Foros ›
6 DE MAYO MEDIA MARATON DE VILLAGARCIA
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Lun, 07 Mai 2007, 14:11
Asunto: Re: vilagarcia

keniatablanco escribió:
bueno chacal voy a cerrar este tema de una vez,primero dices q una cosa es el foro y otra la vida real,perfecto, yo soi la misma persona en el foro q en la vida real,opino pero no me meto en lo personal.segundo ayer nos presento piti ¿no es verdad?.yo respondo hablamos despues, q ahora estoi concentrado ¿es verdad? esas fueron mis palabras,ni te falte al respeto ni fui maleducado eso es todo.asi q cuando quieras te doi mi tfno charlamos y nos tomamos un cafe en la proxima y si ahi malos entendidos se aclaran y punto,pero lo q no puedo hacer es estar contestando estas cosas q para mi no son mas q tonterias.un saludo gracias por tus felicitaciones y q sepas q me tienes aqui para lo q necesites
Gracias keniatablanco, todo arreglado y en la próxima charlamos bien y todo perfecto. Perdona por estos malentendidos, saludos
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Lun, 07 Mai 2007, 14:14
Asunto: Re: vilagarcia

[quote="PITI"]
keniatablanco escribió:
bueno chacal voy a cerrar este tema de una vez,primero dices q una cosa es el foro y otra la vida real,perfecto, yo soi la misma persona en el foro q en la vida real,opino pero no me meto en lo personal.segundo ayer nos presento piti ¿no es verdad?.yo respondo hablamos despues, q ahora estoi concentrado ¿es verdad? esas fueron mis palabras,ni te falte al respeto ni fui maleducado eso es todo.asi q cuando quieras te doi mi tfno charlamos y nos tomamos un cafe en la proxima y si ahi malos entendidos se aclaran y punto,pero lo q no puedo hacer es estar contestando estas cosas q para mi no son mas q tonterias.un saludo gracias por tus felicitaciones y q sepas q me tienes aqui para lo q necesites

Bueno, respondo yo, que estaba allí delante...y que a lo mejor tuve un poco la culpa de todo... Avergoñado Avergoñado

Sí, ES VERDAD.
Tú no tienes ninguna culpa de nada
PITI, faltaría más. Ves lo nuestro con el kenuatablanco se ha arreglado y bien, yo reconozco mis posibles errores y él tb. se muestra correcto hoy, todo perfecto. Saludos y que no se hable más del tema
Xan_de_Ris

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
204 Carreiras
751 Mensaxes
Por ahí andamos
Respostar citando Envío Lun, 07 Mai 2007, 14:25
Asunto:

Al final no pude daros la sorpresa q tenia preparada ahi en Villa. En fin, enhorabuena a todos, especialmente a Cabuxa por mejorar marca con la ayuda de Banderas. Si es que los Pastelalrhum somos unas liebres caralludas.
Espero veros pronto otra vez. yo próximamente "actúo" en la Carrera de la Salud el 13; y el 19 en CCNos y 20 en la Media de Betanzos.

Pastelero desde 1997...Circuitero desde 2006
xanitopelao.blogspot.com/

Última edición por Xan_de_Ris o Lun, 07 Mai 2007, 14:54; editado 1 vez
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Mai 2007, 14:32
Asunto:

Bueno....ahí va mi crónica.
Primero, que sepáis que habéis tenido suerte de que me haya liado en leer las de los demás...porque iba a ser de agárrate (de larga, digo Ríndose Ríndose ).

Bueno, pues como os había dicho, no iba con demasiadas esperanzas a esta carrera. Es más, el día anterior me había levantado con inflamación de amígdalas y encima no respiraba nada bien, así que incluso dudé de si ir....pero bueno, como al final la cabra siempre tira al monte...¡¡aló fun!!
Además, entre Pedro y yo habíamos liado a mis padres para que se pegasen un bonito madrugón de domingo y nos acompañasen....así que una razón más.
Salimos de Lugo a las 7:15,y sobre las 9:10 o algo así ya estábamos en Vilagarcía. Todavía estaban poniendo vallas, y no había demasiado mogollón de gente (aunque ya se vivía algo el ambiente...), así que la recogida de la bolsa de corredor fue rápida. Después un cafetín en una cafetería que estaba cerquita de la salida...y otra vez para la zona de la carrera. Ahora sí que hay ambiente del de verdad. Saludos a Marola (¡¡qué alegría ver que te habías animado!!), Elyana, Gallego, Jotaeme, Achwll (¡¡cuánto tiempo!!), Banderas, y un montón de gente más.... Un poquito más tarde vemos a Derek (¡¡vaya trofeo más chulo me trajo!! Ríndose ), que todavía tiene que cambiarse, y ya en plena línea de salida a Keniatablanco, Kurty, Sampedro (¡¡cuánto tiempo también!!), Chacal,....y seguro que me olvido de alguien Disimulando Disimulando .

Bueno, pues en unos minutos.....¡¡chis pum salida!! Salgo a mi ritmo de crucero (que ya sé que a algunos os parece demasiado rápido para una media... Ríndose Ríndose ), y pin pan....voy adelantando puestos hasta que me coloco 3ª chica en el km..... 2 o así (bueno, no tengo muy claro a qué altura fue.... Disimulando ).,..

ale!!! Y lo siento....tengo que irme a trabajar, pero....continuará... Ríndose Ríndose Ríndose (¡¡¡¡preparaos!!)

Un biquiño:
Guiño
javier

Novo foreiro
Novo foreiro
13/11/05
0 Carreiras
41 Mensaxes
lugo
Respostar citando Envío Lun, 07 Mai 2007, 15:24
Asunto:

Hola enhorabuena a todos.
Ahí va mi crónica:
Llego a las 9h.30´recogo el dorsal y voy a tomar un cafetito y allí veo a Pity.A las 10 empiezo a calentar y no noto buenas sensaciones.Mi idea era hacer entre 1h.24´-26´mas o menos.Salgo bien paso la primera vuelta en 28, la segunda en 56´32, apartir de aquí bajo un poco el ritmo pero hasta el km 17 voy tirando.Desde el 17 clavo de piernas, de arriba comodísimo pero las piernas no van y hago los 4 últimos kms a 4´20´´.Al final 1h26´20´´.Contento no me quejo para nada.La verdad es que estoy haciendo pocos kms entre 30 y 40 a la semana y los ultimos 20 dias menos, entrenando 2 dias a la semana por culpa de un problema de fibras en gemelo.
En la carrera no me dolió nada pero después me volvió a doler el gemelo y hoy casi no puedo andar
, así que otros 10 dias por lo menos parado.
Decir que me presenté a Elyana y a Banderas, haber si poco a poco os voy conociendo a todos.

Saludos
french_mondariz

Montañés
Montañés
25/01/07
0 Carreiras
1388 Mensaxes
Villasobroso - Mondariz
Respostar citando Envío Lun, 07 Mai 2007, 15:50
Asunto:

Hola a todos

Nada, tengo que decir que fue un mal día, el típico de quedarse en cama y seguir durmiendo.

Salí tarde de casa, se fue la luz y no sono el despertador. No desayuné. De camino a Villagarcía voy y pincho una rueda. Fui el último en recoger el dorsal. Sin calentar y las manos sucias. Primera vuelta a 28´40´´. km 12, ¿os acordais del boquete que había a esa altura? pues iba de listo detrás de 4 atletas aprovechando que me quitaban el viento y hala, pie derecho en el agujero, km. 13: 4´20 con dolor moderado, km 14: 4´30 con más dolor y no moderado, decidí retirarme.

Es mi primera retirada y mi segunda media, enfin.... estaré para Ribeira y nos vemos en Coia.

Saludos.
Opaahí

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/01/06
0 Carreiras
878 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Mai 2007, 16:35
Asunto:

Enhorabuena a todos los participantes en la media de Vilagarcía, independientemente de vuestro resultado en la misma. Espero poder acompañaros en una futura edición.

Especial enhorabuena a los que mejoraron marca, a los que se quedaron cerca de hacerlo y, sobre todo, a los que disfrutaron mucho de la carrera.

Saludos.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mar, 08 Mai 2007, 0:14
Asunto:

Pois eu ladrillazo... para variar Demo sorrindo Demo sorrindo

Tentarei ser breve. Chegada a Vilagarcía o venres á tardiña. Sábado de mercadillo coa familia e de súpeto: "¡¡¡Señor Banderas!!!". Levanto a vista e... ¡¡¡tacháaaaaaaaaaan!!! o compañeiro Kenitablanco tamén coa familia. Quedamos para rodar un ratiño pola tarde e tal... en efecto, a iso das 20 horas fixemos unha voltiña de recoñecemento ó percorrido a ritmos suaves (para él, claro) de 4'45'' máis ou menos... tranquilos que non afoguei Guiño Guiño . Estabamos estirando e palicando un pouco cando, no medio dun montón de xente que saía dunha entrega de premios náuticos ou similar, aparece o meu amigo lector (desa inmensa maioría de lectores curiosos e anónimos do foro) Touza que nos dí que é día de descanso, que mañán toca dar caña. Risas, saúdos, presentacións... e ata mañán.

Día D. Almorzo rapido e lixeiro, visita a "Roca" moi recomendable para evitar problemas no km. 17 ¿non? Guiño Guiño A señora da casa de turismo rural non atinaba co TPV e eu neghro que quería marchar que xa eran as 9:35. Chego ao sitio no que dixen de quedar e alí non había nin Dios do foro. Dou voltas e atopo a xente na cola Derek e a Keniata co seu "dios" Dosil... ¡¡qué menos que saudalo!! Baixo as escaleiras e vexo correndo a....Marolaaaaaaaaaaaaa ¡¡¡qué sorpresa tan bonita, diossssss!!! Unha aperta de película... a miña mapomeira favorita... blablablabla, etc. Cabuxa lembrándome o meu compromiso de axudala a chegar... grupiño con Urko, Easywind e alguén máis e veña a tomar un cafelito. Curro2000 e Piti en algún momento, intercambiando impresións do Forerunner 305 (que si en bermello, que si en azul Molón Molón )...¡¡qué carallo importará a cor...se eu non son racista!! Lío. A xente que vai quentar... eu que non collín a visera das carreiras ó sol... para o coche a collela... e veña, para a saída que xa está todo o mundo. Grupiño abondoso de xente... Jotaeme tamén, en fin... hai xente con un par...ou tres... e tamen Jabelo. ¡¡¡¡¡¡Makokiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! ¿¿Alguén sabe se víu?? ¿¿Vai vir??... de súpeto... a saída que tarda, que non tarda... tardou tardou. ¡¡Tardou arreo!!

Primeiro km. un tanto fogheado...e Cabuxa coa súa canción de toda a carreira: "¡¡Baixa que a este ritmo non chego!!". En fin... km a km foron baixando. Ibamos tres: os dous do foro e mais un primo de Easywind. O pobre home seguíanos... e nós a falar do divino e do humano... do foro, de fora, de dentro, dos fillos, de telos, de coidalos, de Elena Naveiro e o formadiña que ten xa a tripiña... vamos, de cotillas todo o rato. Cando cruzaban coñecidos nós a berrarlles e darlles ánimos. O "primo" escoitaba e, penso eu, flipaba un rato longo. Cada km eu, sen querelo, aceleraba e Cabuxa coa súa canción "¡¡Baixa que a este ritmo non chego!!". Todo ben. Todo bonito. Por diante Supercoco nos primeiros kms. Eu de cachondeo todo o rato. "¡¡¡¡Esas mallitas!!!!" Abraiado Abraiado ¿A que lle sentan ben? Mr. Green Mr. Green ... en fin... facendo de Makoki (xa que él non se dignou aparecer Demo Demo ). Collemos a Supercoco que leva un bó apoio e tiramos para diante ó noso paso. Na segunda volta por meta monto o numeriño. Aplaudolle ó público para que anime... que son un muermo. Case case boto un "dancing" sobre a alfombra dos de ChampionChip que deberon flipar tamén un pouco comigo Demo sorrindo Demo sorrindo ... en fin... disfrutei da carreira coma un anano. Fun sobrado de forzas e de todo... a bóa compañía axudaba (Charly xa sei... son un "chulito"). Como na última volta a miña compañeira frouxeaba algo ofrecinme a facer de augador, de paraventos, de guía turístico... en fin... un cabaleiro do sul sempre é un cabaleiro PASTELALRUHM Guiño Guiño Disimulando Disimulando . No km 18 pidolle permiso para rematar ó meu modo a carreira e deixoa en compañía do "primo". Acelero dende os 5'20'' ata os 4'35'' e así ata chegar a meta. Cando estou a 30 metros vexo o tempo e ó pasar baixo o reloxo axito o brazo dereito en sinal de victoria. Dixen 1h. 50' e fixen 1h 49' 57'' (case case precisión suiza). Non quería facer marca, quería gozar coma un anano e así o fixen. Sintoo por aqueles a quen lles foi peor que na Vig Bay sen querelo, a quen sufríu innecesariamente, a quen non debía ter corrido e o pasou mal... e grazas a todos por estar ahí, por correr, por saudar, por apoiar e por aguantar.

