Foros ›
IIº Trail de San Alberte-Ribeira (2/2/2014)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Edu_Iglesias

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/03/11
0 Carreiras
862 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 02 Feb 2014, 22:03
Asunto: Re: IIº Trail de San Alberte-Ribeira (2/2/2014)

Moi boas noites a todos.

Logo de recoller todo o que se pudo antes de que se nos botara a noite encima (mañán é outro día) devolver o material, e deixar mais ou menos todo listo, tocou colgar as clasificacións na web: www.arousa.com

De momento están en PDF, mañán cedo trataremos de colgalas na taboa que acostumbramos a facelo pero agora xa vai sendo hora de ir a descansar (levamos dende as 7 da mañán brincando polo monte). Angel

Agradecénse os parabéns e os halagos á organización que me encargarei de facer extensibles a tod@s aqueles voluntari@s que estiveron nos cruces, no avituallamento, poñendo e quitando cintas, estacas, cordas, e todo o "atrezzo" para que non só disfrutárades dunha carreira senon que puidérades vivir en primeira persoa un espectáculo no que os protagonistas sodes vos. Primeira e última razón de ser de cada proba deportiva que argallamos. Aplauso Aplauso

Sentimos o acontecido cas duchas pero os termos é o que teñen que cando se lle acaba a auga quente, soltanna fría; ainda que a solución do pabellón chegase tarde para @s que xa estaban enxabonad@s. Rezar

Nos vindeiros días iremos colgando fotos e un video que se fixo ao longo de 6 ou 7 puntos da carreira (sí había cámaras colgadas dos pinos) das que se dará conta neste fantástico medio para manternos informados. Según me contaron hai moi boas tomas, esperamos que tod@s teñades a vosa.

E por último anunciarvos dúas cousiñas:
a) A Carreira do Corgo témola para o sábado 26 de abril en xornada de tarde.
Ojo morado Non deixedes enfriar as pernas que o seguinte desafío está máis preto do que parece, e trataremos que sexa divertido e espectacular, pero sobre todo vos @s protagonistas principais. Bailar
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 02 Feb 2014, 23:15

Edu_Iglesias escribió:
Moi boas noites a todos.

Logo de recoller todo o que se pudo antes de que se nos botara a noite encima (mañán é outro día) devolver o material, e deixar mais ou menos todo listo, tocou colgar as clasificacións na web: www.arousa.com

De momento están en PDF, mañán cedo trataremos de colgalas na taboa que acostumbramos a facelo pero agora xa vai sendo hora de ir a descansar (levamos dende as 7 da mañán brincando polo monte). Angel

Agradecénse os parabéns e os halagos á organización que me encargarei de facer extensibles a tod@s aqueles voluntari@s que estiveron nos cruces, no avituallamento, poñendo e quitando cintas, estacas, cordas, e todo o "atrezzo" para que non só disfrutárades dunha carreira senon que puidérades vivir en primeira persoa un espectáculo no que os protagonistas sodes vos. Primeira e última razón de ser de cada proba deportiva que argallamos. Aplauso Aplauso

Sentimos o acontecido cas duchas pero os termos é o que teñen que cando se lle acaba a auga quente, soltanna fría; ainda que a solución do pabellón chegase tarde para @s que xa estaban enxabonad@s. Rezar

Nos vindeiros días iremos colgando fotos e un video que se fixo ao longo de 6 ou 7 puntos da carreira (sí había cámaras colgadas dos pinos) das que se dará conta neste fantástico medio para manternos informados. Según me contaron hai moi boas tomas, esperamos que tod@s teñades a vosa.

Ojo morado Non deixedes enfriar as pernas que o seguinte desafío está máis preto do que parece, e trataremos que sexa divertido e espectacular, pero sobre todo vos @s protagonistas principais. Bailar
26 de Abril,osea entre o Ultra do Barbanza e os 101 Peregrinos.
matame camion con rodas de membrillo,eu a vos escarallovos. Muro Muro Muro Muro Muro
Mendeselassie

Maratoniano
Maratoniano
7/03/10
285 Carreiras
307 Mensaxes
Bertamirans
Respostar citando Envío Dom, 02 Feb 2014, 23:15

Edu_Iglesias escribió:

Vaia home, era o que me temia Triste , levo anos sen fallar a do Corgo e completando o circuito de Riveira, pero este ano vai ser que non xa que o 27 vou o Maraton de Coruña, unha magoa xa que e unha das miñas preferidas e seguro que este ano tampouco defrauda, moita sorte... E por suposto noraboa pola de hoxe, foi espectacular, dura e fermosa a partes iguais, estiven nas duas edicions e espero voltar para o ano... Aplauso Moi feliz

Cuando bajas drop, ya no hay stop...
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
425 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Dom, 02 Feb 2014, 23:42

boas noites;
pois quedei encantado coa miña estrea nun trail;disfrutei e sufrín ( moito de ambas cousas).
un gran ambiente e moi boa organizacion.
Vou a entrenar moi duro para quedar entre os primeiros o proximo ano para ducharme en auga quente Moi feliz
saudos
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Lun, 03 Feb 2014, 2:49

telait escribió:
boas noites;
pois quedei encantado coa miña estrea nun trail;disfrutei e sufrín ( moito de ambas cousas).
un gran ambiente e moi boa organizacion.
Vou a entrenar moi duro para quedar entre os primeiros o proximo ano para ducharme en auga quente Moi feliz
saudos

pois xa sabes.
o que algo quere,algo lle costa.
Josekioto

Maratoniano
Maratoniano
29/12/12
0 Carreiras
321 Mensaxes
BOIRO
Respostar citando Envío Lun, 03 Feb 2014, 4:43

como siempre, estupenda organizacion, recorrido precioso, y entrega de premios y tapeo excelente, pero ya es de suponer.
un 10 a organizacion y voluntarios......el unico pero que veo es que el corgo sea el 26 de abril con lo que me gustaba ....al dia siguiente hay maraton en la coruña y ya estoy anotado.....una lastima perderme esta bonita carrera, el año pasado fue el finde siguiente.
ENHORABUENA !!!!!!!!
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Lun, 03 Feb 2014, 10:57

a clasificacion.

www.arousa.com/
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
717 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Feb 2014, 11:30

Noraboa una vez mais! a carreira foi fantástica, non sabia eu de este percorrido. O único pero foi a ducha de auga quente, pero bueno, nalgo tiñades q mellorar o próximo ano!

Gracias por facer posible a cantidade e calidade de carreiras ás que nos tendes acostumados!
smsamp

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/12/13
3 Carreiras
78 Mensaxes
Riveira
Respostar citando Envío Lun, 03 Feb 2014, 12:29

Chulísima a carreira, un puntazo o da corda, e un dez para os pinchos. Bo traballo. Satisfecho Satisfecho
joseduarria

Novo foreiro
Novo foreiro
26/01/12
0 Carreiras
19 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Feb 2014, 13:16

todo perfecto, seguide asi, a ducha fría axuda a recuperar e despois entraban mellor os callos e o caldo
isalopez

Novo foreiro
Novo foreiro
17/10/10
0 Carreiras
31 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Feb 2014, 13:38

Enhorabuena a la organizacion ,por este estupendo trail para mi fue el primero ,sufri mucho ,pero al mismo tiempo lo disfrute ,GRACIAS
xosemaria

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/12/12
2 Carreiras
68 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Lun, 03 Feb 2014, 13:52

Eu tamén estreneime nisto do trail, e a verdade é que é unha pasada, o percorrido fermoso, a baixada pola zona dos muiños inesquencible, a subida polo cortalumes tamén (pero por outras causas, jejeje)
Todo ok, incluso a auga fría fíxome voltra para casa ben tonificado!!!
Lástima que non quedei aos pinchos, parabéns aá organización, repetirei! Bailar
trevinca

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/08
0 Carreiras
213 Mensaxes
barbanza
Respostar citando Envío Lun, 03 Feb 2014, 14:34

Matgar escribió:
Una gran satisfacción personal la de haber participado y acabado mi primer trail, dar mi mayores felicitaciones a la organización del evento, donde muestran su saber hacer en todo momento. Ademas de dar la gracias por acompañarme hasta el final a mi amigo Humberto y al hasta ahora desconocido por mi Jose Manuel Sampedro Muñiz, por que me animaron desde la salida hasta el final de la prueba.
Quiero destacar también que el homenaje que nos dimos en el Centro Recreativo de Artes, fue todo un lujo a la altura de una gran organización.
La afición al correr, ya que es mi segunda carrera, va en aumento gracias a gente que conoces en estas carreras. Gracias a todos
Hola Matgar o placer foi meu por acompañarte toda a carreira , e poder axudarche a acabala ainda que solo fora animandoche ,bueno nos foros xa ves o meu nick e trevinca . Pa min tamen era o 2 trail ea verdad paseino pipa no monte chapoteando na lama e agua os regatos , ainda que fora cerrando a carreira ,o recorrido para min precioso o igual que duro ,ahora a esperar polo corgo
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1056 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Feb 2014, 18:27

Boas, soamente darlle os meus parabéns a organización polo recorrido, polos pinchos do final,por todo.
Incluso tivemos un tempo bastante bó vendo como se presentaba o finde.
Un saudo e ata o ano.
Edu_Iglesias

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/03/11
0 Carreiras
862 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Feb 2014, 19:13

Xa tedes fotos no noso feisbuk e na páxina do flickr: podedes acceder ás dúas dende a paxina web.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos