fillodovento escribió: |
Boas de novo, Bueno, non sei se é moito queixarse, pero supoño que para iso están os foros (deixar opinión sin que ninguén se teña que sentir ofendido). A min si que me parece que, dunhas 425 persoas, 4 non aparezan na clasificación (ollo íamos 8 persoas á carreira), e nin aparezan as causas.......(dorsais recollidos) Polo demais todo xenial: ambiente, circuito.... Eu cambiaría a hora para un pouco antes, por aquelo dos que a cea familiar a temos lonxe. |
CesGti escribió: |
Derek,sinto si che pareceu mal o comentario,pero como xa dixen antes chocoume algo o precio desta carreira. a dia de hoxe pagase en todos os lados,son consciente deso,pero e que leo porai... "La San Silvestre de Santiago organizada por el Concello y la Federacion Gallega de Atletismo con la colaboracion de La Voz" joe,con tanta colaboracion e o precio e o mismo que nos outros lados. dito esto morra o conto,que o fin de contas pago ben a gusto para poder correr nas populares,e ti sabelo ben. feita esta reflexion e respecto a carreira en si non me podo queixar de nada,como unica pega o clima que convertia algunhas calles en rios e a alameda nunha lameira,pero deso non ten culpa nadie. |
Torby escribió: |
Pois eu digo un 10 para o delegado da federación en Santiago e para o concelleiro de deportes porque gracias a eles temos un circuito de carreiras en Santiago e unha San Silvestre. Porque polo menos neste caso os ai xente que traballa ben e con ganas. Saúdos a todos. |