Foros ›
Carrera Popular Batalla de Cacheiras 23/03/14
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 23 Mar 2014, 16:06
Asunto: Re: Carrera Popular Batalla de Cacheiras 23/03/14

correro escribió:
Boa organización o circuito é duro pero disfrutei moitísimo aínda saíndo moi atrás e tentando recuperar postos desde o principio,ánimo a Cesgti que rompeu e a súa cara de sufrimento non podía ser máis explícita para saber o dolor que tiña.

graciñas amigo.estou de baixon,espero que esto non vai pa largo.

graciñas a todos os que hoxe me animachedes para poder "acabar".
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1884 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Mar 2014, 16:34

Non me enterei da lesión na Carrerira. Sorte Compañeiro.
Felicidades á Organización e ós Voluntarios.
orion764

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
841 Mensaxes
Santiago Compostela
Respostar citando Envío Dom, 23 Mar 2014, 16:47

Me ha gustado mucho el circuito y tuvimos un tiempo excelente para correr. Es la primera vez que lo corría y me lo tomé con calma. Los primeros 4km me parecieron bastante durillos, el resto mucho más fácil. Acabe la carrera bien, en realidad la primera que termino sin jurar que es la última que hago y que a mi edad para que sufrir Pregunta .
Agradezco el agua a mitad de recorrido Aplauso . Al principio pregunte a varias personas si habría y no lo sabian seguro.
La organización y voluntarios han sido todos muy simpáticos y amables.
El único punto flojillo el todo esto ha sido el madrugón de más para retirar el dorsal.

Bueno pues para el años repito y como ya la conozco a mejorar el tiempo que no será dificil.

Saludos a todos, a recuperarse y hasta la próxima.
maikel

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/11/03
0 Carreiras
1063 Mensaxes
O Burgo
Respostar citando Envío Dom, 23 Mar 2014, 17:37

Para los que llevan GPS: Estaba bien medido? era 11 kilómetros?
sALUDOS.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
538 Carreiras
5897 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Dom, 23 Mar 2014, 17:38

Enhorabuena por la carrera, nos ha gustado mucho ese circuito mixto y el ambiente en la zona del pabellón. Tanto miedo nos habían metido con las cuestas que resultaron más llevaderas de lo esperado. Y además un día muy bueno. Gracias a la organización y los voluntarios.
pazolesky

Maratoniano
Maratoniano
14/01/13
0 Carreiras
698 Mensaxes
Fenés de adopción, pero de Ferrol
Respostar citando Envío Dom, 23 Mar 2014, 17:39

Moi contento pois xusto antes da saída bloqueóuseme o garmin e corrin sin reloxo nin nada e mellorei en 3 minutos o tempo do ano pasado. Parecéume aínda máis dura do que recordaba. Sin dúbida das que corrín esta é a máis dura. Fíxoseme eterna, notei falta de competición nas miñas pernas, sufrín moitísimo pero logo se saborea máis a chegada á meta. Ánimo ao compañeiro que tivo a lesión!!
maRKis.puga

Maratoniano
Maratoniano
14/10/08
0 Carreiras
313 Mensaxes
A Estrada
Respostar citando Envío Dom, 23 Mar 2014, 17:45

ánimo CesGti!!! xa se vía que non ías fino, coma sempre nos tes acostumados a verte.
a recuperarse prontiño.
Speddies

Novo foreiro
Novo foreiro
16/07/12
0 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Mar 2014, 17:49

maikel escribió:
Para los que llevan GPS: Estaba bien medido? era 11 kilómetros?
sALUDOS.
Según mi Garmin 11,10km.
dponte

Maratoniano
Maratoniano
18/05/13
5 Carreiras
322 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Mar 2014, 19:59

pazolesky escribió:
Moi contento pois xusto antes da saída bloqueóuseme o garmin e corrin sin reloxo nin nada e mellorei en 3 minutos o tempo do ano pasado. Parecéume aínda máis dura do que recordaba. Sin dúbida das que corrín esta é a máis dura. Fíxoseme eterna, notei falta de competición nas miñas pernas, sufrín moitísimo pero logo se saborea máis a chegada á meta. Ánimo ao compañeiro que tivo a lesión!!

Que curioso, eu quedei "sen satélites" no Garmin aos 2 minutos de comezar. É a primeira vez que me pasa e teño medo de que esté avariado.

A carreira moi chula, cun percorrido moi variado, había de todo: costas, pistas da parcelaria, carreteras de aldea e ata pasamos por enriba da autoestrada. O tempo acompañou e a organización estivo, ata onde eu sei, moi ben. Espero que ao final ninguén tivera problemas coa retirada do dorsal.
pazolesky

Maratoniano
Maratoniano
14/01/13
0 Carreiras
698 Mensaxes
Fenés de adopción, pero de Ferrol
Respostar citando Envío Dom, 23 Mar 2014, 20:12

dponte escribió:
pazolesky escribió:

Que curioso, eu quedei "sen satélites" no Garmin aos 2 minutos de comezar. É a primeira vez que me pasa e teño medo de que esté avariado.

A carreira moi chula, cun percorrido moi variado, había de todo: costas, pistas da parcelaria, carreteras de aldea e ata pasamos por enriba da autoestrada. O tempo acompañou e a organización estivo, ata onde eu sei, moi ben. Espero que ao final ninguén tivera problemas coa retirada do dorsal.

Penso que o meu foi por actualizar o software xusto onte. Teño un forerunner 110. O problema era que antes de saír dinme de conta que non atopaba os malditos satélites e o reiniciei e se foi ao carallo. Pero logo con calma xa me funciona e recepiona os satélites cacheirenses jeje
42195

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/12/05
0 Carreiras
288 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Mar 2014, 20:16

11070 co polar. Noraboa Cacheiras e grazas un ano mais
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 23 Mar 2014, 20:31

11060 metros con garmin 305.E os km parciales estaban clavados porque funos comprobando co gps e non variaban nadiña.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 23 Mar 2014, 20:42

correro escribió:
11060 metros con garmin 305.E os km parciales estaban clavados porque funos comprobando co gps e non variaban nadiña.
amin pitabame nas marcas vellas pintadas na carretera.
uns 30 metros antes dos carteles kilometricos deste ano.

estaba ben medida.
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4502 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 23 Mar 2014, 22:10

CesGti escribió:
correro escribió:
amin pitabame nas marcas vellas pintadas na carretera.
uns 30 metros antes dos carteles kilometricos deste ano.

estaba ben medida.

Mi garmin es imprevisible. A mí me calcó los 11 km y también cada uno de los parciales. Mi sensación subjetiva es que efectivamente eran 11 km.

A mejorarse de la rotura de fibras CesGti, que se quede en un contratiempo de pocos días.
papero

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/09/12
0 Carreiras
1447 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Mar 2014, 12:21

Noraboa a organización, a min pareceume unha carreira muy chula. Algo de costas tiña pero tampouco non era para tanto.

Creo que estaba ben medida, o meu reloxio dixital Casio non colle Satelite nin en Cacheiras nin en ningún lado, pero os que iban o meu carón xusto uns metros antes das marcas dos km pitaban, o principio pensei que me querian adiantar pero despois xa me decatei... ::)

Paseino moi ben, gran carreira.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos