Foros ›
A dimisión de Pedro Nimo
Foros de debate / Atletismo en pista
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
mandu

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/11/11
28 Carreiras
110 Mensaxes
Xunqueira de Ambia - Ourense
Respostar citando Envío Mar, 04 Feb 2014, 21:37
Asunto: Re: A dimisión de Pedro Nimo

Eu, simplemente apuntalar que o que pasa no atletismo, tamen pasa en outros deportes. Taño un amigo campeón olímpico en K2 200 en Pekín e este ano pasado tuvo que pagarse o viaxe e a estancia ao campeonato do mundo de k1 1000 e tendo obviamente marca mínima para poder ir coa federación. Asco de politikeo
FORZA, PEDRO
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 04 Feb 2014, 22:05

A miña carta e a dun cidadán mais, teño moitos compañeiros de deporte e de outros, algúns cun nivel ALTÍSIMO e que están a vivir situacións moi duras.

Dixen e repito, eu son o primeiro desbordado coa repercusión dunha reflexión nunha web persoal, e recoñezo que ata me vexo desbordado, de feito, esta tarde tiven un rato e adiqueime a buscar pola internet, cartas e reflexións... BUF!!!, ahí si hai casos duros, casos que merecen portadas e interese, e por isto, que me custe entender a repercusión das miñas verbas.

Dito isto, ogallá nos unamos, pero deixando de lado Pedros ou Manolos, todos xuntos coma o que somos, persoas, que nos unamos e respetemos para xuntos facer que isto mellore, algunhas verbas de Cecebre paracéronme duras, non o vou negar, pero penso que coma dixen, todos temos dereito a cambiar, e eu son o primeiro que "rexeito ó Pedro do pasado", agora cometo MOOOitos erros, moitísimos, pero polo menos, son mais feliz e teño a conciencia mais tranquila, e ben pensado, ata Cecebre e mais eu, temos puntos comúns, que carallo!!!, A TODOS OS QUE ESTAMOS AQUÍ NOS GUSTA O ATLETISMO e a todos nos gustaría que este pais fora mellor, pois imos tentar que unha e outra cousa melloren.

Vou durmir que estou valdado, hoxe foron 26 kms ó peto e mañan toca seguir, pode que con esta situación a maioría dos deportistas teñan que traballar para poder adestrar, pode que o nivel e marcas baixen e pode que nin fagamos as mínimas para os grandes campionatos, pero dun ou outro xeito, sexas profesional ou popular, coma non desfrutes con isto, estas perdido!.

Apertas e boas noites compañeiros

3&Run C/ Restollal n35 bajo
AUGUSTI

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/12
2 Carreiras
529 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Feb 2014, 22:29

No tengo el gusto de conocer a Pedro Nimo, sólo algunas palabras en alguna carrera o algún saludo, conozco de su apoyo a algunas carreras, a algunos clubes infantiles, de Behovia....son gestos de alguien que aparece buena persona y gran atleta. De todas formas no soy nadie para juzgar a Pedro Ánimo como persona. He leído su carta completa y estoy de acuerdo en la práctica totalidad de sus demandas, este país necesita unos dirigentes competentes y honestos, y desgraciadamente hoy brillan por su ausencia. Ese creo que es el gran problema de España hoy. Espero que aparezca algo mejor. Por lo demás deseo que Pedro tenga mucha suerte en Londres y que consiga un gran tiempo. Para el resto, que sigamos divirtiendo nos y disfrutando tanto con este deporte. Salud y kms!
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Feb 2014, 8:27

Yo he coincidido en unas cuantas carreras con Pedro y he tenido la oportunidad de intercambiar unas palabras con él un par de veces y tengo que decir que me parece un auténtico crack. A seguir así Pedro!!!! Saludos
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 05 Feb 2014, 8:52

pero a ver, o tema está quedando largo, o importante é o que escribe Pedro ou o que opinamos sobre Pedro?

Que nos caia ben ou mal quen escribe una cousa non resta valor ao escrito, independentemente de que compartamos esa opinión ou non.

O texto no seu blog é longo e toca moitos puntos, algúns personáis (por eso creo que se misturan as opinións) que el mismo introduce. Se el chegou agora a esa conclusión non ten menos lexitimidade que os que levan anos predicando o mesmo.

Para min as reflexións que fai son válidas, pero as medidas que toma (eso de renunciar a selección e o ao recurso y tal y cual) pois non podo valoralas pois non sei o que de verdade significan de sacrificio personal ou de simple postureo. Así de claro. Respeto en todo caso e agradezo que se manifeste e posicione publicamente con respecto a situación socioeconómica que vive este país. Aplauso

-- Chámame "ghose"
tangorunning

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/03/12
4 Carreiras
54 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Feb 2014, 20:15

Mi apoyo a Pedro, y gracias por todo, que sepas que si representas al pueblo y es un orgullo verte correr tanto en Galicia como fuera, y no te lo dice un gallego ni siquiera español, soy un argentino enamorado de Galicia, muchísima suerte
wottle

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/11/05
0 Carreiras
1195 Mensaxes
celtiberia
Respostar citando Envío Xov, 06 Feb 2014, 22:45

Es evidente que todos los que conocemos a Pedro lo apreciamos como un atleta de élite y como un chaval humilde y campechano , uno de los nuestros,vaya.

Las críticas ácidas y repetidas de Cecebre nacen sin duda desde el rencor , por lo que carecen de credibilidad. Él sabrá qué problema ha tenido con Nimo pero su animadversión canta demasiado.

Solo los genios somos modestos.
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Poio
Respostar citando Envío Ven, 07 Feb 2014, 0:28

Respeto todas las opiniones recogidas en este tema y, creo que las dos partes tienen su parte de razón! Valoró muchísimo el último mensaje de Pedro sincerándose. Es de valorar esta actitud. Quizá un exceso de vanidad, mal entendida le ha pasado factura. Céntrate en entrenar que lo haces muy muy bien y sigue dejándote la piel como siempre en todas las competiciones. Entrena, entrena y para terminar, entrena. No mires de momento más allá. Te va a beneficiar muchísimo. Aíslate un poco de la primera línea del protagonismo informativo y demuestra a los que no creen en tí lo que vales de verdad!...por si alguno todavía no se ha enterado. Tienes la edad perfecta para reaccionar!Un abrazo campeón!
Cecebre

Mods
Mods
9/11/03
0 Carreiras
1346 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 07 Feb 2014, 12:35

Wottle, no sabía que en las carreras había "de los nuestros" y "de los otros". Los habrá que compitan por Osedo o por Betanzos, pero siempre nos consideré a todos por un igual Guiño

Si un día coincides con Gómez Noya o algún otro atleta internacional en una carrera, te puedes acercar y hablarles, pedirles fotos, autógrafos o consejos y a buen seguro te atenderán amablemente, por lo menos a mi nunca me pusieron mala cara y siempre me trataron bien.

Si os ha molestado el estilo directo del "arranque" intentaré ser más suave y "políticamente correcto" la próxima vez, pero sigo diciendo lo mismo: no puedes renunciar al Oscar al Mejor Actor sin estar nominado, el resto son palabras que se lleva el viento o titulares para rellenar periódicos...

En este país hay muchos jueces, fiscales, policías, periodistas, dirigentes deportivos, etc honrados y que luchan por cambiar las cosas con su trabajo diario, paciente y constante. Si de verdad P.N. piensa lo que dice en su "comunicado", sería más honesto por su parte hacer como este otro señor. Para mi, un país no son sólo los representantes que tenga, sino el conjunto de la sociedad y siempre lucharé por mejorarlo en la medida de mis conocimientos y posibilidades... creo que como la mayoría de vosotros.
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Sáb, 15 Feb 2014, 14:31

Cecebre...para ser un "moderador" Mr. Green Mr. Green ...eres un liante Ríndose Ríndose ...a ver si te van a echar del foro Silbar Avergonzado Ríndose

Pedro es un tio cojonudo y Cecebre también. ..por portuna conozco a los dos...Nimo tiene todo el derecho a reflexionar en alto...y a que cada uno piense lo que quiera sobre su reflexión. ..
Con la que esta cayendo..la de Pedro es una queja mas...sumada a la de cientos de miles de personas...por no decir millones...que estamos hasta los cojones de esta mierda de sociedad que nos han montado...asi que si quiere quejarse que lo haga...y a gusto !! ...a destiempo ?..por causas personales ?..por desagravio ? Que mas da !!
Y los demas...a respetar...y a quejarnos si sentimos que debemos hacerlo !!

www.desnivelpositivo.com/

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos