, saludos tamén Deivitri, tes a San Martiño a volta da esquina, boa carreira para tentar por un 8 o lado do 3
. Pois a Taboada creo que ides unhos cuantos, que eu sepa Novoa, Manel, Alan e máis ti. Disfrutadeo xuntos. Gustaríame acompañarvos pero o Domingo toca a tirada máis longa antes do maratón. Lembrareime de vós no adestramento para que me de forza. Gracias a Novoa por cronometrar, a Deivitri por acompañarme nas últimas series e a Alan pola súa compaña.Moitos bicos
| bioaandres escribió: |
| Bos días Afiadores! Coma tendes organizada a viaxe? porque nos temos fletado un coche con catro e se vos sodes menos vou con vos ou completo ata 5 o dos Esprintes. Como foi a rodaxe donte Novoa? E Valen ? non se apuntou pra vir? |
...digamos que moi suave, recuperando sensacións no xeonllo. Valen a ritmo un pouco máis lento que moi suave, este si que é un sufridor de verdade, si eu o pasara tan mal en cada saida, olvidabame para sempre desto de correr | MANEL. escribió: |
| Hola O final non vou a Taboada e en principio irei a mi poucas polo menos de momento Xa que vou ter guardia todolos fina de semana Besos e sorte |
| rubenigui escribió: |
| Boas rapaces hoxe caíron 28km a 4,17 de media. ¿Que tal en Taboada? Novoa apunteinos nas parexas. Tes que facer ti o mesmo. Bicos |
... mentira, e que non dou para máis