Non dou as grazas, senón un tirón de ourellas a eses que colleron 8 acuarius (4 de cola e 4 normais) e un par de Powerades, un par de mazás e cousas semellantes. Non foron un nen dous corredores. Vin cando menos 4 con bolsas a plan. Eu non puiden tomar isotónica. Aguiña e mazá (ainda que puiden coller laranxa e iogur e non quixen) e grazas. Unha isotónica era todo o que o meu corpo pedía e non a tivenl. Aos acaparadores... ¡¡¡moitísimas desgracias!!! Onte non lles dixen nada en persoa. A vindeira ocasión serei menos cortado... sintoo moito, pero sen houbera pasteleiros tampouco habería gacelos. Todos somos de dios ¡¡¡qué carallo!!! Demo Demo Demo

Despois da carreira saúdos, abrazos, felicitacións aos que colleron cacho (faltoume Marola outra vez primeira da súa categoría ¿non?... esta muller e a Piti ¡¡¡dan un asquiñooooo!!!!). Baño na praia... en compañía de Gallego e Jabelo. Bueno...eu ata nadei unhas brazadas á mariposa Avergoñado Avergoñado (que non mariposón). Duchiña e a comer, que tiña aos pequenos mortiños de fame dende o porto a berrarme que querían comer... pero esa é outra historia que será contada por Ende Abraiado Ríndose Ríndose

P.S. O percorrido, na miña opinión non foi tan feo como o pintaban... sintoo por quen opine ó revés... o circuito fáiseme divertido (sobre todo porque aquí non había 2000 corredores).

Outra cousa. Como diría Keniatablanco: "As miñas perniñas teñen 1h 45' con seguridade" pero onte eu non estaba para facer marcas... senón para disfrutar coa carreira, coa distancia (que me encanta) e coa compañía. Un bico para ela... bueno, para o "primo" un abrazo Guiño Guiño
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Mar, 08 Mai 2007, 1:38
Asunto:

french_mondariz escribió:
Hola a todos

Nada, tengo que decir que fue un mal día, el típico de quedarse en cama y seguir durmiendo.

Salí tarde de casa, se fue la luz y no sono el despertador. No desayuné. De camino a Villagarcía voy y pincho una rueda. Fui el último en recoger el dorsal. Sin calentar y las manos sucias. Primera vuelta a 28´40´´. km 12, ¿os acordais del boquete que había a esa altura? pues iba de listo detrás de 4 atletas aprovechando que me quitaban el viento y hala, pie derecho en el agujero, km. 13: 4´20 con dolor moderado, km 14: 4´30 con más dolor y no moderado, decidí retirarme.

Es mi primera retirada y mi segunda media, enfin.... estaré para Ribeira y nos vemos en Coia.

Saludos.

Enhorabuena a todos los que disfrutasteis la prueba, y ánimo a los que no tanto, como es el caso de french_mondariz, al que le deseo que se recupere del mal día ( - realmente pienso que te viene muy bien esta experiencia, es que peor es difícil que te cuadre todo, así que una vez pasado tanto contratiempo, piensa que para las siguientes carreras vas a ir sobrado, porque peores condiciones no vas a tener ).

Y ya puestos, entre lo que leí hoy en el MARCA ( ya veis que mi literatura es muy selecta), que comentaba un libro que al parecer lee Jorge Lorenzo y trata, entre otras cosas, sobre la superación de los obstáculos que pueden surgir en la competición ( y en la vida, supongo), y al parecer le funciona muy bien al motociclista; y este comentario: recomiendo dicho libro sin haberlo leído personalmente todavía( puede ser interesante). Aquí dejo un enlace en el que comentan algo del libro; el título es El Atleta Guerrero.

www.fen.org.ar/notas_2...errero.htm
BARRACHINA

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/06/05
0 Carreiras
456 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 08 Mai 2007, 9:18
Asunto:

Buen día para correr, algo caluroso, y un pequeño fallo por mi parte que fue la crema para el sol. (La nariz y la frente " ligeramente " chamuscadas".
Felicitar a todos los campeones y campeonas , pero sobre todo me gustaría felicitar a mi amigo y compeñero de fatigas SUDEPORTOSIN por su carrerón. El objetivo inicial era bajar de las 2 horas y al final fue poco más de 1:55, y por mucho que le acompañara las zancadas las daba él. CAMPEON, ahora ya sabes objetivo..... y todo casi sin entrenar.
Bueno la carrera muy bien, a mi si me gusta esta modalidad de las vueltas ( sólo de vez en cuando) pq te permite ver a la élite y a los amigos. Me encontré bastante bien y sin molestias post mapoma por lo que estoy contento.
Resaltar como el amigo Banderas el tema de las bebidas. A mi me pareció bastante lamentable ver como algunos, bastantes, se llevaban en bolsas bebidas varias mientras los último tuvimos qeu conformarnos con agua. En concreto me fijé en uno que llegó de los primeros ( ya hacía unos 50´) y se llevaba por lo menos 7 isotónicas. La culpa fue mía por no decirle nada, pero bueno, que piensen en los sufridos que llegamos tarde, q probablemente seamos los que más lo necesitamos.
Encantado de conocer a supercoco siempre sonriente y animando, y como no un placer el volver a ver a todos los compañer@ forer@s.
Saludos y nos vemos pronto
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Mar, 08 Mai 2007, 9:35
Asunto:

Amigo Banderas, me alegro un monton de que disfrutaras tanto de la carrera, se ve en tu cronica que lo hiciste,y en la llegada, que estuve viendo el video que puso picapiedra.
Felicitar a Marola por ese primer puesto y su estado de forma IMPRESIONANTE, pareces de otra galaxia, 2 semanas despues del Mapoma y te metes una media en ese tiempazo, y que decir de Piti que cada carrera va a mas, enhorabuena a tod@s

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Mar, 08 Mai 2007, 10:25
Asunto:

Ahí va mi crónica, espero que sea cortiña.

Llego con tiempo escaso para calentar y coger el dorsal. A la salida me encuentro a Jotaeme, Banderas, Cabuxa, Marola....y a Supercoco, nerviosa e ilusionada ante su 1ª media. Desde mi amplia experiencia de 1 media maraton le comento que se lo tome con calma.... Molón Moi feliz
Y salimos, mi plan es dar las 2 vueltas a menos de 4'30 y lo consigo, llegando hasta el 14 a ritmo medio de 4'26. A partir de ahora se trata de apretar, y lo hago, pero al empezar la vuelta del circuito (sobre el 17 o así) noto que me cuesta horrores seguir el ritmo que llevaba: me queman los pies, me duelen las piernas, no tengo resuello, tengo calor, molestias estomacales... vamos me imagino que lo que a muchos. Total, que retomo mi ritmo de 4'24 y me concentro en llegar. Lo hago en 1'32'32 bajando 1'40 el tiempo de la Vig Bay.
No me gustó mucho el circuito, feusquillo y sin sombras. Eso sí, dio para controlar a la élite y saludar a los colegas y poder así agradecer ahora los ánimos recibidos, es lo chulo de correr en circuito, pero me imagino que se puede hacer otro más bonito hacia Carril.
Y acabo la mañana con una isotónica de 1906 y una de calamares.
Razz
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
511 Carreiras
3860 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Mai 2007, 11:55
Asunto:

So entro, para corroborar os comentarios de Banderas (gracias polos animos o cruzarnos) e Barrachina, o domingo sentín vergoña axena ó ver como había "xente" que acaparaba de tal maneira as bebidas, e demáis productos (vin algúns que chegaron máis ou menos cando a min entros 100/200 primeiros, que ían cargados de caixas, con 6-7 bebidas, packs de 4 flans, yogures, froita e demáis e vin a máis de 5 corredores.
Eu creo que hai que ser un pouco persoa e pensar nos demáis, é máis xa cara o final ainda faltaba algún corredor e fun buscar algo de beber e so quedaban augas e iogures naturais. E habia un corredor que acababa de chegar recriminandollo as rapazas, e eu dixenllo que o que non podía ser que deixaran a xente cargar como cargaban en caixas.
O certo e que é unha magoa o que é a condición humana, algúns deben pensar que estamos en época de posguerra ou catastrofe
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Mai 2007, 12:26
Asunto:

Kurty escribió:
o domingo sentín vergoña axena ó ver como había "xente" que acaparaba de tal maneira as bebidas, e demáis productos (vin algúns que chegaron máis ou menos cando a min entros 100/200 primeiros, que ían cargados de caixas, con 6-7 bebidas, packs de 4 flans, yogures, froita e demáis e vin a máis de 5 corredores.
Eu cheguei bastante máis tarde e tamén vin xente cargando as cousas en caixas, porque xa non lles collían na man. Parece que cada vez é mais habitual e a min tamén me da moita vergoña velo.

Sen ir mais lexos, o fin de semán anterior, na sardiñada posterior á carreira do Corgo (Corrubedo) acabei marchando da mesma antes do pensado porque me incomodaba ver como algunha xente "rapiñaba" as sardiñas de seis en seis, sen ter en conta á xente que tamén estaba esperando para probalas.
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mar, 08 Mai 2007, 12:34
Asunto:

A culpa é achacable a Organización. Mad

Friends forever

Podes publicar novos temas