acvela escribió: |
Boas tardes xto2812. Realmente a ubicación da saída débese a que é unha das zonas máis amplas do contorno do bosque encantado (que a pesares de que a maior parte do mérito o leven as praias e a propia costa, este bosque tamén ten moitísima beleza), e que menores problemas xenera para o tráfico. Actualmente o lugar de Saída atópase en fase de asfaltado para dar acceso ó centro xeriátrico (polo que o acceso non vai ser complicado) e dende a organización estamos planificando a distribución do espazo para dispor dunha ampla zona de aparcamento e de quecemento. Un saudo |
DoctorSlump escribió: |
No me preocupa la marca, puedo ir más despacio... todavía, lo que sí me preocupa mucho (manías personales) es que haya tramos en los que se camina (bien por cuestas imposibles para el sector medio-bajo del pelotón, bien por tramos técnicos por rocas o caminos en mal estado, o por estrechez del sendero). Si me decís que no hace falta que ande o pare en ningún momento (¡razonablemente!), me apunto. P.S.: Apuntados Montse y yo. |
Bos dias jstsmmd. O final da carreira queriamos xuntar a tódolos participantes para xantar e confraternizar. Os recursos actuais da asociación, a cal acaba de comezar a súa andaina, son os propios da carreira e iso de momento permitenos uns pinchos e unhas bebidas unicamente para os participantes, isto implica que é DE BALDE para os mesmos. Estamos traballando para mellorar a calidade e a cantidade deste xantar. Un saudo |
![]() |
|
Descrición: | |
Nome do arquivo: | paella_21k costa da vela.jpg |
Descargado: | 1100 veces |
DoctorSlump escribió: | ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Y mira que lo pregunté antes de inscribirme. Estoy por perder la inscripción y no ir. |
joseadolfo escribió: |
Tampouco é como para non ir!!! Eu peso 90 kilos e teño ise anaco atragantado, pero penso que moita xente o fará correndo ou cando menos trotando. Non é moito anaco, 500 metros aprox. Seguindo o track crucei varias praias: Melide, Barra, Viñó, Nerga e un cacho en Temperáns. Penso que tamén atravesa Liméns e cando menos un anaco de Sta Marta.Penso que cadra marea baixa, polo que cando menos a area estará dura. O paso de praia a praia tamén ten a sua dificultade. Para as miñas experiencias, é máis dura que a pedestre de Ons, pero menos que o trail de Moura. Eu fixen a VigBay en 1h49 e penso rematar esta en menos de 2h30. Non o dudedes, é unha proba moi bonita e merece a pena correr un pouco máis despacio pero por un entorno incomparable (eu irei dende Ourense). Saudos |
agiz3 escribió: |
Estuve viendo en wikiloc el track del recorrido y según el perfil de la prueba, la temida "cuesta" está desde km3,1 al km4,7, es decir son 1,6km de subida bastante lineal por lo que parece en la curva del perfil. Echando un cálculo rápido sale un desnivel del 10,3% medio...lo cual al prolongarse 1,6km efectivamente dependiendo del estado de forma física, calor de ese día, viento, etc, se va a hacer duro para casi todos y un muro para otros. No obstante, nos pilla todavía frescos y ya calientes después de los tres primeros km. |
Boas tardes. Lamentablemente non é posible ampliar as 300 prazas iniciais. Gustarianos que todos os interesados poideran correr esta carreira pero todo o traballo que se desenvolveu para a mesma (permisos, avituallamientos, agasallos, seguridade, voluntariado, etc), tomou como referencia eses 300 corredores, que todos os entes responsables consideramos oportunos para esta edición piloto. Se ampliamos o cupo creemos que vai en perxuicio da calidade da proba. Volvemos a manifestar este sabor agridoce por pechar as inscripcións, pero que despois deste feito queden interesados fóra. Esperamos que na próxima edición non se repitan estes feitos e poder ofrecer un servicio caracterizado pola súa calidade e atractivo. Un saudo |
Kiks escribió: |
Me apunto a ese grupo de 2h¡ Salida despacio, subida aún más (incluso andando en la parte final), bajada disfrutando de las vistas... y en función de las sensaciones, correr algo a partir de Barra... Llevo camiseta azul de Patukos Tim Ranin y mido casi 2 metros... no hay fallo... |
nacho43 escribió: |
Hai días en que da gusto correr, días como o de hoxe e non me refiro sólo polo azul do mar e do ceo, se non por todo o que rodeou a esta carreira. Non é unha media normal, é un semi trail, con zoas de subida cortas pero duras e pesadez da área da praia, pero é unha carreira PRECIOSA, cun pouco de todo, e cun ambiente xenial. Hai que mellorar cousas, pois sí, pero estou convencido de que será unha das clásicas en Galicia. gracias a todos os voluntarios, a organización e a cada unha das persas que íanos animando e ata os golfiños que nos saudaron na meta. E ainda por riba pagamos 10euros, solo 10 euros, este é o tipo de carreiras que temos que apoiar e agradecer aos organizadores. E xúrovos que non coñezo a ninguén deles. chapeau! ogallá que nos voltemos a ver o ano que ven! |
melchorlaspra escribió: |
Lo primero, felicitar a los organizadores por posibilitar la celebración de esta prueba ta bella. Extender la felicitación a los voluntarios, cocineros, aguadores y al público, que no dejó de animar. Me gustaría que desde la organización hubiesen animado más a usar zapatillas de trail. En una de las bajadas (y no bajo a lo loco) me torcí un tobillo. Con las zapatillas de trail lo llevaría más protegido. |
silvia_calvo escribió: |
Me sumo a las felicitaciones a la organización de esta preciosa carrera. Muchísimas gracias. Esta noche pasada dormí fatal y cuando sonó el despertador a la hora indecente de las 6.30 de la mañana me pregunté que coño hacía levantándome. Ahora sé que ha merecido la pena. En serio ha sido increíble. Sólo quiero hacer una pregunta, no a la organización sino al corredor que en el primer avituallamiento, al pasar justo al lado de la cajita que había para tirar los vasos de plástico, con sus santos cojones tiró el suyo a la cuneta. Mi pregunta es ¿sabes leer? porque en el reglamento de la prueba dice: "Medio ambiente - La Organización solicita encarecidamente que se mantenga el trazado del recorrido a realizar limpio de desperdicios (geles, barritas, plásticos, papeles…). - Estaremos en un espacio natural y para poder seguir disfrutando de él, todos nosotros debemos de velar por su conservación." Si no sabes leer, que tampoco es para avergonzarse: ¿no tienes sentido común? Porque lo que tú hiciste sí que es para que se te caiga la cara de vergüenza. Hombre, la próxima vez prueba a quedarte en tu casa. Todos ganaremos más. Tenía que decirlo. Reitero mi enhorabuena a la organización y si puedo, el año que viene repito. |
lihto escribió: |
por desgracia ayer y despues de muchos años,tuve que abandonar por un corte de digestion,despues de parar varias veces a vomitar desde el km 2 hasta el km 6,decidi pararme,porque no iba a llegar.agradecer a los miembros de la organizacion que me bajaron a meta,y felicitarlos por esta carrera |