Dom, 03 Nov 2013, 16:59
Asunto: Re: I Trail Trans Serra da Groba (2/11/2013)
En circunstancias normales, darialle un 10 a organización, pois o percorrido estaba moi ben siñalizado, bos avituallamientos, e moita xente da organización dando apoyo o longo da proba.
Agora ben, ca climatoloxia extrema que padecemos, fatoulle rapidez de reacción, ben pa neutralizar a proba no Km. 22, ou pa dispor medidas de seguridad pa que os participantes puderamos vadear os torrentes con garantias.
A de onte non era unha competición de quen e mais ou menos valente, a min non me importa reconocer que en varios momentos sentin medo, tanto por min coma por outros corredores que vin en situacions de peligro.
Nun dos torrentes da zona alta, Km. vinte e pico, (como estando do alto do monte, pudia baixar tanta auga por ali), o intentar cruzar perdin pe, e grazas que un compañeiro agarrou de min, porque poucos metros abaixo, habia unha forte caida, e non sei se eu so daria aguantado a forza da auga.
No famoso paso da corda, decir que cando eu cheguei, xa a tiñan posta, e estaba pasando xente, un portugues que cruzaba xusto diante de min, perdeu pe, e xa soltara unha mau da corda, votamoslle a mau, eu e o que cruzaba diante dil, pero istivo on tris de marchara corrente con il.
Tratabase de correr, non de xugarnos a vida, por sorte non pasou nada, pero ainda que a moitos non llo parezca, non faltou tanto pa que ocurrira algunha desgrazia.