guti290971 escribió: |
Eu o ano pasado a fixen en 10 h pasei o corte no das canoas polos pelos. este ano toca currar. quen me dera pistas coma as de Barcelos na de Ancares 3 trails pasadeo ben |
non poido, meu, me toca traballar. ademáis, o pasei moi mal en Ancares, con moita angustia a 2000 mts de altura. a única carreira do ano que cambio o turno para ir e a do Courel. as outras non son tan " especiais " |
non poido, meu, me toca traballar. ademáis, o pasei moi mal en Ancares, con moita angustia a 2000 mts de altura. a única carreira do ano que cambio o turno para ir e a do Courel. as outras non son tan " especiais " |
MAKIAVELO escribió: |
Leyendo los posts de este tema, me da la impresion de que soy el unico que va a la corta este Domingo en Barcelos.... o va alguien mas aparte de mi?? Saludos y suerte a los que vais a la ultra!!! |
banderas escribió: | ||
Do C.A.R. Marisqueiro van á corta Jeff, Pili e Piii, así que non vas ser o único galego ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
french_mondariz escribió: |
Hola Yo voy a la de 17 km. En esta se suele salir desde el km 0 con el cuchillo entre los dientes y a codazos con las pulsaciones a tope, no como los de la 60, que llevan bocata, termo, camara de fotos, sombrilla.... |
bernardo.coruxo escribió: | ||
|