castinheiras escribió: |
As 10 escomenza a categoría benxamín e as 11 a categoría absoluta. Pois desde Vigo contade con unha hora e 20 minutos. Si a vía rápida non estubera pechada desde Padrón a Boiro, con unha hora era suficiente (sempre por autoestrada), pero cos 20 kilometros da comarcal entre esas dúas poboacións, contada con eses 20 minutos a maiores...........NON CORRER CO COCHE, PARA CORRER IDES TER OCASIÃ?N EN CORRUBEDO, facedeme caso que eu sempre teño razón. |
Aguita escribió: |
Si voy por Catoira tambien me encontrare con la via rapida cerrada? Es que no conozco mucho la zona,Gracias |
U escribió: | ||
|
Si voy por Catoira tambien me encontrare con la via rapida cerrada? Es que no conozco mucho la zona,Gracias |
andromedas escribió: |
Quixera preguntar a castinheiras ou a calquer outro que sexa da zona, onde se pode facer unha merendola, se acompaña o día ![]() ![]() |
PITI escribió: |
Pues, aunque en un principio tenía pensado ir a esta carrera, e incluso se lo casi confirmé definitivamente a URKO en la comida de la Vig-Bay, un compromiso con el club no me lo permite ![]() ![]() |
URKO escribió: | ||
Hola, Aguita: pois si, veñas por donde veñas a vía rápida está pechada hasta Boiro. Si ves por Catoira, xusto ó pasar a ponte, tes que coller á dereita (non de frente, como si foses para a vía rápida). Unha vez nesa estrada paralela ó río, sigues todo de frente hasta chegar á antigua comarcal no lugar de Bexo. Ã? chegar, colle á esquerda dirección Ribeira. Despois de pasar os lugares de Cespón e Vilariño (xa no concello de Boiro), xusto despois da caseta da Cruz Bermella, hai unha entrada á Via Rapida que debes coller. Na rotonda onde remata a VR (ten un barco encima), colles á dereita. 30 metros despois, hai outra rotonda. Colles á esquerda dirección Corrubedo. Uns 5 km. despois xa verás xente da organización con chalecos (nesa mesma estrada) que xa che indicarán onde aparcar. |