Foros ›
Carreiras de orientación
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Patapalo

Novo foreiro
Novo foreiro
20/08/07
0 Carreiras
6 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 30 Ago 2007, 15:59
Asunto:

Gracias Bugarín;

En canto poida tratarei de subir o Castiñeiras, cuestions de axenda laboral non me permiten achegarme por ahora.

¿Cómo vai o de a andaina a Santiago? ¿ Cando sería ? ¿ A que hora?

saudos
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 31 Ago 2007, 0:15
Asunto: Andaina

O da andaina de Santiago é unha cousa miña particular, o ano pasado fíxena eu só e este ano non sei como o farei, a idea pululame para facela o día 9, aínda que me apetecía ir correr a Meaño que nunca fun, se a fago como teño pensado o día 9 sería saír da ponte do Burgo en Pontevedra a iso das oito da mañá para chegar a Santiago (se se dá chegado) sobre das oito do serán.
Un saúdo.
Patapalo

Novo foreiro
Novo foreiro
20/08/07
0 Carreiras
6 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 01 Set 2007, 18:17
Asunto:

Bugarín o desafío Pontevedra - Santiago queda aberto, pareceme un bo recorrido pero unha boda impide que o día 9/09/07 me poña no camiño. Gustaríame facelo en canto poida pero quería saber si está ben señalizado.

Gracias.
telmocho

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/07/07
0 Carreiras
346 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 17 Set 2007, 21:14
Asunto:

Bugarin, fixéchela andaina ao final?
De paso se sabes algo da carreira esta de coruña de este fin de semana, coméntalo, por favor.
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 07 Out 2007, 0:01
Asunto: Trofeo Internacional Picos de Europa

Hola amigos:
despois de tempo, aquí estou vimos de correr o Trofeo de Orientación nos picos de Europa.
Creo que os que coñezan esta paraxe xa se imaxinan o que é facer unha carreira de montaña de arredor de 3 horas para min con 535 m. de desnivel. Andrea que veu correr conmigo non deu rematado a súa carreira completa, unha proba realmente dura pola húmidade naquelas pedras escorregadizas, a humidade, a choiva (ó comezo) e sobre todo o terreo durísimo e peligrosísimo.
O resultado moi bo dei rematado en 3h e 1 minutos no posto 15 da miña categoría.
O domigo carreira en Cangas de Onís e arredores, ese día carreria rapidísima en 1 h e 12 minutos, pero tanta rapidez deixei un control (o penúltimo) e descalificaronme, co que me costara o sábado rematar, pero..... outra vez será.
Ambiente estupendo, e paisaxe inigualable.
Para o ano vémonos na saída a carón do lago de Enol.
Un saúdo.
Azochador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
0 Carreiras
579 Mensaxes
España
Respostar citando Envío Lun, 08 Out 2007, 22:44
Asunto:

Hola:

Me dirijo a los expert@s de este foro de discusión porque no conozco prácticamente nada de esta modalidad de carreras.

Me gustaría saber qué tipo de material se necesita para las carreras de orientación, desde las prendas adecuadas hasta el equipamiento necesario; brújula, gps, etc.

Gracias
telmocho

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/07/07
0 Carreiras
346 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 08 Out 2007, 23:16
Asunto:

sí, hagamos un equipo correrengalicia de orientación. Yo quiero! yo quiero!
No creo que te pueda ayudar mucho, en este hilo manda Bugarin, pero la brújula en principio me dijeron que no es tan necesaria para iniciarse, pues se ve el mapa bien sin ella. Luego para seguir rumbos, más avanzado, sí que hace falta. Yo compré una Silva, que parece que es la marca por excelencia.
Lo que sí te digo es que gps nanai, se trata de orientarse con mapa y brújula nada más.
De todas formas, un poco más arriba contestaron a esta misma pregunta creo recordar.

Equipo cengori xa!!

P.D.- Bugarin, yo sigo esperando por ese entrenamiento en castiñeiras que "prometiste".
Azochador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
0 Carreiras
579 Mensaxes
España
Respostar citando Envío Mar, 09 Out 2007, 11:22
Asunto:

Ok telmocho, entonces se me pasó ese comentario, gracias. Dije lo del gps por decir algo, soy un auténtico ignorante en esta materia.

Saludos
telmocho

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/07/07
0 Carreiras
346 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 09 Out 2007, 12:04
Asunto:

Hola Azochador, te paso un par de enlaces que ayer no tenía (estaba en linux):
Aquí la web de la asociación galega de clubes de orientación:
es.geocities.com/webag...cipal.html
No es muy buena, pero es lo que hay Sorriso

Esta página es la que me recomendaron para empezar a mirar algo, no está mal.
busqo.com/fado/grupos....&qq=12

Y luego en google hay bastantes cosillas, pdfs y tal cobre interpretar mapas, orientación y simbologías.

Ciao
Mamuto

Novo foreiro
Novo foreiro
21/02/06
0 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 09 Out 2007, 23:47
Asunto:

a ver eu acabo de poñer o internete na casa e vin esta pagina.O tema do monte e o meu e gustame moito porque eu vivo das leiras.Quero saber que teño que facer para correr en carreiras polo monte onde ai que pagar?,canto e?,non sei nada disto,que pasa se me desoriento e me perdo? ai un helicotero pendente da xente por si ai que ir a rescatar a alguen? non sei como vai iso da orientacion e como se fai,o que si sei e que as vacas son moito mais inteligentes e non necesitan aparatos,solto todos os dias a mañanciña a miña vaca pinta e a tardiña xa baixa ela soliña pra corte.gracias
telmocho

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/07/07
0 Carreiras
346 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 10 Out 2007, 1:46
Asunto:

...dijo el dios todopoderoso del foro de correr en Galicia, gran Mamuto.
Ríndose Ríndose Ríndose y más Ríndose
si es que no puedo parar Ríndose
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 31 Out 2007, 1:12
Asunto: REGRESAMOS

Hola amigos:
Vexo que seguen xurdindo inquedanzas sobre o tema do deporte da orientacion. Iso é interesante porque é un aliciente para os que nos vemos tan raros facendo isto que case ninguén entende.
Estivemos ausentes deste foro durante algún tempo porque andivemos viaxando co tema este das carreiras, en setembro estivemos correndo por eses montes do Norte de Portugal, e tamén formos a Asturias correr no Trofeo Internacional dos Picos de Europa, exactamente nos Lagos de Covadonga, un auténtico luxo.
Agora regresamos para rematar coa liga Galega da que nos restan 3 probas, hai dous fins de semana corremos en Teo (A Ramallosa), e agora quedanos, se non mal non me lemro, Lugo (Monte Segade), Betanzos (Coirós), creo que A Serra da Capela (aló por San Andrés de Teixido), así que agora tentaremos centrarnos nisto para rematar o máis honroso posible no ranking.
Logo para a primaveira veremos se imos ó Campionato nacional de Portugal (unha semana no parque natural de Peneda Xerés), o Martin Kronlung e logo se se poidese o Campionato de España en Calasparra (Murcia), hai o Open de Matosinhos en Oporto, o Trofeo Cidade de Oporto, o Ori Montes e Vales en Chaves, o Trofeo Camiños do Alvao,o Viver Penafiel, e ó mellor algunha proba do Trofeo Marcos de Orintaçao que organiza os de Orimarao, o Campionato do Mundo de Orientación que se vai celebrar en Portugal, ademais das proba da Liga Galega e tal vez os da Liga Norte orgnicen algo por cerca.
Estes son os plans para a esta tempada 07/08, o que queira apuntarse a vivir algunha destas aventuras, xa sabe, gañas de facer deporte, de coñecer sitios e xente distinta, saco de durmir, zapatillas de correr, .... e que se una o grupo ,que o estamos esperando.
Sempre se pode participar fora de competición, pero ,se alguén ten interese en saber de que vai antes, estou disposto a contarlle ata onde eu sei, claro está, cando el ou ela queira, so pido porse dacordo conmigo antes.
Un saúdo e ánimo.
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Nov 2007, 21:24
Asunto: IX PROBA DA LIGA GALEGA DE ORIENTACIÃ?N A PÃ?

S. M. ARTABROS
SECCION DE ORIENTACIÃ?N
LIGA GALLEGA DE ORIENTACIÃ?N A PIE 2007
El próximo sábado, día 10 de noviembre, nuestra Sociedad organiza la novena prueba de la liga Gallega de orientación a Píe; a continuación os informamos de los detalles de la misma:
Lugar de Concentración:
Campo de la fiesta de la Espenuca, estará señalizado desde la salida de Coiros , de la autovía a Madrid.
La hora de comienzo de la prueba será a las 10,30h.
Recorridos :
1. INI Niños , D 12 , H 12
2. INI Adultos , H 14 , D 14
3. H 16 , D 16 , D 45
4. D20 , H 20 , H 21B, D 21B, D35, H 45
5. D 21 Elite , H 35
6. H 21 Elite
Cuotas inscripción :
â?¢ Federados 2â?¬
â?¢ No Federados participantes en categoría oficial , 10â?¬
â?¢ No Federados participantes en Iniciación :
1. Nacidos en el año 1992 y posteriores 3â?¬
2. Nacidos en el año 1991 y anteriores 4â?¬
Listados de inscripciones :
Hay que enviar las inscripciones en el formato oficial de la AGaCO. Si hay participantes sin licencia hay que enviar sus datos en el formulario oficial de la FEDO.
Todas las inscripciones , hay que enviarlas antes de las 22 horas del miércoles , día 7 de noviembre.
Horas de Salida:
Se procurará enviar las horas de salida el viernes , también se colocarán en la web de la AGaCO.

ESA Ã? A INFORMACIÃ?N DISPOÃ?IBLE.
UN SA´`UDO.
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 11 Nov 2007, 2:21
Asunto: IX PROBA DA LIGA GALEGA DE ORIENTACIÃ?N A PÃ?

Hola amigos:
Aquí estamos de novo despois de pasar unha bonita mañá correndo polos montes de Coirós, preto de Betanzos.
A miña carreira (CIRCUITO 5), controis relativamente fáciles, moita distancia entralgunhas balizas e unha vexetación impenetrable, realmente impenetrable, coma sempre en Coirós.
Algunhas leiras recén rozadas, nas que correr parecía facelo sobre un colchón de auga, bastante participación e a miña carreira bastante mala, pifiando tódolos controis ata o 12 en que me centrei, daquela quedabanme soamente 4, a sorte xa estaba botada, agora só esperar e en Segade tentar máis que correr ........ voar baixo para facer algo nesta liga que xa se esgota.
Un saúdo a todos e todas.
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Nov 2007, 21:14
Asunto: 10 PROBA LIGA GALEGA DE ORIENTACION

15 novembro 2007

Estimados amigos:

o sábado día 24 de novembro, pola mañán, temos proba da Liga Galega de DEPORTE DE ORIENTACIÃ?N en Lugo. Contamos con vos:

1)LIGA GALEGA 2007: proba 10, (masculino e feminino), en O Veral-Penarubia (ó lado de Lugo), parte oeste do plano de Monte Segade.

Saídas a partir das 10.30 h (ZONA DE CONCENTRACIÃ?N, SAÍDA e META, aproximadamente no km 6 da carretera Lugo-Friol, en Astariz. ¡Estará sinalizado dende a carretera de Lugo hacia Ourense e Santiago!). Información e inscripcións: FAX 982 251420 . Móvil 600 940240.
Aberta a tódolos interesados, según Regulamento da Liga Galega. (¡Prazo de inscripción sin recargo ata o mércores día 21, ás 24 h!)

2)Despois (aprox 15:30 h) iremos ó PULPO na pulpería O XUGO de Garabolos (saída hacia A Coruña). Menú: pulpo á feira, churrasco, cachelos, pan, bebidas, postre e café. Precio: aprox. 20euros. Reserva: coas inscripcións. Pódense levar acompañantes.

Saudos cordiais

Club Fluvial de Lugo

Sección do Deporte de Orientación

ESTA Ã? A MENSAXE COA INFORMACIÃ?N DA DERRADEIRA COMPETICIÃ?N DE ORIENTACIÃ?N DESTA TEMPADA NA LIGA GALEGA.

ANIMO E VÃ?MONOS EN SEGADE.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos