| lestrove escribió: |
| Esta lloviendo. |
| sanmikel escribió: |
| Felicidades organizacion, e a ti marcos, como cabeza visible x aqui. Unha carreira moi ben organizada. Mira x onde, buscaba unha camiseta rosa de running, e xa ma destedes vos (en serio). A nivel persoas moi ben, a "xoixe" non o vin x diante quedastes x diante miña), pero a "lestrove" si q o vin e o recoñecin (delatasteste na costa dos fornos, sinalondo o teu apodo). O final lestrove perdeu con xoixe, e eu cos dous; pero non moito. Fixen menos de 25'. Non sta mal para 6 semans de running a medio ritmo. Felicidades meaño!! |
.
Mi 12ª participación consecutiva y cada año sorprenden mimando y cuidando al corredor
. Lo de la charanga en A Costa dos Fornos fue el no va más, con deciros que iba tan entretenido escuchando la musica y viendo como tocaban (lloviendo)
que habia dicho Marcos que si llovia no habia sorpresa y si la hubo
pues tan entretenido iba que me plante en la cima casi sin enterarme
hasta los voluntarios se ofrecian quitarte el chip al finalizar (detallazo
). Esta noche no duermo pensando en lo bien que me lo pasé
| sanmikel escribió: |
| Anda, eu corrin a costa dos forno, non vin o meu nome. Entre a banda de música e cando vin a lestrove apuntando o seu nome (nese momento mirei para él), me perdín onde estaba escrito o meu. Aquí esta: Que ilusión!! Grazas organización, un novato con ánimos no chan.!! |