Foros ›
Carreira Popular San Martiño de Ourense
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
asanfiz

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/01/07
0 Carreiras
542 Mensaxes
Outeiro de Rei
Respostar citando Envío Dom, 18 Nov 2007, 18:43
Asunto:

Tienes razon lestrove, pero frío no define bien la temperatura de hoy Abraiado .Debe ser la primera vez que acabo una carrera tiritando, ¡¡que pasada!! Los que estuvisteis alli ya sabeis como fue y para los que no puedo deciros que me resultaba imposible articular palabra corriendo porque llevaba la mandibula agarrotada. De las piernas ni hablar, parecia Rambo...¡¡no las sentía!! A ver el año que viene.
Eso sí, la organización a-co-jo-nan-te. No sé quién financia el supermercado que había al final pero podían haber dado unas bolsas, porque en las manos a duras penas se podia llevar todo aquello. :=D>

Soy el Sr Lobo.Soluciono problemas.
Corredoiras

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/11/06
0 Carreiras
157 Mensaxes
Republica das canellas
Respostar citando Envío Dom, 18 Nov 2007, 19:39
Asunto:

Hola a tod@s:En primer lugar disculparme por levar tanto tempo desaparecido(saudos e bicos para tod@s).
En segundo lugar felicitar a organización desta carreira que ano tras ano ven demostrar que e a mellor de galicia en canto a organización(sintome orgulloso de ser ourensan), asi que parabens a todo o consello municipal de deportes, voluntarios e patrocinadores que fixeron que todo saira a pedir de boca e que todolos corredores en especial aqueles que se achegan a Ourense se levasen unha boa impresión.

Tiron de orellas para os politicos que temos no goberno municipal, en especial o Tenente de Alcalde que pretendeu sacar rendemento politico desta carreira poñendo nos dorsales e nas camisetas un logo inventado por el "Tenencia de Alcaldia" señor Alexandre si quere sacar rendimento politico pareceme ben,pero pagueo do seu peto. As camisetas e dorsais o unico logo que levaron sempre foi o do Consello Municipal de deportes e como moito o escudo do concello, eso de tenencia de alcaldia sacarono da manga para apuntarse un tanto, si queren unha suxerencia sexan valentes e poñan B.N.G e senon deixense de inventos e traballen os dous partidos nun mismo barco que non e outro que o Concello de Ourense.

LEMBRADE MINERALIZARVOS E SUPERVITAMINARVOS
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Dom, 18 Nov 2007, 19:54
Asunto: sanmartiño

impresionante o ambiente,no q a min respecta o meu obxetivo era q a miña muller acabara aprimeira popular e decir q logrou o seu obxetivo,eu acompañeina ata o km 5 xa q non tiña mais permiso q correr 30m suaves.despois a segunda lebre q levou foi dolores a señora de gallego,dende aqui gracias DOLORES.por o demais o meu rapaz impresionante,piti sensacional,banderas pasounos como unha moto,en resumen un dia esplendido.saudos
Northern

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/11/06
0 Carreiras
567 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Nov 2007, 20:00
Asunto:

lestrove escribió:

...

!! Sin dúbida un 10 a organización !! :=D> :=D> :=D>

...

Bueno, no seamos exagerados Parar Si ya de entrada les damos un 10 (suponiendo que sea la nota más alta) vamos apañados Confuso

Desde mi punto de vista:

1. No dieron información en página web. Sólo pillé información aquí y algo que leí por algún otro lado.

2. La inscripción on line dejó mucho que desear. La página de inscripción estaba mal diseñada o al menos en mi caso no dio aviso de confirmación.

3. La salida ? No me gustó, demasiado lio.

4. Robaron el mobiliario del avituallamiento ? Pensando

5. La llegada ? Como en todas las carreras masificadas, demasiado tiempo esperando para devolver el chip.

6. Además dicen que intentaron sacar rendimiento político Abraiado Esto ya es lo último.

En definitiva, si os dejáis comprar por una toalla, un zumo, un actimel, un aquarius mini y una camiseta, ...., pues Silbar

Saludos
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Dom, 18 Nov 2007, 20:24
Asunto:

qwerty

Última edición por khene o Dom, 18 Nov 2007, 23:44; editado 1 vez
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 18 Nov 2007, 20:31
Asunto:

Entro en el tema para felicitar a Elyana, Raquel (señora de Keniata), y a mi mujer Dolores, pues me consta que han disfrutado un montón con esta carrera (que es de lo que se trata), llegando las tres juntas de la mano a meta. Imaginaros lo bien que lo pasaron que le comenté a Dolores (en broma), si iba a ir a la Media de Ferrol, y la respuesta para mi sorpresa fué, FERROL NO PERO PARA LA VIG BAY........ Osea, que creo que hay otra más enganchada.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 18 Nov 2007, 20:32
Asunto:

Northern escribió:

Bueno, no seamos exagerados Parar Si ya de entrada les damos un 10 (suponiendo que sea la nota más alta) vamos apañados Confuso

Northern,non sabes ti ben como nos tratan en outras Carreiras por ahí adiante,incluida algunha de pago. Indiferente

O que si ei de recoñecer que en canto a información da inscripción era algo rácano,pero de todas formas do meu numero de dorsal fun avisado puntual e eficazmente.

E o dos politicos,eso xa é unha cousa que está asentada ahí de toda a vida,e non hai quen o cambie facilmente.

Tampouco creo oportuno despreciar nada do que che dan na Meta...é un xeito de recompensarche minimamente por vir correr a Ourense dende moi lonxe,e gastar os cuartos...40 â?¬ no meu caso,15 de peaxe e 25 de gasolina (e iso si non che cae unha multa de regalo)
Por certo,o gañador da carreira,o marroqui,non quixo o xamón.!! Xa digo eu,haiche moita chea no mundo !!

Bueno,decir que oficialmente quedéi no posto 118 con un tempo de 36:06 Indiferente

Última edición por lestrove o Dom, 18 Nov 2007, 21:00; editado 1 vez
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
6068 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Nov 2007, 20:51
Asunto:

No se si será la mejor carrera e Galicia, pero coincido plenamente con Lestrove en todo! Im-presionante organización! Día perfecto para correr, por lo menos para mi, y todo muy bueno, bonito y barato. El tipo empujando el carrito de bebé, todo un crak! Ríndose
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Nov 2007, 21:00
Asunto: XXXI CARREIRA SAN MARTIÃ?O

Hola a todos e todas:
Estupenda carreira, boa organización, mellor dito moi boa organización. Quizais o único pero é que quizais a carreira non está para tanta xente. A saída ¿non pode ser nun sitio máis ancho? empeza a carreira no qm. 1 antes é imposible.
Vai moito frío en Ourense a esas horas.
Parabéns á organización e a todos os que correron.
Un saúdo.
Northern

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/11/06
0 Carreiras
567 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Nov 2007, 21:14
Asunto:

khene escribió:
Me van a echar del foro pero me da igual. Northern, ¿por qué no te vas a tomar por culo tú y tus historias? Demo

Este mensaje te lo respondo en privado no quiero crear polémica que ya me acusaste de troll una vez y por lo que veo aquí, en este foro, el troll es otro y sólo voy a hacer dos comentarios sobre lo que dije:

1. Sobre el tema de las mesas del avituallamiento fue JEFFXAVI quien comentó que habían desaparecido, que los voluntarios no estaban y que gracias a los operarios del servicio de limpieza pudo repartir las bebidas.

2. Sobre la publicidad en los dorsales fue Corredoiras quien hizo ese comentario.

Y un tercero de propina:

3. Otro corredor (no me acuerdo ahora) utilizando un Garmin dijo que la distancia fueron 10520 metros, es decir 500 metros más que los famosos 10000.

Los otros comentarios y puntos de vista los mantengo. Para mi la organización estuvo bien pero no para darles un 10.

khene se nota que no tienes la más mínima educación. Ya conozco a dos, Chavez el orangután y tú.

Saludos
Northern

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/11/06
0 Carreiras
567 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Nov 2007, 21:25
Asunto:

lestrove escribió:

Tampouco creo oportuno despreciar nada do que che dan na Meta...

Yo no desprecio nada, pero lo que si hago es leerme los mensajes antes de escribir el mio y la sensación que tuve es que la gente está contenta, EN PARTE (lo pongo en mayúsculas para enfatizar y no para gritar), por la cantidad de suministros líquidos y sólidos (?) que dieron al final de la prueba, pero yo no voy a una carrera para atiborrarme de aquarius yo voy a una carrera a correr y competir contra otros corredores e intentar mejorar mi marca y que si todos le dais un 10 a la organización muy bien, vale, pero yo no se lo doy y ya está.

O acaso tengo que darle un 10 a la organización ?

NI DE COÃ?AS

lestrove escribió:

Bueno,decir que oficialmente quedéi no posto 118 con un tempo de 36:06 Indiferente

Mis parabienes :=D>

Saludos
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Nov 2007, 21:31
Asunto:

quote]Nothern Sobre el tema de las mesas del avituallamiento fue JEFFXAVI quien comentó que habían desaparecido, que los voluntarios no estaban y que gracias a los operarios del servicio de limpieza pudo repartir las bebidas.....[/quote]

1-Joder, tendrá la organización culpa de que unos indeseables se lleven un tablón!!!Y en todo caso la culpa sería mía por llegar tarde al km5!!!

2-La organización me proporcionó un móvil, llamé al Pabellón , y en 5 minutos consiguieron que la empresa que va recojiendo las botellas que tiran los corredores,es decir, los barrenderos, me echasen un cable al haber solo una mesa.....A mi ese esfuerzo de buscar una solución, aunque para ti sea chapuzas, es una señal de buena coordinación y organización....En ningún momento dije que no pudiera haber repartido el agua!!!!

3-Mi opinión particular: me jode bastante que siempre te estes quejando por todo.....Es Nothern contra al mundo!!!!......Entre otras cosas, gracias a que una pastelero malo,pero altleta, como yo, se paso todo el viernes con un listado impreso haciendo corresponder nº de dorsal con chip,gracias a que en lugar de animar a mis colegas de entreno cerca de mi casa quise poner mi granito de arena con lo del agua, gracias a la ilusión de toda un ciudad......Has podido venir hoy a Ourense....

....Y ya está, puedes responderme , replicar todo lo que quieras, no voy porder ni un solo instante en leer tu respuesta, porque a mi me interesan las personas que APORTAN, SUMAN, DISCREPAN....no las que SIEMPRE buscan la POLÃ?MICA!!!
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 18 Nov 2007, 21:59
Asunto:

Northern escribió:

O acaso tengo que darle un 10 a la organización ?

Por suposto que non,que eu lle dea un 10 a organización,non quita que ti lle deas a puntuación que tí estimes oportuna,ou menganito lle dea un 5,ou un 0...e tan respetable é unha como outra.!! Por suposto !!

Pero as de recoñecer Northern,que en xeral poucas Carreiras mellor organizadas cas de Ourense hai,e digocho eu que levo 821 Carreiras o lombo,e polo tanto é algo do que podo opinar por experiencia.!! Vamos,creo eu !! Pensando
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 18 Nov 2007, 22:03
Asunto:

Lestrove...., que vas a levar ti tamén Moi feliz Moi feliz Moi feliz

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Dom, 18 Nov 2007, 22:37
Asunto:

Saudos a todos, espero q todos os q participastedes e fixestedes o esforzo de vir ata Ourense disfrutarades da proba,a pesar do frio penso q o ambiente era IMPRESIONANTE, é a organización perfecta,polos comentarios de xente q ten participado en numerosas probas a nivel nacional e internacional todos opinan q se pode decir q é a millor proba de Galicia, e para min en concreto na miña corta experiencia podo decir q é a millor, sin despreciar ningunha outra proba.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos