Foros ›
I CARREIRA CAMPO A TRAVÃ?â?°S DO CORGO - CORRUBEDO
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Xov, 26 Abr 2007, 9:44
Asunto:

castinheiras escribió:
As 10 escomenza a categoría benxamín e as 11 a categoría absoluta.
Pois desde Vigo contade con unha hora e 20 minutos. Si a vía rápida non estubera pechada desde Padrón a Boiro, con unha hora era suficiente (sempre por autoestrada), pero cos 20 kilometros da comarcal entre esas dúas poboacións, contada con eses 20 minutos a maiores...........NON CORRER CO COCHE, PARA CORRER IDES TER OCASIÃ?N EN CORRUBEDO, facedeme caso que eu sempre teño razón.

Si voy por Catoira tambien me encontrare con la via rapida cerrada?
Es que no conozco mucho la zona,Gracias

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
andromedas

Novo foreiro
Novo foreiro
7/03/06
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Abr 2007, 9:53
Asunto:

Boas
Quixera preguntar a castinheiras ou a calquer outro que sexa da zona, onde se pode facer unha merendola, se acompaña o día Molón Molón , o se non acompaña pois dalgún sitio onde se coma ben.

Saúdos

Practicando apredese
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Abr 2007, 9:55
Asunto:

Aguita escribió:
Está cerrada desde Dodro (a la salida de Padrón) hasta Boiro. Así que desde Catoira, que queda en ese tramo, también.

Última edición por U o Xov, 26 Abr 2007, 9:56; editado 1 vez
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Xov, 26 Abr 2007, 9:56
Asunto:

U escribió:
Aguita escribió:
Está cerrada casi desde Dodro (a la salida de Padrón) hasta Boiro. Así que desde Catoira también estará cerrada hasta Boiro.

Gracias por la informacion

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1360 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Abr 2007, 10:03
Asunto:

Aguita escribió:

Hola, Aguita: pois si, veñas por donde veñas a vía rápida está pechada hasta Boiro. Si ves por Catoira, xusto ó pasar a ponte, tes que coller á dereita (non de frente, como si foses para a vía rápida). Unha vez nesa estrada paralela ó río, sigues todo de frente hasta chegar á antigua comarcal no lugar de Bexo. Ã? chegar, colle á esquerda dirección Ribeira.
Despois de pasar os lugares de Cespón e Vilariño (xa no concello de Boiro), xusto despois da caseta da Cruz Bermella, hai unha entrada á Via Rapida que debes coller. Na rotonda onde remata a VR (ten un barco encima), colles á dereita. 30 metros despois, hai outra rotonda. Colles á esquerda dirección Corrubedo. Uns 5 km. despois xa verás xente da organización con chalecos (nesa mesma estrada) que xa che indicarán onde aparcar.
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1360 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Abr 2007, 10:03
Asunto:

Aguita escribió:

Hola, Aguita: pois si, veñas por donde veñas a vía rápida está pechada hasta Boiro. Si ves por Catoira, xusto ó pasar a ponte, tes que coller á dereita (non de frente, como si foses para a vía rápida). Unha vez nesa estrada paralela ó río, sigues todo de frente hasta chegar á antigua comarcal no lugar de Bexo. Ã? chegar, colle á esquerda dirección Ribeira.
Despois de pasar os lugares de Cespón e Vilariño (xa no concello de Boiro), xusto despois da caseta da Cruz Bermella, hai unha entrada á Via Rapida que debes coller. Na rotonda onde remata a VR (ten un barco encima), colles á dereita. 30 metros despois, hai outra rotonda. Colles á esquerda dirección Corrubedo. Uns 5 km. despois xa verás xente da organización con chalecos (nesa mesma estrada) que xa che indicarán onde aparcar.
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1360 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Abr 2007, 10:14
Asunto:

andromedas escribió:

Quixera preguntar a castinheiras ou a calquer outro que sexa da zona, onde se pode facer unha merendola, se acompaña o día Molón Molón , o se non acompaña pois dalgún sitio onde se coma ben.

Hola, andromedas:
para unha merendola, xusto nas inmediacións do lugar da carreira en Teira hai unha area recreativa (Laxa da Gata). Tamén alí ó lado está o restaurante Valverde, onde se pode comer bastante barato...
Si xa queres comer máis en plan "gourmet", cerca do faro de Corrubedo está o restaurante Balieiros.
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1360 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Abr 2007, 10:34
Asunto:

PITI escribió:
Pues, aunque en un principio tenía pensado ir a esta carrera, e incluso se lo casi confirmé definitivamente a URKO en la comida de la Vig-Bay, un compromiso con el club no me lo permite Triste Triste .

Qué mágoa, Piti!!: Seguro que ibas a ter un papel estelar.... Ríndose Ríndose
De todos xeitos, si algún día vindes pola bisbarra, o CarBar planificará un entreno por ese mismo circuito... Guiño e "cicerones" para ensinarvos a fermosura desta terra, non vos han de faltar Sorriso Sorriso

Unha aperta!!
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Xov, 26 Abr 2007, 10:41
Asunto:

gracias castinheiras,te he dejado un privado con mis datos................. Guiño
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Xov, 26 Abr 2007, 12:54
Asunto:

Lembrade que o chegar, ides atopar a polícia municipal cortando o acceso a Teira e que un pouco máis adiante vai estar sinalizado e con xente da organización indicando o sitio donde aparcar, que esta a uns 600 mts de Teira.
As bolsas ca camiseta e outras historias, as imos dar o recoller o dorsal. Non esquecer a moeda de un euro que tendes que entregar o recoller o dichoso dorsal.
As duchas están no polideportivo de Bretal, unha aldea próxima, son casi 3 kilometros de distancia, pero non ai outra solución......boeno, si, non ducharse, pero si non o facedes, ides levar terra nas pernas para a casa, eso seguro, je, je, je. os pés idelos a mollar na carreira, contade con elo, a lástima é que eu non vou poder presenciar ese momento.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Xov, 26 Abr 2007, 13:03
Asunto:

Castinheiras, deberíais haberla llamado «Corrubedo Eternal Running» Ríndose Ríndose Ríndose

lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Xov, 26 Abr 2007, 13:11
Asunto:

Bueno eu como xa dixen hai tempo non a vou correr, pero ou acabo moi perxudicado a noite anterior, ou alí estarei disposto a animar e vervos a todos dende fora . A ver se lle podo devolver a Lestrove ás veces que él animou. A sardiñada tampouco podo quedar, porque teño un compromiso ineludible en Santiago. Polo tanto a miña muller e máis eu estaremos animando os CenG.
Urko en Agosto estarei por ahí e xa quedaremos algún día para saír, se estás e non te vas a montaña por culpa dos veraneantes que invadimos todo (aínda que eu xa me considero de ahí, polo menos oriundo.)
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Xov, 26 Abr 2007, 13:13
Asunto:

Pois no chega a tanto, pero vai ser unha lástima que perdas esta carreira. A organización vai poder estar mal, regular ou ben, pero o percorrido é impresionante de bonito e diferente.
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Xov, 26 Abr 2007, 17:31
Asunto:

URKO escribió:
Aguita escribió:

Gracias Urko por tus indicaciones, espero llegar el viernes por la tarde-noche y el sabado reconocer el circuito y asi de paso ver donde tengo que mojarme los pies, como dice castinheiras.
un saludo

castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Ven, 27 Abr 2007, 10:46
Asunto:

Grazas derek pola colaboración, os ánimos e a tranquilidade que me trasmites.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos