Marola escribió: |
1. Se me chafó lo de Murcia y ando por aquí. ![]() 2. Estoy de vacaciones, pero subí el Pedroso antes de ayer. ![]() 3. El miércoles tengo una cita pendiénte. ![]() 4. Va a hacer un tiempo estupendo para correr (osea malo ![]() 5. Puedo posponer un par de días más mis vacaciones deportivas, y por favor que nadie me diga nada... ![]() ![]() 6. Le había prometido a Lestrove que iba. 7. Falta la representación de mi equipo. |
lestrove escribió: | ||
¿¿ E logo non vas vir a Carreira Corredor_negreira ?? Estar estas anotado. ![]() Gano a Tocho_gr e perdo a VicMan.Cousas que pasan. ![]() Refrescamos lista. Aguita Atletadefondo Aricar Azochador Banderas Bytheface Chacal Corredor_Negreira Derek Fema Ferrolano Fleky Fondero French_Mondariz Gallego Jotaeme Keniatablanco Killoke Lestrove Lubo Manwe Nacho_s1600 Ojordo Opaahi Pamela Rst Sherif Supercoco Supermorais Tamariz Tocho_gr Urko Valeiro Xan_de_Ris Xolinha Yomismo 36 foreiros non esta nada mal,pero quero 50 ![]() ![]() |
lestrove escribió: |
Cando son as 3:40 da madrugada vou intentar ir pra cama. Estiven dende as 20:00 ata agora preparando cousas para a carreira,adecentando a Saida-Meta,pintado de itinerario,preparando os dorsais coas suas correspondentes etiquetas,preparando a bolsa do corredor coa sua auga,laranxa,mazá e iogur,pequenas cousas como imperdibles,boligrafos,celo,chinchetas,carpetas,e eu que sei cantas cousas mais. !! Alea jacta est !! |