. A las nueve ya estoy en el pabellón,me encuentro con Lubo y después con Piti y Miguel del Cimans. Comentamos todos el frío tan horrible que hace.Un alma caritativa Varela de Lugo,me deja unos guantes,¡muchísimas gracias!. Poco a poco van apareciendo el resto ,Khene,Banderas,Jotaeme,Jabelo,Urko ,Keniata con Raquel y Diego hablamos de la foto,pero no la hicimos,salvo que se hiciera en uno de esos momentos que fuí a saludar a alguien. Durante la espera yo haciendo Skipping posterior,no porque quedara "fino",si no porque me estaba quedando "pajarito". Ultima visita al baño,dejando los dorsales de Gallego,Dolores y Silvia en poder de Urko,y cuando regreso como que ya no había nadie.

Después de la desbandada general salgo a calentar algo,faltan 20 minutos para la carrera y estaba excesivamente fría,pero la verdad es que ni sudé en el calentamiento. Me dirijo a la salida femenina,donde me encuentro con Supercoco, Xolinha e Isabel Brea,más comentarios del frío que hace,aunque allí por lo menos con el calor humano lo notas menos Sorriso También comentamos que en el area de salida femenina hay mucha "mujer" con bigote y barba cerrada Guiño ,"alguna" se excusó en que con su melena estaba bien ubicada.

Salida lenta,como en Santiago,pero iba muy mentalizada a no agobiarme y no mirar el crono,la verdad es que tras la mitad del puente en que ya empiezo a correr voy cómoda,pero muy fría ( Mª Jesus Gestido me comentaría después que le pasó lo mismo) ,la primera cuesta la remato andando Avergoñado pero creo que fué sicológico (el año pasado me paré a la mitad),enfilo el puente romano y se me aparece "el fantasma de la Pedestre",mis peroneos empiezan a doler y de que forma,me adelantan Buker y María,así como Keniatablanco que iba acompañando a Raquel y Dolores,pero voy mal,más a nivel sicológico que físico y decido andar,esta vez eso podía hacerlo,me van pasando corredores muchos de los cuales vuelvo a adelantar en el Km 3 cuando logro de nuevo ponerme a correr sin tener que parar cada 200 metros,llegando al 5 tengo a la vista a Dolores y Raquel,y decido que ya que Keniata ya había cumplido su parte de acompañarlas los primeros 30 minutos yo las acompañaría el resto.Las cojo en el avituallamiento ,saludo a Jeffxavi que me mira sorprendido Sorriso y me quedo con ellas,cosa de lo que no me arrepiento lo más mínimo,nunca me reí tanto durante 5 Km,ni siquiera entrenando, y además ir con ellas me ayudó a sacarme de la cabeza los fantasmas de abandono y a disfrutar de una carrera como nunca lo había hecho (os recomiendo de vez en cuando tomaros alguna así,de paseo,sin importar el tiempo),además si puse mi granito de arena para que Raquel terminara su primera carrera me sentiré doblemente sastifecha.Al final cruzamos la linea de meta las 3 de la mano,adelantando al sprint a una corredora. Deciros que a Dolores la ví muy cómoda en su tercera carrera y sé que poco a poco mejorará un montón esos tiempos.

Como todos apenas me despedí de nadie,cogí la camiseta y me fuí rápido a la ducha y después a dejar las cosas en el Hotel. En la entrega de premios ví de lejos a Piti que quedó tercera española, ¡enhorabuena crack!, y charlé un ratito con Bernal,Mª Jesús Gestido y Julia Vaquero .Comida en un restaurante de la zona donde había un montón de corredores y salida para Vigo para recoger a mis hijos.

Perdonar el ladrillo Sorriso

Dolores,Raquel,si vais a Lugo tengo una proposición que haceros Pensando ,¡ya hablaremos!

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos