Edu_Iglesias escribió: |
Moi boas noites a todos. Logo de recoller todo o que se pudo antes de que se nos botara a noite encima (mañán é outro día) devolver o material, e deixar mais ou menos todo listo, tocou colgar as clasificacións na web: www.arousa.com De momento están en PDF, mañán cedo trataremos de colgalas na taboa que acostumbramos a facelo pero agora xa vai sendo hora de ir a descansar (levamos dende as 7 da mañán brincando polo monte). ![]() Agradecénse os parabéns e os halagos á organización que me encargarei de facer extensibles a tod@s aqueles voluntari@s que estiveron nos cruces, no avituallamento, poñendo e quitando cintas, estacas, cordas, e todo o "atrezzo" para que non só disfrutárades dunha carreira senon que puidérades vivir en primeira persoa un espectáculo no que os protagonistas sodes vos. Primeira e última razón de ser de cada proba deportiva que argallamos. ![]() ![]() Sentimos o acontecido cas duchas pero os termos é o que teñen que cando se lle acaba a auga quente, soltanna fría; ainda que a solución do pabellón chegase tarde para @s que xa estaban enxabonad@s. ![]() Nos vindeiros días iremos colgando fotos e un video que se fixo ao longo de 6 ou 7 puntos da carreira (sí había cámaras colgadas dos pinos) das que se dará conta neste fantástico medio para manternos informados. Según me contaron hai moi boas tomas, esperamos que tod@s teñades a vosa. E por último anunciarvos dúas cousiñas: a) A Carreira do Corgo témola para o sábado 26 de abril en xornada de tarde. ![]() ![]() |
Edu_Iglesias escribió: |
E por último anunciarvos dúas cousiñas: a) A Carreira do Corgo témola para o sábado 26 de abril en xornada de tarde. ![]() ![]() |
telait escribió: |
boas noites; pois quedei encantado coa miña estrea nun trail;disfrutei e sufrín ( moito de ambas cousas). un gran ambiente e moi boa organizacion. Vou a entrenar moi duro para quedar entre os primeiros o proximo ano para ducharme en auga quente ![]() saudos |
Matgar escribió: |
Una gran satisfacción personal la de haber participado y acabado mi primer trail, dar mi mayores felicitaciones a la organización del evento, donde muestran su saber hacer en todo momento. Ademas de dar la gracias por acompañarme hasta el final a mi amigo Humberto y al hasta ahora desconocido por mi Jose Manuel Sampedro Muñiz, por que me animaron desde la salida hasta el final de la prueba. Quiero destacar también que el homenaje que nos dimos en el Centro Recreativo de Artes, fue todo un lujo a la altura de una gran organización. La afición al correr, ya que es mi segunda carrera, va en aumento gracias a gente que conoces en estas carreras. Gracias a todos |